سرلشکر سلامی نمایه

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران با سربلندی ایستاده است و دشمن نیز بیش از هر زمانی در این ۴۰ سال گذشته ضعیف‌تر و ایران اسلامی از هر زمانی مقتدرتر است.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر حسین سلامی عصر امروز در همایش نخبگان و منتخبین فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج که در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: کشور ایران از هر زمان دیگری مقتدرتر است امروز باید پایگاه‌های بسیج را پناهگاه آرامش و آسایش مردم قرار دهیم باید دست مردم را بگیریم مخصوصا آنهایی که کم‌توان هستند، میدان جنگ امروز شکست دادن دشمن در جنگ اقتصادی است.

وی تصریح کرد: دشمنان در کشورهای اسلامی هرکجا که توانستند آوارگی، فقر، تخریب خانه‌ها، ویران کردن شهرها، متلاشی کردن خانواده‌ها و یتیم کردن کودکان را به ارمغان آوردند تصاویر شهرهایی که دچار توطئه دشمنان شدند را می‌بینیم چقدر غم‌انگیز است اما درود بر شرف مردم ایران هر چه دشمن آنها را فرا می‌خواند ناامید برمی‌گردد چون مردم راه و راهبر را شناخته‌اند.

ایران از هر زمانی مقتدرتر است/ میدان جنگ امروز شکست دادن دشمن در جنگ اقتصادی است

* دشمن نمی‌تواند آزادی و حریت جهان اسلام و کرامت اسلام را ببیند/ اکنون ایران در اوج قله‌های افتخار ایستاده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمن درصدد است که اسلام تجدید حیات نکند؛ دشمن نمی‌تواند آزادی و حریت جهان اسلام و کرامت اسلام را ببیند من دستان تک‌تک مردم را می‌بوسم و به ایمان مردم تعظیم می‌کنم.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه اکنون ایران در اوج قله‌های افتخار ایستاده است، اظهار کرد:  ما در دهه‌های گذشته توانستیم در میدان‌های مختلف و در صحنه‌های بسیار سخت از گذرگاه‌های صعب‌العبور و موانع بلند و سختی که دشمنان در مقابل ما قرار دادند با افتخار عبور کنیم.

* همدلی و وحدت مثال‌زدنی گلستان سرمایه بسیار غنی برای شکوفا کردن استعدادهای نهفته این سرزمین است

وی گفت: خوشحالم از اینکه در جمع علمای عزیز چه اهل تسنن چه اهل شیعه هستم امروز همدلی و وحدت مثال‌زدنی گلستان را به خوبی دیدم این سرمایه بسیار غنی برای شکوفا کردن استعدادهای نهفته در این سرزمین است چه استعدادهای طبیعی به واسطه نعمت طبیعت و چه استعدادهای انسانی.

وی تصریح کرد: با سفری که اخیرا رئیس جمهور به این دیار داشتند و توجه خاصی به همراه تخصیص اعتبار موثر برای جبران عقب‌ماندگی و شکوفا کردن ظرفیت‌ها با این اراده و عزمی که در مسوولان این استان برای پیشرفت و شکوفایی دیدم مطمئن هستم با برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری‌های مجدانه برای تحقق آنچه که طراحی می‌شود اتفاقات ارزنده در آینده‌ای نزدیک در استان آغاز خواهد شد و به تدریج رخ خواهد داد؛ ما در یک موقعیت خطیر و تعیین‌کننده‌ای هستیم.

ایران از هر زمانی مقتدرتر است/ میدان جنگ امروز شکست دادن دشمن در جنگ اقتصادی است

ایران از هر زمانی مقتدرتر است/ میدان جنگ امروز شکست دادن دشمن در جنگ اقتصادی است

* اسلام محور همدلی و وحدت برای برادران شیعه  سنی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: گلستان رنگارنگ و دلربایی از یک طبیعت بهشتی است این سرزمین به لطف و عظمت الهی انگار نازل‌های جذاب از بهشت در صفحه زمین گسترانده شده است و در کنار این طبیعت زیبا و دل انگیز و نشاط‌آور گلستانی با رنگ‌های زیبا از اقوام که کنار هم دیده می‌شود، ستودنی است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه محور همدلی و وحدت برای ما اسلام است، ابراز کرد: وحدت، محور اصلی ماست کتاب ما، خدای ما، رسول گرامی(ص) ما، ولی و رهبر ما، آرمان ما، هدف ما، ملیت ما و امت ما یکی است؛ این سرزمین بدان جهت بسیار زیباست که اهل تسنن و اهل شیعه قرن‌هاست در قاب یک امت واحد، برادرانه در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم استان گلستان الهام گرفته از طبیعت اش هستند؛ این مردم دارای ویژگی آرام، بانشاط، نجیب، شکیبا است و برای هرکسی که به این سرزمین می‌آید، دیدنی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • سپهر IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    15 0
    معلومه
    • حاجی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      12 2
      بگو با چه پولی میخواستی یه پایتخت جدید بسازی
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    4 10
    فدایی داری سردار
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 7
    متاسفانه اولین و مهمترین هنر معکوس ما ایرانی ها این است که وانمود کنیم بد ترین مردم دنیا هستیم .
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    8 2
    فقط همین یک کار را بلدی.
    • علی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      3 9
      درود خدا بر سردار سرافراز دکتر سلامی. خداقوت.
    • صادق IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      2 5
      تو چی چیکار بلدی؟!
  • کارشناس IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 2
    ایران قوی هس
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    6 2
    آرد صنعتی - نان ساندویچ - ماکارونی - روغن - مرغ - تخم مرغ و بزودی و در آینده نزدیک برنج و گوشت و... هر روز داریم مقتدرتر میشیم دشمن خانواده ها رامتلاشی میکنه و فقر بوجود میاره ولی ما ثروت بوجود میاریم کاری می کنیم بیشتر خانواده تشکیل بشه بزودی به اوج اقتدار و قله های افتخار میرسیم.
    • محمد علی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      2 3
      ایران از هر زمانی مقتدرتر است.
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    6 2
    عزیز من برادر من مشکل این است که در این جبهه ما کسی را با سر بند یاحسین ویا زینب ویا مهدی نداریم همه سر بند تکاثر بسته اند در دفاع مقدس خانواده یازده شهید داریم در اینجا منفعتشان تعیین می کند از کی دفاع کنند واز کی انتقاد این فرموده سرور آزادگان است که الناس عبید االدنیا.... مردم بنده دنیایند ودین لقلقه زبانشان واگر منافعشان به خطر بیفتد دینداران بسیار اندکند
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 3
    خیلی وقت نیست که سپهبد سلیمانی رو شهید کردند
    • صالح IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      2 7
      درود خدا بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. درجات حاج قاسم متعالی.
  • مبین IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    5 4
    سلام ودرودخدا بر سرداران سرافراز سپاه. خداقوت خسته نباشید. اجرتان با امام حسین علیه السلام.
  • GB ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 1
    بی محافظ .
    • متین IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      3 1
      فالله خیر حافظا وهو ارحم الراحمین.
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    0 0
    استدعا دارم سردار بین مردم بیاید و نگرانی کشنده و وضع فجیح اقتصادی اقشار کم درامد و بی درامد را درک کنند و ببینند که کشور و همین مردمی که بهشان میبالیم به چه سختی روزمره گی میکنند ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس