کد خبر 1375243
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
اعترافات قاتل خبرنگار الجزیره؛ شلیک با سلاح مجهز به دوربین تلسکوپی

یک نظامی صهیونیست اعتراف کرده که با سلاح مجهز به دوربین تلسکوپی به سمت «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شهید الجزیره شلیک کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «هاآرتص» به نقل از یک مقام صهیونیست که نام وی فاش نشده، نوشت، یک نظامی صهیونیست اعتراف کرده به سمت منطقه‌ای که «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شهید الجزیره در آن قرار داشته تیراندازی کرده است.

این مقام صهیونیست ضمن اعلام اینکه این شلیک از فاصله ۱۹۰ متری صورت گرفته، مدعی شد، نظامی مذکور طی بازجویی گفته ابوعاقله را ندیده و نمی‌دانسته که به سمت وی شلیک می‌کند.

این مسؤول تأکید کرد، نظامی یاد شده هنگام تیراندازی در خودروی جیپ نشسته بوده و سلاح وی مجهز به دوربین تلسکوپی بوده است.

در همین زمینه روزنامه «یدیعوت آحارونوت» هم نوشت، تحقیقاتی که رژیم صهیونیستی انجام داده، نشان می‌دهد وی با گلوله تک تیرانداز اسرائیلی کشته شده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گذشته در یورش به منطقه «جنین» در شمال کرانه باختری شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه «الجزیره» را در حالی که جلیقه خبرنگاری به تن داشت ، به شهادت رساندند و «علی السمودی» تهیه‌کننده این شبکه را نیز زخمی کردند.

ترور این خبرنگار باسابقه فلسطینی با موجی از محکومیت‌ها در جهان همراه شد و واکنش‌ها هنوز هم ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    2 1
    توی روز روشن با تفنگ دوربین دار از 190 متری شلیک کرده اونوقت خانم خبرنگار رو ندیده کمتر چرت بگو کاملا عامدانه شلیک به سر انجام شده حالا هم که اعتراف کردن به خاطر جو رسانه ای و غلیان احساسات عمومی هست وگرنه سربازشون چند سال پیش تو صفحه شخصی خودش با افتخار از کشتن ده ها فلسطینی نوشته بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس