کد خبر 1376287
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی همه چیز برای ایرانیان کانادا نوشت: افزایش هزینه‌های زندگی کانادایی‌ها را نگران کرده و عامل اصلی تعیین کننده در انتخابات استانی انتاریو است. 

در منطقه تورنتوی بزرگ، میانگین قیمت هر لیتر بنزین به رکورد 2.09 دلار رسید در حالی که قیمت در مونترال به 2.15 دلار در روز دوشنبه افزایش یافت. هر دو پایین تر از ونکوور هستند، جایی که قیمت ها اخیراً به 2.34 دلار رسیده است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که هیچ راه حل فوری برای کاهش توان خرید کانادایی‌ها وجود ندارد.

قیمت مواد غذایی نیز افزایش یافته است. به نظر می‌رسد افزایش هزینه‌های زندگی برای رای دهندگان در انتاریو، جایی که رهبران احزاب استانی روز دوشنبه برای آخرین بار قبل از انتخابات 2 ژوئن به بحث و مناظره پرداختند، مورد توجه رای دهندگان باشد.

داگ فورد، رهبر محافظه‌کاران مترقی متعهد شده است که مالیات بنزین و سوخت را موقتاً کاهش دهد، در حالی که لیبرال‌ها قول داده‌اند تا سال 2024 تمام کرایه‌های حمل و نقل عمومی را به یک دلار کاهش دهند. حزب دموکراتیک نوین کمک‌های بلاعوض را برای ارتقای کارآمد انرژی در خانه‌ها پیشنهاد می‌کند که می‌تواند به کاهش هزینه‌های قبوض برق کمک کند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    15 10
    مگه ما کانادا زندگی میکنیم که از وضعیتش اطلاع رسانی میکنی؟ یه فکری به حال ایران کنید
    • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      13 8
      مگه عنتر نشنال و بی بی سی و اینا اینجا زندگی میکنن که از صبح تا شب راجع به ایران حرف میزنن ؟؟!! برن به بدبختی های خودشون برسن دست از سر ما وردارن!!!
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    4 2
    سرریز مشکلات اقتصادی در غرب، به جنگ در شرق منتهی خواهد شد
    • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      5 2
      اون قدیم بود، ازین به بعد فرق فوکوله، جنگو میکشونیم به غرب!!!
  • US ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    21 9
    شما هر وقت به دلار حقوق دادید بعدا مقایسه کنید
    • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      9 11
      شما هروقت به دلار اجاره خونه دادی بعد حرف مفت بزن!!!
    • RO ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      4 2
      اتفاقا ما کل هزینه هامون به دلاره. شما مفتی همه چی بهت میدن انگار! حالا چرا نمیدونم ولی حدس میزنم از چه قماشی هستی
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    11 8
    درآمدشون بالا است و تنها مشکل سوخت است که با خرید خودرو تسلا توسط کانادایی ها اون مشکلشان هم درست میشه .مواد غذایی خیلی قیمتش پایینه به نسبت درآمدشون .شرایط خرید قسطی همه چیز حتی خونه با سود پایین هم عالیه تو کانادا .
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      7 4
      ببخشید پس این کارتن خوابها اونجا چیکار میکنن؟؟!!
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      8 8
      شصت درصد از جمعیت ایران فقیر و یا زیر خط فقر هستند .کارتون خوابها ی کانادا یک درصد جمعیت کانادا رو تشکیل نمیدن
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      3 0
      اولا این آمارو از کجات در آوردی، من میگم برعکسه!! ثانیأ بر فرض محال درست بگی، چرا باید کانادای پولدار جهان اولی 400-500 هزار نفر کارتن خواب داشته باشه؟ اونجا که شماها میگین دولت با بیل پول پخش میکنه و خرج مردم هم یک دهم درآمدشونه؟؟!!
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      1 0
      یعنی شصت درصد مردم ایران کارت خوابن پس!!!
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      3 1
      شصت درصد از جمعیت ایران فقیر و یا زیر خط فقر هستند/// اونوقت اینا با این فقر و فلاکت! چجوری ایام عید 92 میلیون سفر انجام دادن؟ چجوری سالی 15 میلیارد کیلو گندم و 4 میلیارد کیلو گوشت می خورن و روزی 100 میلیون لیتر بنزین تو ماشین هاشون می سوزونن؟ لابد بسکه فقیرن! (کودن اونی نیست که معادله موج شرودینگر رو نفهمه. کودن اونیه که هر چرند مزدور 2 دلاری ماهواره رو باور کنه.)
    • ایرانی GB ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      0 0
      بعضیها فقط میخوان همه چیزهای بد در مورد کانادا رو به نوعی توجیه بکنند که مثلا" کانادا رو یک کشور خوب , با کلاس و مدرن و ارزان نشون بدن , اکثر همین آدمها حتی پاهای خودشون رو از مملکت خودشون هم بیرون نذاشتند اما استاد نظر دادن در مورد خوبی کشورهای دیگه و استاد نظر منفی دادن راجع به ایران هستند. آخه آدم نادانی که سنگ خوبی های کانادا رو به سینه خودت میزنی و داری به عشق کانادا جانت پرپر میزنی تو اصلا" کانادا رفتی و دیدی که همه چیز اونجا گل و سنبله ؟؟؟ آخه آدم سخیف که همه جای دنیا رو بهشت می بینی و مملکت خودت رو جهنم , تو حتی یک روز خارج از ایران و در غربت ( غربت حالیت میشه ؟ ) با حقوق کارگری زندگی کردی و مالیات و کرایه خونه و پول بیمه و قبض آب و برق و گاز دادی و سر آخر دیدی که کلی پول هم واسه ات باقی مونده و خارج از ایران بهتره ؟ کسی نمیگه ایران بهشته اما غرب هم اون دنیای شگفت انگیزی که تو فکر میکنی نیست کما اینکه در همین غرب هستند ایرانیانی که دارند صورت خودشون رو با سیلی سرخ نگه میدارند و محتاج نون شب شون هستند , من اینو دیدم و دارم بهت میگم.... حالا بیا همین رو هم یک جوری توجیه بکن و شروع بکن به کل کل کردن و الکی زور زدن واسه توجیه کردن اینکه غرب بهشته اما ایران جهنم رویه زمین , من مثل تو ایرانی هایی که در ایران بودند و همه چیز رو در مورد خوبی های غرب توجیه میکردند دیدم و دیدم که همین آدمها اومدند غرب به چه حال و روزی افتادند , تو که اسم اروپا و کانادا و آمریکا رو میشنوی و آب از لب و لوچه ات سرازیر میشه چرا نمیری اونجا تا از بهشت غرب سهمی هم بتو برسه و خوشبخت بشی و از جهنم ایران خلاص بشی ؟ اگر غرب واسه تو بهتر از ایران هست ... بفرما بیا تا از خیر و برکت بهشت غرب سهمی هم بتو برسه
  • ابوالفضل IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    4 2
    وضعیت درامد های زندگی در کانادا چطوریه
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      2 1
      عین همه جای دنیا اکثریت مردم صبح تا شب کار میکنن تا سر برج هزینه هاشونو پرداخت کنن، هرچی هم غربگداها میگن دروغه!! اقلا تو کشورهای غربی جایی وجود نداره که روزی دو ساعت کارکنی دو برابر خرجت دربیاری، اینا یا اطلاعات غلط مقیم های اونجا برای پز دادن به فک و فامیله یا تبلیغات اراذل ماهواره ای برای ایجاد نارضایتی در بین مردم ایران. در ضمن پولدارها در همه جای دنیا وضعشون خوبه، اونها رو حساب نکردم!!!
  • ناشناس DE ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    11 6
    ای وای چقدر زندگی تو کانادا وحشتناکه ... تو آمریکا که همه روی مدفوع راه میرن ... تو اروپا هم که قحطی شده غدا نیست مردم دارن مرده های همدیگرو میخورن !! ولی کره شمالی خیلی نازه ... روسیه هم که عالیه ... اونا رو ول کن گزارشگر صدا و سیما را بچسب که گزارش تهیه کرده که با کمک هزینه معیشتی همه چی میشه خرید و پول هم اضافه آورد !! آره فقط تو خوبی ... همه بد هستند ... !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس