کد خبر 1375094
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
رکوردی شکنی پورتو با طارمی سوژه نشریه معروف اسپانیایی شد+عکس

نشریه آس اسپانیا در گزارشی رکوردشکنی پورتو در لیگ پرتغال بازتاب داد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پورتو شب گذشته به همراه مهدی طارمی ستاره ملی پوش کشورمان مقابل استوریل با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و قهرمانی اش را بعد از بازی جشن گرفت.

پورتو به همراه طارمی رکوردی فوق العاده به ثبت رساند و موفق شد به اولین تیم تاریخ لیگ پرتغال تبدیل شود که با ۹۱ امتیاز قهرمان شده است. 

بیشتر بخوانید:

طارمی: هرگز به کسی بی‌احترامی نکرده‌ام

این رکوردشکنی یاران طارمی سوژه نشریه معتبر «آس» اسپانیا شد. این رسانه مادریدی نوشت: پورتو که هفته گذشته قهرمان شده بود، شب گذشته در لیگ خود را با پیروزی برابر استوریل (۲-۰) یک رکورد به نامش ثبت کرد. پورتو اولین تیمی شد که در یک فصل ۹۱ امتیاز کسب کرده است.

رکوردشکنی پورتو با طارمی سوژه آس شد +عکس

تیمی که سرجیو کونسیسائو مربی آن بود، توانست جام سی ام لیگ خود را در دو دراگو به هواداران خود تقدیم کند، تیمی که پس از کسب عنوان قهرمانی هفته گذشته در استادیوم دا لوز مقابل رقیب همیشگی اش بنفیکا لباس قهرمانی برتن کرد.

پورتو این فصل لیگ پرتغال را با ۲۹ برد، چهار تساوی و یک باخت به پایان رساند و مجموع امتیازات را به ۹۱ رساند که یک نقطه عطف تاریخی در لیگ پرتغال است. حداکثر  امتیازی که یک تیم پیش از این در تاریخ لیگ پرتغال کسب کرده بود ۸۸ امتیاز بود که بنفیکا در فصل ۲۰۱۵/۱۶ و خود پورتو در فصل ۲۰۱۷/۱۸ به آن دست یافتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس