کد خبر 1375198
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی‌وی گزارشی از قفسه های خالی و کمبود شیر خشک در آریزونای آمریکا منتشر کرد.

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    21 1
    جنوب اکراین و اودسا خاک ایران بوده است و باید به وطن بازگردد
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      2 1
      اتفاقأ حوالی کیف خاک ایران بوده و باید زودتر به آغوش مام وطن برگردد!!
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      1 0
      کایفرنیا هم مال ایرانه باید ب اغوش خاک وطن برگرده
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    7 1
    العجل یا مهدی ___ _________ (فارغ از متن این خبر) لطفا برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم ______ اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    3 5
    به فرض که درست خب که چی ؟الان تو آمریکا خودرو با کیفیت ۱۵۰۰۰ دلاره ما هم داریم؟اینکه تورم تو آمریکا ۲٪به ما ربطی داره؟اینکه وام مسکن اونها چه جوره به ما ربط داره؟ اما تمام بدبختی های آمریکا به ما مربوطه !! باشه ما خیلی خوشبختیم همین شیر خشک را هم بگیرید
    • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      4 0
      فقط شیرخشک نیست، هزار تا مورد دیگه هم هست اما هرکدومش رو که میگن، یک بیشعور مثل تو میاد شروع میکنه به خودتحقیری
    • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      3 0
      تورم تو آمریکای بدون تحریم الان 8/5 درصده، که خیلی از این تورم رو الان تولیدکنندگان دارند حمل می کنند(بار اقتصادی) رو به گردن گرفتن تا بازار رو از دست ندهند ولی این وضعیت نمی تونه ادامه پیدا کنه برای همینه که آمریکا داره خودش رو به آب و آتیش می زنه تا جایگزین سوخت پیدا کنه اگر روند همین طور ادامه پیدا کنه ما شاهد تورم بسیار بالاتر از این رقم در آمریکا خواهیم بود، ولی به شما بگویم این استعمار نوین است که آمریکا با دلار بسیاری از تورمش رو با جهان تقسیم می کنه، یعنی قسمتی از تورم ما هم ناشی از تغییرات دلاره و این بدترین چیزیه که می تونه برای هر کشوری اتفاق بیفته. البته با ابتکاری که سر روبل و کم کم یوان داره صورت می‌گیره این تقسیم کمتر خواهد شد و آمریکا مجبور به تحمل تورم تولیدی در کشور خودش است.
    • UA ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      0 0
      فرصت شغلی توی ایران خیلی خیلی بیشتر از آمریکا هست. چون بخاطر اقتصاد لیبرالی همه چیز دست چند تا شرکت هست و همه کارگر و کارمند اینها هستند و تازه با اون شرایط طاقت‌فرسای این شرکتها. شما شاید در ایران قیمت خرید آمریکا رو نداشته باشی ولی باز با این پول میتونی بری بیمارستان ولی در آمریکا بایستی کار کنی و بیمه کاری داشته باشی. قوانین آمریکا خیلی خیلی احمقانه هست.
    • DE ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      1 0
      ۲۳:۰۴ به فرض که درست خب که چی ؟( خخخ باورش نمیشه بیچاره خخخ ) الان تو آمریکا خودرو با کیفیت.... // اکثر این خود تحقیر ها مشکلشون اینه که براشون مهم نیست این رفاهی که میخوان از خون یتمه دزدی و غارت و جنایته از رانت و مال حرومه از بی ناموسی و خودفروشیه از فروش فیلمهای منافی با عقت و یا از دلالی محبت ....است مهم اینه که مثل خوک بخورند و بخوابند...اون عموسامت قرنهاست با جنگ و تجاوز و غارت و دزدی و تحریم ملتهایی که حاضر نیستند مانند تو به شکم و زیر شکمشون برسن سر پاست. نه تحریم داشته نه جاسوس غربگدا نه اصلاح طلب مانمیتوانیم آبگوشت بزباشیانی نه کدخدا پرستان برجامی که کل ایران را ترمز بزنند تا حکومت ساقط بشه خودشون بیان موروثی مثل اون نوکر امریکا شاه مفلوک شاهنشاهی کنند. ...همه اروپا و سران مرتجع هم نوکران امریکا هستند تازه بدهکار ترین دولت روی کره زمینه . از طرفی این بدبختی در ایران را اون عمو سام جنایتکارت با 43 سال تحریم و با خیانت شما غربگداها به این روز انداخت. من اول فکر میکردم شما ها بچه پررو هستید میدونید ولی باز پررویی میکنید بعد از سالها تحقیق و خواندن دیدم نه احمق تر از اونی هستید که کلا بشه فکرش را کرد. دست خودتون نیست. بیفرهنگی را نمیشه درستش کرد.
  • ش. AE ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    2 0
    از آمریکایی ها انتظار نداشتم یک کم گا وهای شیرده رو عصبانی که شیر شون خشک میشه شیر خشک بهش میدن
  • DE ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    3 0
    کمبود شیرخشک در آریزونای آمریکا. خب مقصر خود امریکاییها هستند که چون شیرکاکائو دوست دارن بیشتر گاوهاشون قهوه ای هستند و شیر کاکائو میدهند نه شیر خشک. جدا وقتی گاوچران مشکل گاوداری پیدا کند پیداست اوضاع خیلی خرابه .
  • رضا عبدی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    خطاب به ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ بی شعور تویی و اونی که بهت ادب یاد نداد
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 0
    آیا انجا هم می خواهند قیمت ارز را گران کنند ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس