کد خبر 1382317
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
عربستان

وزیر خارجه ترکیه از تعویق سفر ولی‌عهد عربستان سعودی به آنکارا پایتخت ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق، «مولود چاووش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه گفت که سفر «محمد بن سلمان» به آنکارا که قرار بود در ماه جاری انجام شود، به تعویق افتاده و به زمان دیگری که هنوز مشخص نیست، موکول شده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از چاووش اوغلو گزارش داد که قرار بود سفر بن سلمان به آنکارا در ماه جاری انجام شود اما به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید:

منبع سعودی: انتقال قدرت در عربستان نزدیک است

وزیر خارجه ترکیه همچنین گفت که در حال حاضر در تلاش است تا با «فیصل بن فرحان» همتای سعودی خود زمان جدیدی را برای سفر بن سلمان به ترکیه تعیین کنند و تلاش‌هایی نیز در جهت بهبود روابط با ریاض نیز در حال انجام است.

طبق گزارش وبگاه «الخلیج اونلاین»، «ابراهیم کالین» سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه نیز گفت که قرار بود ولی‌عهد عربستان روز ۲۵ می (۴ خرداد) به ترکیه سفر کند اما به دلیل بیماری پدرش این سفر به تعویق افتاد و ما امیدوار هستیم که این سفر طی روزهای آینده انجام شود و همکاران ما در تلاش برای تعیین زمان این سفر هستند.

پیشتر برخی رسانه‌های خبری از سفر دوره‌ای بن سلمان به ترکیه، یونان، قبرس، اردن و مصر خبر داده بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 0
    ولیعهد صعودی یمدونه رقیبش در خاورمیانه فقط ایران و ترک های ایرانی هستند. ترک ار ایرانی نباشد مثل بادکنکی تو خالی است
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    6 0
    بن سلمان به ترکیه میرود دست نوازشی بر سر گدای درب خانه اش یعنی اردوغان میکشد. و سپس به عربستان بازمی گردد و آماده نبرد با ایران برای پس گرفتن خاورمیانه از چنکال ایران میشود. ولی همه میدانند تمدن فرانژادی ایرانشهر دیگر رشد پیدا کرده است. وکسی نمیتواند جلویش را بیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس