کد خبر 1375145
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۹
.

با شروع نبرد میان ارتش روسیه و اوکراین، رژیم صهیونیستی به صورت نامحسوس نیروهای ویژه خود را برای آموزش و کمک به سربازان ارتش اوکراین در جنگ با روسیه به این کشور فرستاد.

سرویس جهان مشرق _ وب سایت شبکه کان رژیم صهیونیستی در رابطه با حضور نیروهای اسرائیلی در اوکراین بر علیه ارتش روسیه نوشت:

وب سایت "ZVEZDA"  وابسته به وزارت دفاع روسیه مقاله ای در مورد جنگیدن نیروهای اسرائیلی در کنار ارتش اوکراین را منتشر کرده است. در این مقاله آمده است: "مزدوران اسرائیلی در کنار نئونازی ها علیه کسانی می جنگند که پدربزرگ و مادربزرگشان آنها را از هولوکاست نجات داده اند. این یک واقعیت است که اسرائیلی ها به فاشیست های اوکراینی کمک می کنند تا روس ها را در دونباس بکشند."

گرچه رسانه صهیونیستی کان این ادعا را یهودستیزانه می‌داند، اما در تاریخ March 25 (5 فروردین ) روزنامه اسرائیلی یدیعوت احرونوت در صفحه اول خود از حضور نیروهای نظامی ویژه اسرائیلی در جنگ اوکراین و روسیه پرده برداشت:

حضور نیروهای ویژه ارتش اسرائیل در جنگ اوکراین

گزارش خبرنگاران اعزامی یدیعوت احرونوت به اوکراین:

نیروهای ویژه واحد «سایرت متکل» در مرکز جنگ اوکراین و روسیه چه کار می‌کنند؟

مربیان نظامی اسرائیلی که جنگجویان اوکراینی را برای مبارزه علیه سربازان روسی آماده می‌کنند

در یک مجتمع آموزشی مخفی، با یک ماسک سیاهی که صورتشان را پوشانده است، مربیان اسرائیلی اوکراینی ها را برای مبارزه با ارتش روسیه آموزش می‌دهند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 35
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    17 12
    اقای بایدن اسرائیلی ها ویهود که تو می دانی دشمن امریکا واروپا هستند ،و ما می دانیم اقای بایدن که شما به شدت دشمن اسرائیل ویهود هستی ومتنفر از اسرائیل هستی چون تو یک مسیحی دوستدار عیسی مسیح ع مریم مقدس می باشی چشمان اشکبار تو در کلیسا درهنگام سوگند نامه ریاست جمهوری گویای ارادت شما به عیسی مسیح ع ومریم مقدس است ، تو با دوچشم خودت دیدی که اسرائیلی ها در فلسطین خبر نگار زن مسیحی را کشتند و تابوت خبرنگار مسیحی را از روی دستان تشییع کننده گان جنازه خبرنگار مسیحی به زمین انداختند ،اقای بایدن کشتن وانداختن تابوت خبرنگار مسیحی توسط اسرائیل یعنی حمله اسرائیل به مسیحیان اروپا وامریکا ویعنی حمله اسرائیل به کشور امریکا واروپا یعنی حمله دوباره یهود به عیسی مسیح وکشتن عیسی مسیح ع. اسرائیل دوست امریکا واروپا نبوده ونیست واسرائیل ویهود بزرگترین دشمن امریکا واروپا که مهد مسیحیت هستند می باشد. به زودی کهنه سربازان اسرائیلی که در اوکراین آدم کشی می کنند خودشان را به اروپا خواهند رساند و مسیحیان اروپا را به انتقام هولوکاست نسل کشی خواهند کرد. اقای بایدن،اقایانی که برای خلاص شدن از شر اسرائیل واخراج یهودیان از اروپا وانگلیس تصمیم گرفتند برای اسرائیل کشوری غصبی ودور از اروپا بسازند حالا کشور قوی اسرائیل تشکیل شده وتبدیل به هیولایی شده که پرچم انتقام گرفتن هولوکاست از اروپا را سالیان سال است که علم کرده است . اقای بایدن عامل شروع جنگ جهانی اول ودوم وسوم اسرائیل ویهود بوده واکنون اسرائیل جنگ جهانی سوم را در اوکراین کلید زده است واسرائیل در اوکراین که کشور دوم اسرائیل است کل جمعیت جهان را به گروگان گرفته است وشما احمقانه از زلنسکی که همدست اسرائیل است حمایت نظامی می کنید پدر بزرگ ومادر بزرگ زلنسکی به گفته خودش در هولوکاست کشته شده اند زلنسکی یهودی -صهیونیستی قصد انتقام هولوکاست با همدستی اسرائیل از اروپا را دارد واروپا خانه اول امریکاست، اکنون دیگر حمایت از یهود واسرائیل توسط امریکا واروپا ضامن خلاصی اروپا وامریکا از شر یهود واسرائیل نخواهد بود وباید اسرائیل ویهود را در همان کشور غصبی اسرائیل ناگهانی نابود کرد وامریکا واروپا ومسیحیت را برای همیشه از شر یهود خلاص کرد.ایا روز محو ونابودی اسرائیل توسط امریکا واروپا نرسیده است؟ایا زمان توافق هسته ای فرا نرسیده است؟
    • محمد IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      6 1
      واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم ، بایدن خودشم ادم مقدسه مثل شما، حتما گوش میکنه حرفتو
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      2 1
      سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی پیدا شد ـــــ گاوهای بولوند چشم آبی آماده شیر دهی می شوندــــ آمریکا بر تنورجنگ می دمد تا سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی بیشتری پیدا شود ـــــ آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. با افزایش سرسام آور نفت ؛ از یک سو ؛ اقتصاد چین را مهار می کند و از سوی دیگر؛ مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: 1ـــ روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و 2ـــ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) اروپایی به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی
    • هموطن IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      3 1
      هوالشافی
  • سید روح اله FR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    29 14
    ما که از همون اول گفتم بانی و باعث این جنگ یهود است و دقیقا دارد طبق پیشگویی های حزقیال جلو میرود. در آینده نه چندان دور بر همه مسیحیان مشخص خواهد شد که یهود چگونه آن ها را بازیچه دست خود ساخت.
    • یدالله IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      1 13
      شما بسیار زیاد گل مفت میل میفرمایید. چوندر نهاین نفهمی هستید.
    • سید روح اله IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      1 0
      حرف من را باور ندارید بروید و کتب یهود را بخوانید و اگر باز حوصله ندارید به صورت دقیق تر پیشگویی های حزقیال را بخوانید. و آنانکه حق بر ایشان آشکار شود و خود را به نادیدن بزنند در آخرت کور محشور خواهند شد. به امید خداوند عذاب خوارکننده در این دنیا و عذاب جاودان در آن دنیا نصیب یهودیان فاسق و نوکرانشان خواهد شد.
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      0 0
      حالا سوال من اینه پس چرا روسیه حمله کرد؟؟؟زلنسکی که سمت اکراین بود
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    19 9
    صهیونیست ها با این رفتارشان به روس ها نشان دادند که چقدر روسیه در گذشته اشتباه داشته است که جنایت صهیونیست ها را نادیده گرفته است
  • رضي IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    3 14
    سلامً حالا كه امريكا و 64 كشور با هم كمك اكراين. ميكنند. و اسلحه ميدهند و از صلح دوري و جنك ميخواهندباشدواسرائيل نيرو كمكي داده يوتين. بزند. اتمي اسرائيل و انكليس و حق انها است كه جهان را بجنك وادار نكنند
  • الف IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    12 8
    درود به شرفشون
    • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      10 2
      خدا صهیونسیت ها رو لعنت ونابود کنه.
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      3 0
      احسنت
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    4 6
    حق با کسی است که بر علیه متجاوز و زورگو بجنگد چه اکراینی وچه اسراییلی.الان روسیه تبدیل به آلمان نازی جنگ دوم جهانی شده‌ و زن و مرد و کودک رو به خاک و خون می‌کشه ،پس ظالمه و اهمیتی نداره که قبلاً روس‌ها با آلمان نازی فاشیست جنگیدن الان خودشون فاشیست و آدمکشند و هر کسی در برابر فاشیست و متجاوز قرار بگیره از دید اخلاق بر حقه.
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    3 1
    مرگ بر اسرائیل
  • darab IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    10 10
    لعنت خدا بر پوتین مریض روانی و حامیانش.
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    3 1
    خدا از همه بهتر میداند که کدام گروه را از رحمتش دور کند و طوق بردگی برگردنش اندازد.
  • نیماص IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    امپراطور برگشته است
  • سید روح اله IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 0
    در جواب به کاربر یدالله. یهود میگویند دستان خداوند بسته است. ولی ما اعتقاد داریم دستان خداوند در مقدرات عالم باز هست. ان شاء الله خداوند به شما ادب عنایت بفرماید. به همان اسمت قسم که دستان خداوند در عذاب یهودیان فاسق باز است و در زمان مناسب روی یهودیان فاسق و نوکرانشان سیاه خواهد شد. ان شاء الله
  • محمد IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 1
    لعنت خدا بر یهود یهودی وهمین طور انگل استان همش زیر سر این اشغالهست مردم بیچاره کردم ..خودم کشورم عشق است هیچ کشوری دیگه زورش به ما نمیرسه ..
  • محمد IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    2 1
    یه دلقک مثل زلنسکی امریکاانداخت وسط دارسودشومیبره فقط به خاطر منافع درامد جیب خودشه خداکن روسیه روشوکم کن دلقکم خودش یهودیه تیره یه احمق تمام به معنا دلش برای مردم نسوخته داره خواسته های امریکا .یهود..انگل استان ..پیاده میکن..
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 1
    پوتین این جنگ بی دلیل و اشتباه رو آغاز کرده و الان روسها بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت بشر هستند . جنگ با روسها و کشتن مزدوران پوتین بهترین دفاع ممکن هست.
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 1
    پذیرش اشتباه و شکست ، خودش شهامت میخواد که متاسفانه پوتین مثل همه دیکتاتورها فاقد این ویژگی هست . کسی مثل پوتین میخواد به هر قیمت به خواسته نامشروعش برسه حتی اگه میلیونها انسان بی گناه کشته بشن
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 1
    درود و رحمت بی پایان خدا بر هرکسی که با روسهای متحاوز و اشغالگر مبارزه میکنه . شکست روسها یعنی درس عبرت برای تمام متجاوزان و اشغالگران.
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    2 1
    با استناد به آیه ۳۲ سوره مبارکه مائده ، کشتن یک انسان بی گناه مانند کشتن تمام مردم عالمه . و نجات انسان بی گناه از مرگ مانند نجات تمام‌ انسانهاست . آیا روسها تو این جنگ ، حداقل صدها کودک و نوزاد را نکشته اند ؟ خدا خودش فرموده علم به آخرت فقط نزد خداست . اگر میخواهی با دلایل واهی در گناه روسها شریک شوی حرفی نیست در غیر این صورت به درگاه خدا بگریز و توبه کن.
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 1
    جالبه تو اروپا فقط دو کشور بدنام صربستان و بلاروس از روسها حمایت کردن . بلاروس که مرکز دیکتاتوری و سرکوب تو اروپاست و صربها هم که با خوی وحشیگری که دارن اون همه جنایات هولناک رو در حق مسلمانان بی دفاع بوسنی مرتکب شدند.
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    2 1
    پوتین با این جنگ اعتبار و محبوبیت ۷۰ ساله خودش رو به باد داد
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 1
    لعنت به شرف نداشتت پوتین . اسارت وکشتن مردم عادی هنر نیست . فکر نمیکردم اینقدر آدم‌مبتذلی باشه.
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 0
    خدا قسمت میدهیم به یگانگیت ، تمام متجاوزان و اشغالگران و ظالمان را نابود بگردان.الهی آمین یا رب العامین.
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    2 0
    لا حول و لا قوه الا بالله هیچ قدرت و نیرویی جز قدرت خدا نیست . پوتین روز اول که فرمان حمله رو صادر کرد در نهایت قدرت و تکبر ، جهان را تهدید به نابودی کرد . غافل از اینکه قدرت خدا بالاتر از همه قدرتهاست.
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      0 2
      خدا نابودتون کنه برا امریکا و اسراییل هم دعا کن شاید بگیره
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 1
    با سلام. یهودی های صهیونیست (اسرائیلی های جنایتکارو ملعون) از نسل حضرت ابراهیم (ع) و حضرت یعقوب (ع) نیستید؛ آن ها از نسل «یأجوج و مأجوج (گاگ و مگاگ) یعنی قوم خزریان» هستند؛ آن ها اقوامی بت پرست بودند که به خاطر سیاست یهودی شدند؛ اجداد آن ها هرگز در فلسطین زندگی نکرده اند؛ این کشور سرزمین واقعی آن ها نیست؛ آن ها فلسطین را به زور اشغال کرده اند. یهودی های صهیونیست فقط حق دارند در آتش جهنم برای خودشان کشور داشته باشند. بر روی کرۀ زمین کشوری با عنوان اسرائیل وجود ندارد. کشور مظلوم فلسطین فقط به مردم مسلمان عرب زبان بومی آنجا که از چندین هزار سال پیش در آن جا ساکن بودند تعلق دارد. یهودی های بومی فلسطین (بنی اسرائیل) اولین ساکنین فلسطین نبودند؛ بلکه زمانی بسیار طولانی، قبل از مهاجرت حضرت ابراهیم (ع) به فلسطین، این سرزمین دارای سکنه و از سابقۀ تمدن چند هزار ساله برخوردار بود؛ در 3500 سال پیش از میلاد حضرت عیسی (ع)، قوم های «سامی» از قلب حجاز (عربستان) به سوی مصر، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین کوچ کردند؛ بعضی از آنها (فنیقی ها) در لبنان ساکن شدند؛ بعضی از آن ها (کنعانی ها) هم در فلسطین ساکن شدند. کنعانی ها اولین ساکنین شناخته شده در کشور فلسطین بودند؛ آنها حدود دو قرن قبل از میلاد، دولتی تحت عنوان «کنعانیه» را در آنجا تأسیس کردند. حضرت ابراهیم خلیل الله (ع) در شهری به نام «اورِکلدان» در عراق به دنیا آمد؛ سپس بعد از گذشت صدها سال به دستور خداوند یکتا، ابتدا به فلسطین (منطقۀ کنعان) و سپس به حجاز (عربستان) و مصر هجرت کرد. بعد از اینکه حضرت عیسی (ع) در شهر «ناصرۀ فلسطین» به پیامبری مبعوث شد، قوم بنی اسرائیل به دو بخش «یهودی» و «مسیحی» تقسیم شدند؛ بعضی از آن ها به حضرت عیسی (ع) ایمان آوردند و مسیحی شدند و بعضی از آن ها هم سرپیچی کردند و با مسیحی ها درگیر شدند؛ بنابراین همۀ بنی اسرائیل، یهودی باقی نماندند. بعد از گذشت چند قرن، پیامبر اسلام (ص) به رسالت مبعوث شد و در سال 638 میلادی سپاهیان اسلام وارد «بیت المقدس» شدند و با مردم فلسطین پیمان صلح امضا کرده و آن ها را در پذیرش دین آزاد گذاشتند و چون حقانیت دین اسلام را دیدند، بیشتر آن ها مسلمان شدند. از قرن 7 میلادی به بعد فلسطینی ها پیروان سه دین بزرگ «اسلام_مسیحیت_یهودیت» را تشکیل دادند؛ که مسلمان ها دارای بیشترین جمعیت بودند.
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    در سال 1896 میلادی، تئودور هرتسل کتاب «دولت یهود» را منتشر کرد؛ او در آن کتاب خواستار «ایجاد دولتی برای یهودیان سراسر دنیا در کشور فلسطین» شد؛ صهیونیست های اروپا هم از این تفکر استقبال کردند. در جنگ جهانی اول که از تاریخ 1914/07/28 تا تاریخ 1918/11/11 اتفاق افتاد، امپراتوری عثمانی از نیروهای متفقین شکست خورد؛ و در نهایت نیروهای متفقین، سرزمین های امپراتوری عثمانی را طبق توافقنامۀ «سایکس _ پیکو» بین خودشان تقسیم کردند. شکست امپراتوری عثمانی از نیروهای متفقین باعث شد سرزمین فلسطین توسط انگلیس اشغال شود. بر اساس این توافق قرار بود استان‌های خارج از عربستان به مناطق تحت کنترل و نفوذ انگلیس و فرانسه تقسیم شود؛ و در نهایت در سال 1920 میلادی احکام قیمومیت انگلیس بر سرزمین‌های اشغالی و نیز فلسطین امضا شد. قیمومیت انگلیس بر فلسطین در تاریخ 1924/07/24 در سازمان ملل تصویب شد و تا سال 1948 میلادی ادامه داشت. در تاریخ 1917/11/02 میلادی، اعلامیۀ بالفور توسط وزارت خارجۀ انگلیس نوشته شد؛ و در آن از موضع مثبت دولت انگلیس برای «ایجاد خانۀ ملی برای یهودیان مهاجر در کشور فلسطین» خبر داده شد. بعد از صدور این اعلامیه تعداد زیادى از یهودیان سراسر دنیا در طی 7 مرحله مهاجرت، وارد سرزمین فلسطین شدند؛ و در نهایت چهار گروه تروریستی «هاشومیر _ هگانا _ اتسل _ لِحی» از میان این مهاجران به وجود آمد. در تاریخ 1947/11/29 سازمان ملل طبق «قطعنامۀ 181» طرح تقسیم فلسطین را به دو دولت «عرب ها (ساکنان بومی فلسطین)» و «عبری ها (یهودیان مهاجر)» تصویب کرد و مقرر شد شهر بیت‌المقدس به صورت بین‌المللی اداره شود. این قطعنامه مقدمه اشغال نهایی فلسطین مظلوم توسط یهودیان مهاجر بود و در نتیجۀ آن از تاریخ 1947/11/30 تا 1948/05/14 میلادی میان مردم مظلوم فلسطین و یهودیان ملعون مهاجر جنگ های خونینی در گرفت. در تاریخ 1948/05/14 میلادی (روز نکبت) چند ساعت بعد از پایان دورۀ قیمومیت انگلیس بر فلسطین، تشکیل دولت غیر قانونی اسرائیل جنایتکار توسط بن‌گوریون اعلام شد؛ سپس سه گروه تروریستی «هگانا _ اتسل _ لِحی» با هم ادغام شدند و نیروهای نظامی این رژیم نامشروع را تشکیل دادند؛ آن ها گروه هایی با زبان های مختلف هستند که از «آسیای مرکزی_قفقاز_اروپای شرقی_اروپای مرکزی_اسپانیا_آفریقا_روسیه_رومانی_فنلاند» به فلسطین مهاجرت کرده اند.
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    6 2
    آن هایی که می گویند: «فلسطین به ما چه؟ ؛ ما خودمان هزار تا مشکل داریم.» این را بدانند که تمام مشکلات دنیا (کرونا_جنگ_قحطی_تحریم_گرانی_بی کاری) به خاطر وجود نحس اسرائیلی ها است. دزد و قاتل در هر منطقه ای که نفوذ کند، خیر و برکت از آنجا می رود. اسرائیلی های جنایتکار فقط دشمن فلسطینی ها نیست؛ دشمن همۀ ما است. تا زمانی که این دشمنان زنده هستند مشکلات ما حل نخواهد شد. وقتی که فقط با یک جملۀ ساده که از دهان کثیف دشمنان بیرون می آید، دلار گران می شود یعنی «گرانی» تقصیر آمریکا و اسرائیل است. وقتی که با ایجاد جنگ روسیه و اوکراین قحطی گندم و روغن به وجود می آید یعنی «گرانی» تقصیر آمریکا و اسرائیل است. وقتی که کالاهای غیر ضروری توسط نفوذی های دشمن به ایران وارد می شود و در نهایت تولید کننده هم ورشکست می شود یعنی «بی کاری» تقصیر آمریکا و اسرائیل است. وقتی که با ساخت و انتشار یک ویروس، اقتصاد یک کشور فلج می شود یعنی «بی کاری» و «گرانی» تقصیر آمریکا و اسرائیل است. من مطمئن هستم با نابودی آن ها همۀ مشکلات دنیا حل می شود.
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    0 0
    مرگ بر اسرائیل و اوکراین مرگ بر روسیه پوتین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس