کد خبر 1376420
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
انتقام بایرن مونیخ از بارسلونا/ ستاره‌ام را گرفتی ستاره‌ات را می‌گیرم!

باشگاه بایرن مونیخ از مذاکره بارسلونا با لواندوفسکی عصبانی است و قصد دارد ستاره این تیم را جذب کند.

به گزارش مشرق، باشگاه بایرن مونیخ می‌خواهد به بارسلونا به خاطر علاقه‌اش به روبرت لواندوفسکی ضد حمله بزند و عثمان دمبله را از این تیم به خدمت بگیرد.

قرارداد لواندوفسکی با بایرن مونیخ در سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد اما تمایل این بازیکن به جدایی سبب شده مدیران این باشگاه متقاعد شوند که برای جذب جانشین او جست‌وجوهای خود را آغاز کنند.

بارسلونا جدی‌ترین مشتری ستاره لهستانی است و رسانه‌‎های نزدیک به این باشگاه‌ می‌گویند که طرفین برای امضای قراردادی سه ساله در تابستان امسال به توافق دست یافته‌اند و بزودی مذاکرات میان دو باشگاه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات توافق لواندوفسکی با بارسلونا فاش شد

بایرن بابت علاقه بارسا به لواندوفسکی ناراحت است و تصمیم دارد از این تیم انتقام بگیرد. این باشگاه به همین دلیل قصد دارد عثمان دمبله را که قراردادش رو به اتمام است و تجربه بازی در بوندس‌لیگا را نیز دارد، به صورت آزاد جذب کند.

این خبر از سوی چندین نشریه آلمانی منتشر شده و آن‌ها مدعی اند که سران بایرن با این کار می‌خواهند هم از بارسا انتقام بگیرند و هم ستاره جوانی که تجربه درخشان در در تیم دورتموند دارد، دوباره به این لیگ برگرداند.

حالا دیده شود که اتفاق رخ خواهد داد و یا دمبله با بارسلونا تمدید خواهد کرد زیرا خوش‌بینی‌ها به ماندن ستاره فرانسوی در نوکمپ زیاد است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس