کد خبر 1376756
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی‌وی بخشی از اظهارات علیرضا منافی، پژوهشگر اینترنت و حقوق دیجیتال را منتشر کرد : 

 " شرکت "متا" که در زیر مجموعه های آن اینستاگرام و فیس‌بوک قرار دارد هیچ کارنامه روشنی نداشته و این شرکت نه تنها حافظ حریم خصوصی کاربران نیست بلکه اصل بی طرفی را هم رعایت نمی کند!"

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 2
    همه چیو ممنوع کردین
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    3 2
    مارک زوکربرگ مالک متا یک نژادپرست و سگ صیهونیست رده اول است که از اول هم با کمک پنهانی صیهونیستهای آمریکا موفق به راه اندازی فیس بوک شد و با کمک بی حد و حصر صیهونیستهای آمریکا و اسرائیل توانست فیس بوک و حالا متا را به این جا برساند. انتظار شرف، انصاف و بی طرفی از کثافتی مانند مارک زوکربرگ حماقت محض است.
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 0
    حریم خصوصی اون هم در مورد برنامک های گوشی های هوشمند!؟ این خنده دارترین چیزیه که تا کنون شنیدم. در واقع این برنامک ها بر پایه نفوذ به حریم خصوصی و استفاده و بهره برداری از آن بدون اجازه مالک بنا نهاده شده اند ولی متاسفانه بیشتر افراد جامعه و حتی کارشناسان خیال می کنند این برنامک ها بر پایه ایجاد ارتباط آزاد بنا شده اند ولی انحراف هایی هم در مورد برخی از آنها رخ داده . در حالیکه انحرافی رخ نداده و تازه اون ها دارند به هدفی که از پیش برای آن ساخته شده بودند می رسند و اکنون گوشه ای از آن هدف ها در حال لو رفتنه. نمونه مشهور این برنامک ها هم اینستاگرامه، فیلم ها و عکس هایی که زمانی در پستوی خانه ها نگهداری میشد و به زحمت گوشه ای از آنها به فامیل نزدیک نشان داده می شد اکنون به راحتی در دسترس همه هست، و این تنها گوشه ناچیزی از نقض حریم خصوصی است که از آن بدتر اینکه در بسیاری موارد افراد خود خواسته این کار را می کنند و مرز اخلاق و حریم خصوصی در حال از بین رفتن است . حالا دیگه عکس و فیلم های ناجور و یا سو استفاده ها و اخاذی هایی که از این طریق میشود هم که بماند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس