کد خبر 1375689
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳

خرید سرویس طلا عروس، یکی از آداب و رسوم عروسی در ایرانی هاست و انتخاب یک سرویس طلای مناسب با توجه به تنوع و گوناگونی مدل ها به خصوص برای عروس خانم های سخت پسند می تواند با چالش هایی همراه باشد.

 سرویس طلا عروس می تواند به صورت تمام ست شامل گردنبند، دستبند و گوشواره و یا نیم ست شامل گردنبند و گوشواره باشد و رنگ آن که طلا سفید باشد یا طلا زرد، به سلقیه خود فرد بستگی دارد.

3 توصیه مهم خرید سرویس طلا عروس

خیلی از زوج هایی که برای خرید سرویس طلا به بازار مراجعه می کنند، آشنایی چندانی با نکات ریز خرید طلا ندارند.

 توصیه ما این است که سرویس طلا عروس حتما از فروشگاه هایی خریداری شود که زیر نظر اتحادیه طلافروشان مجوز کسب و کار دارند و حتما هنگام خرید، فاکتور دریافت کنید.

خرید سرویس طلا عروس با قیمت مناسب

هزینه سرویس طلا عروس، یکی از دغدغه هایی است که بسیاری از زوج های جوان با آن روبرو هستند. متاسفانه همان طور که شاهد هستید، قیمت طلا هر روز بالا می رود و توانایی خرید یک سرویس طلای خوب و آن چه که افراد دوست دارند، سخت تر و در برخی موارد، غیر ممکن می شود.

اما بهترین کار این است که سرویس طلا عروس، متناسب با بودجه تان انتخاب شود و اگر بودجه محدودی را برای خرید طلا کنار گذاشته اید، بهتر است سراغ مدل های ظریف تر و ساده تر بروید و خب همان طور که می دانید، هر چه وزن طلا کمتر باشد و از جواهرات کمتری در آن استفاده شده باشد، ارزان تر خواهد بود.

یکی از مواردی که بر روی قیمت سرویس طلا عروس تاثیر می گذارد، عیار طلا است. شما می توانید سرویس هایی را انتخاب کنید که عیار کمتری دارند تا هزینه کمتری را نیز متقبل شوید. طلای 24 عیار، خالص ترین نوع طلا است و معمولا عیار سرویس های طلا برای عروس، 18می باشد.

اگر هدف شما از خرید سرویس طلا عروس، چشم و هم چشمی و تجملات نیست، می توانید سراغ طلاهایی بروید که بدون نگین و برلیان هستند و ست های ساده تری را انتخاب کنید تا در هزینه های تان صرفه جویی شود.

3 توصیه مهم خرید سرویس طلا عروس

خرید سرویس طلا عروس کم اجرت

منظور از اجرت طلا، دستمزدی است که سازنده بابت طراحی طلا می گیرد و هر چه طلا ساده تر باشد، اجرت آن نیز پایین تر خواهد بود. حالا توسط جواهری برادران غفاری این امکان در اختیار زوج های جوان قرار می گیرد که بتوانند سرویس طلا عروس خود را از طلاهای کم اجرت انتخاب کنند و توجه داشته باشید که پایین بودن اجرت طلا به معنای این نیست که طلایی که خریداری می کنید بی کیفیت است یا ارزشی ندارد بلکه فرصت بسیار خوبی است برای افرادی که بودجه کمتری را برای خرید سرویس طلا در نظر گرفته اند.

خرید سرویس طلا بدون اجرت

برخی طلافروشی ها، طلاهایی که قبلا توسط افراد استفاده شده اند را به عنوان طلای دست دوم خریداری می کنند و آن ها را به عنوان طلای بدون اجرت می فروشند. قطعا هزینه این نوع طلا و سرویس طلا پایین تر از طلای دست اول است و ممکن است طرح و مدل آن ها کمی قدیمی باشد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس