کد خبر 1375506
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
عربستان

منابع رسمی عربستان بامداد دوشنبه اعلام کردند که سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور پس از انجام آزمایش پزشکی از بیمارستانی در جده مرخص شده است.

به گزارش مشرق، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که ملک سلمان ۸۶  ساله پس از انجاام موفقیت آمیز آزمایش پزشکی، تکمیل برنامه درمانی و دوره نقاهت، بیمارستان تخصصی ملک فیصل جده را ترک کرده است.

 ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری بود که دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که بنا به تصمیم پزشکان معالج، ملک سلمان مدتی را در بیمارستان بستری خواهد شد.

بر اساس این گزارش، پزشکان بیمارستان تخصصی ملک فیصل جده بعد از ظهر ۱۸ اردیبهشت ماه بر روی پادشاه عربستان آزمایش کولونوسکپی انجام دادند که نتیجه آن رضایت بخش اعلام شده بود.

پیش‌تر برخی منابع خبری به نقل از پزشکان معالج ملک سلمان اعلام کرده بودند که وی از تشویش‌های ذهنی ناگهانی و مقطعی، عدم تمرکز، ترس و اضطراب فزاینده روزانه، عدم تعادل و عدم قدرت تصمیم گیری رنج می‌برد.

سلمان بن عبدالعزیز در ۲۰ جولای ۲۰۲۰ نیز به دلیل «التهاب کیسه صفرا» در بیمارستانی در ریاض بستری شده بود که چند روز بعد تحت عمل جراحی قرار گرفت و سپس در تاریخ ۳۰ جولای از بیمارستان مرخص شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    خدابا شکرت. عمر وسلامتیش روز افزون.حاکم با لیافت.که دردشون درد مردمشونه.
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 1
    من که گفتم اینا صد تا جون دارن حالا حالا نمیمیرن
  • سید IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 0
    این هم چند صباح دیگر! آخرش چه!؟ مهم آن است که بتواند از دوزخ مرخص شود آنگاه که از اَولِیائُهُمُ الطّاغُوتُ اولائِکَ اَصحابُ النّارِ هُم فِیها خالِدُون می شود!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس