کد خبر 1375332
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
اختلاف داخلی در کابینه رژیم اسرائیل بالا گرفت

مشکلات داخلی کابینه رژیم صهیونیستی این کابینه را تا مرز فروپاشی برده است.

به گزارش مشرق، در حالی که رسانه‌های صهیونیست هر روز از رسیدن تهدید جدیدی علیه نخست وزیر اسرائیلاز سوی شهرک نشینان سخن می‌گویند، یک رسانه عبری زبان فاش کرد، اختلافات پشت پرده بین بنت و گانتس یکی از مهم‌ترین متحدانش به نقطه اوج خود رسیده است.

در همین راستا روزنامه یدیعوت آحارانوت اعلام کرد در حالی که مدت بازداشت یک بانوی اسرائیلی که با ارسال یک گوله برای همسر بنت او را تهدید به مرگ کرده بود، دادگاه اسرائیل از بازداشت فرد دیگری که همین کار را با بنت تکرار کرده، خبر داد.

در این میان تظاهرات در نزدیک خانه بنت نیز شنبه شب‌ها همچنان برگزار می‌شود، امری که بیانگرکاهش شدید محبوبیت نخست رژیم صهیونیستی دارد.

این روزنامه عبری زبان در گزارشی دیگری از درگیری شدید لفظی بین بنت و گانتس پرده برداشت و در پایگاه اطلاع رسانی خود نوشت: گانتس بنت را متهم کرد، فقط به دنبال نشان دادن خود است و هیچ توجهی به عملکرد بقیه اعضای کابینه ندارد.

منابع آگاه به این رسانه خبر دادند، وزیر جنگ اسرائیل در جریان نشست هفتگی کابینه که روزهای یکشنبه برگزار می‌شود، بنت را متهم کرد، اعتماد به نفس کافی را به وزرای کابینه‌اش نمی‌دهد و در حالی که بسیاری از دستاوردها را مدیون همین وزرا است، اما در مقابل دوربین‌ رسانه‌ها فقط "منم، منم" می‌کنم.

بنت هم در واکنش به اتهام از گانتس خواست تا به صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی رجوع کند تا ببیند که نام همه آنها ذکر شده است.

گانتس هم در پاسخ نخست وزیر(رژیم صهیونیستی) گفت، بله حتما به این صفحات رجوع خواهم کرد تا "منم، منم"‌های تو را در آنجا بخوانم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس