کد خبر 1375672
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
رضائیان: پیدا کردن حریف تدارکاتی در فیفادی سخت بود/ از درآمد 300 هزار دلاری تیم ملی بی خبرم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به تعویق جام ملت‌های اروپا، پیدا کردن حریف تدارکاتی در فیفا دی پیش رو سخت بود.

به گزارش مشرق، بهرام رضائیان در مورد جلسه با اسکوچیچ در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی ایران و کانادا قطعی شده است، اسکوچیچ هم روز گذشته به ایران آمد و در حال نهایی کردن برنامه‌های تیم ملی هستیم تا تیم با خیال راحت در بازی های دوستانه حاضر شود.

وی در مورد اینکه دومین بازی با کدام تیم خواهد بود، گفت: حریف تدارکاتی در این دوره از فیفا دی واقعا کم است، اما دوستان در روابط بین الملل تلاش می‌کنند که حتما بتوانند در کانادا بازی‌های دیگری را هم هماهنگ کنند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه صعود تیم ملی قبلا نهایی شده بود و بهتر نبود زودتر هماهنگی‌ها انجام می‌شد،گفت: با توجه به اینکه جام ملت‌های اروپا عقب افتاد، این دوره شرایطش فرق دارد. این نیست که اقدامی صورت نگرفته باشد. حتی در مراسم قرعه کشی هم مسئولان تیم ملی و فدراسیون پیگیری ها را انجام دادند. شاید در فیفا دی بعدی بتوانیم حریفان بیشتری پیدا کنیم، اما این دوره سخت است.

رضائیان در پاسخ به این سوال که درآمد 300 دلاری بازی با کانادا بیشتر خواهد شد یا کمتر، عنوان کرد: من در جریان این موضوع نیستم.

وی در خصوص اضافه شدن دو مربی به کادرفنی گفت: در جلسه با او در این مورد صحبت خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    اگر سلامت جسم و روح جامعه برای مسوولان در اولویت باشد، می‌توان هزینه‌های هنگفتی که از بیت‌المال برای هزاران ورزشکار در صدها رشته‌ و رده ورزشی می‌شود، کاهش داد و بجای آن ورزش همگانی را ترویج و تشویق کرد. مثلا مسابقات پیاده‌روی برگزار و تعداد زیادی جوایز مثلا کارت خرید بین برنده‌ها و نیز غیربرنده‌ها (با قرعه) توزیع نمود؛ البته با نظارت مالی شدید برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی؛ ورزش همگانی هزینه بیت‌المال در جای درست خود است، نه اینکه افتخار یا سرشکستگی یک کشور و احساسات مثبت یا منفی یک ملت را در گرو بردن یا نبردن یک مسابقه ورزشی و کسب یک مدال قرار دهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس