کد خبر 1374472
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
شکایت باشگاه‌های فوتبال روسیه به دادگاه CAS

۴ باشگاه روسیه برای رسیدگی مجدد برای بازگشت به رقابت‌های اروپایی شکایت نامه ای را تنظیم و به دادگاه CAS اسال کردند.

به گزارش مشرق، جنگ روسیه و اوکراین، فوتبال روس‌ها را در رده ملی و باشگاهی دامن‌گیر تصمیمات سیاسی و کاملا غیر ورزشی فیفا و یوفا کرده است. 

پیش از این فیفا و یوفا در همین راستا با وضع تحریم‌هایی علیه فوتبال در روسیه، تمام باشگاه ها و تیم ملی این کشور را از حضور در تمامی رقابت ها منع کردند. بدین ترتیب باشگاه های روسی اجازه حضور در رقابت‌های اروپایی مثل لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا را ندارند و همچنین تیم ملی روسیه هم اجازه شرکت در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی منع شد.

در همین راستا ۴ باشگاه فوتبال روسیه اف‌کی سوچی، زسکا مسکو، دینامو مسکو و  زنیت سنت پترزبورگ با تنظیم شکایت نامه‌ای به تصمیم حذف از لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به دادگاه CAS شکایت کردند و خواهان رسیدگی دقیق و تغییر وضعیت حضور این تیم در رقابت های مذکور شدند.

در بیانیه یوفا و فیفا آمده است که حضور و شرکت تیم‌های روسی در رقابت‌ها، تا اطلاع ثانوی ممنوع است و بدین ترتیب با تغییر اوضاع این موانع و تحریم‌ها قابل رفع خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مادربچه هاومعلم مدرسه IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    0 0
    ایران نیز بایدبه طوررسمی،به دادگاه ورزشی بین المللی علیه کشورهای غربی،خصوصا آلمان به خاطر اعطای پناهندگی به ورزشکاران دروغگووخائن نمک نشناس شکایت کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس