کد خبر 1374521
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸
«حماس» تجاوز نظامی مجدد صهیونیست‌ها به سوریه را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تجاوز نظامی شب گذشته رژیم صهیونیستی به سوریه را بشدت محکوم کرد.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به تجاوز نظامی مجدد رژیم صهیونیستی علیه سوریه واکنش نشان داد. در همین راستا، جهاد طه، سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به سوریه از دیدگاه ما محکوم است.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنین عنوان کرد که این حملات بار دیگر چهره حقیقی رژیم اشغالگر و جنایات آن که خطری برای ملت و سرزمین فلسطین و سراسر امت و ثبات و امنیت آن است، را برملا ساخت.

شب گذشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) شامگاه جمعه از مقابله پدافند هوایی ارتش این کشور با اهداف متخاصم در آسمان منطقه مصیاف در حومه حماه خبر داد. خبرگزاری سانا گزارش داد که پدافند هوایی ارتش این کشور با اهداف متخاصم در آسمان منطقه مصیفا به مقابله برخاست.

خبرنگار سانا گزارش داد که پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های رژیم صهیونیستی در آسمان مصیاف مقابله کرده و بیشتر آنها را ساقط نمود. سانا همچنین افزود که برخی موشک‌ها در اراضی کشاورزی سقوط نموده و به اهالی حومه مصیاف خساراتی وارد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    1 1
    این محکومیت ها به هیچ دردی نمی خوره. این همه حملات جنگنده های اسرائیلی علیه سوریه انجام شده و طی ماه های گذ‌شته بیشتر هم شده، اما دریغ از شلیک یک موشک از سوی سوری ها. معلومه قدرت تصمیم گیری برای شلیک موشک دست سوری ها نیست.
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    1 0
    اینهمه در مورد اوکراین یهودی و روسیه دشمن اسرائیل حرف زدیم پس چرا روسیه بر علیه اسرائیل اقدامی نمیکنه؟ مگه اسرائیل دشمن روسیه و سوریه دوستش نیست؟ شایدهم روسیه خودش بزرگترین دوست رژیم صهیونیستی هست پدافند اس 300 چرا کاری نمیکنه؟
  • ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    3 0
    جنگنده‌های اسرائیلی بامداد روز شنبه ۲۴ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۱ یک محموله‌ تسلیحاتی متعلق به شبه‌نظامیان رژیم جمهوری اسلامی در بندر طرطوس سوریه را مورد هدف قرار دادند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس