قالیباف: مسائل اقتصادی و گرانی موضوع اصلی کشور/جهاد امروز ما مبارزه با گرانی است

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جهاد، کربلای ۵ و والفجر ۸ امروز ما مبارزه با گرانی است، گفت: می‌توان با برنامه ریزی درست طی ۵ سال از چالش‌های اقتصادی عبور کرد و کشور را به ثبات رساند.

به گزارش مشرق، یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران بزرگ صبح امروز (چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت) با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار شد.

رئیس مجلس در این دیدار با اشاره به اینکه یادواره شهدای طلاب و روحانی  موجب زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و فرهنگ عزت می‌شود، گفت: طلاب در عرصه علم، دانش و جهاد و در سایه ولایت همواره حضور داشته‌اند، لذا برگزاری چنین یادواره‌ای نمادی از فعالیت‌های مستمر آنان و یکی از قله‌ها و تبلور تلاش و مجاهدت این افراد برای زنده‌نگه داشتن فرهنگ جهاد و عاشورا است.

وی با تشریح یکی از حرکت‌های نرم دشمنان انقلاب و در رأس آنها رژیم صهیونیستی و انگلیس با دامن زدن به این جوسازی که علما در سختی‌ها و مشکلات کجا هستند؟ گفت: این نشست نمونه‌ای است تا نشان دهد روحانیت اهل فکر و اندیشه در کنار مردم بوده و مبتنی بر فرهنگ قرآن و سنت‌های الهی در میدان جهاد و شهادت نیز پیشتاز است.

قالیباف با تاکید بر این موضوع که اگر به همه صنوف و اقشار نگاه کنیم، در میدان جهاد، شهادت و جانبازی روحانیت پیشتاز بوده است، گفت: اخلاص، گذشت، صمیمیت و شجاعت آنها در جبهه‌ها برای یکایک ما درس بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این یادواره با بیان خاطراتی از شهید میثمی، جوان طلبه‌ای که نماینده امام(ره) در قرارگاه خاتم بود گفت: به ندرت فرصت می‌شد شهید میثمی در قرارگاه برای ما صحبت کند، اما با رفتار و عملش، اخلاق فرماندهی را به ما آموزش می‌داد و شجاعت و آرامش را در لحظات سخت به ما یادآور می‌شد.

قالیباف تصریح کرد: گاهی در دوران دفاع مقدس به دلیل فشارهای دشمن، زمان‌هایی پیدا می شد که گویی صحرای کربلا بود، زیرا آب، نان و مهمات نمی‌رسید و نمی‌توانستیم شهدا و جانبازان را جابجا کنیم؛ اما وقتی فرماندهان لشگر در خط مقدم حاضر می‌شدند، شهید میثمی هم همراه آنها حضور داشت. شهید میثمی علاوه بر حضور در خط مقدم، همیشه در بحرانی‌ترین نقطه جبهه نیز حضور داشت.

*جهاد تبیین در جنگ نرم و سخت، رسالتی برعهده علما است

قالیباف در این یادواره در تشریح جهاد تبیین افزود: وقتی حرف از جهاد تبیین، تصمیم، سازندگی و محرومیت زدایی است، باید بدانیم جهاد به این معناست که در مقابل ما دشمن وجود دارد، لذا اگر رهبر انقلاب می‌فرمایند جهاد تبیین، در واقع رسالت نبی‌مکرم اسلام است و بر این اساس علما، وارثان انبیا هستند و جهاد تبیین در جنگ نرم و سخت رسالتی برعهده علما است.

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه شهدا به ما می‌گویند در این مسیر بایستید و باقی بمانید، زیرا آبرو و جان، فانی است گفت: در این مسیر نباید به حاشیه برویم بلکه باید در متن جهاد و مبارزه باقی بمانیم، هرچه داریم به میدان بیاوریم و برای انقلاب باید از جان و آبروی مان بگذریم تا به رضوان الهی برسیم. امروز اگر حزب الهی هستیم و میخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم، اگر می خواهیم در دهان دشمن بزنیم، اگر می خواهیم مقابل غرب زده هایی که علیه ما هر حرف و تهمتی میزنند بایستیم باید بدانیم که وظیفه ما فقط یک چیز است و آن این که نباید به حاشیه برویم بلکه باید کارمان را دقیق انجام دهیم.

همه حرف ما در جبهه انقلاب باید اثبات کارآمدی دین در جامعه باشد

قالیباف با بیان اینکه همه حرف ما در جبهه انقلاب باید اثبات کارآمدی دین در جامعه باشد تأکید کرد: امروزه جهاد ما مبارزه با گرانی است، امروز کربلای ۵ و والفجر ۸ و ادامه دادن راه شهدا همین جهاد است؛ ما بچه های انقلاب اسلامی می توانیم کارامدی دین را در ادامه جامعه اثبات کنیم و در این نباید هیچ تردیدی داشته باشیم.

رئیس قوه مقننه با تاکید بر اینکه ما مسئولان با تکیه به آموزه های امام (ره) باید جهاد تصمیم داشته باشیم و با اراده و تصمیم‌گیری درست و بجا، مشکلات مردم را حل کنیم و در این مسیر تحت تاثیر هیچ حرفی قرار نگیریم گفت:دشمن می‌خواهد اراده، تصمیم‌گیری و کار ما را تحت تأثیر قرار دهد تا ما تردید کنیم و این جمله امام خمینی (ره) را به یاد داشته باشیم که حواسمان باشد از هرجا دیدیم توسط توپخانه دشمن تخریب می شود باید دفاع کنیم.

وی در همین زمینه با تاکید بر این که بدون شک تصمیم گیری‌های ما باید پخته و بادرایت باشد، افزود: اگر دشمن نتواند در ما تردید ایجاد کند، تلاش می‌کند کارهای بزرگ ما را کوچک نشان دهد.

*باید مراقب باشیم دشمن ما را وارد گروه بندی نکند

قالیباف در همین زمینه هشدار داد: باید مراقب باشیم که مسائل اصلی کشور هدف ما باشد و دشمن ما را وارد گروه بندی، جناح بازی، فرقه گرایی و اختلاف درونی نکند چرا که این خواست و طراحی قطعی دشمن است تا با این اقدامات هم در جبهه انقلاب تزلزل ایجاد کند و هم سرمایه های اجتماعی نظام را تخریب کند.

قالیباف با تاکید بر اینکه  در جهاد تصمیم باید مسائل را اصلی و فرعی کنیم و توجه مان به مسائل اصلی باشد افزود: امروز *مسائل اقتصادی و گرانی موضوع اصلی کشور است.
وی افزود: ما با تفکر بنی‌صدر که می‌گفت زمین بدهید، زمان بخرید و در نهایت هم می‌گفت باید سه برابر دشمن امکانات داشته باشیم و چون نداریم باید آتش بس کنیم، جلو نمی‌رویم، زیرا آن تفکر مبتنی بر فرهنگ غربی است، ‌اما فرهنگ ما این است که همه امکاناتی که داریم را جمع کنیم و بایستیم این هم در جنگ سخت بود و هم در اقتصاد و فرهنگ است و اگر اینگونه حرکت کنیم خداوند تعهد کرده که پیروز می‌شویم.

ناعدالتی و گرانی منکر است

وی همچنین در پایان سخنان خود اظهارکرد: در صحن علنی امروز در پاسخ به یکی از تذکرات نمایندگان با اشاره به اصل ۸ قانون اساسی در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر بیان کردم اگر مقابله با فساد، نهی از منکر است که هست، ناعدالتی و گرانی هم منکر است و حتما وظیفه داریم با آن مقابله کنیم.

لازم به ذکر است در پایان این یادواره از خانواده های شهیدان حرم رضوی (شهید محمد اصلانی و شهید محمدصادق دارایی) و حجت الاسلام محسن پاکدامن به عنوان جانباز این حادثه غم انگیز و همچنین چند تن از جانبازان و خانواده های ایثارگر طلاب و روحانی با حضور رئیس قوه مقننه تجلیل شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 79
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • ناشناس IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    19 2
    اظهار نظر ایشان در خصوص وضع مردم؟!مگه مهمه برای شما؟
    • DE ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      10 1
      بله بله شما درست میگی آقای قالیباف. فقط این جهاد و در کجا انجام بدیم؟
    • پیرمرد IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      12 1
      از صدقه سر مجلس ما بازنشسته ها خانوادگی میریم ضایعات جمع کردن.بخدا قسم مدتیه از تو زباله ها بطری و کارتن جمع میکنم میفروشم البته با ترس و لرز که نکنه فامیلم ببینم.
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      4 0
      حتما مهمه
    • علی IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      7 1
      اقا لطفا حرف نزنیند
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      1 0
      نه برا توی لیبرال مهمه!!!!
    • پارسا نیا IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      0 2
      تو چی میگی. خیلی سعی دارین دکتر رو ترور شخصیت کنین ولی ایشون از خود گذشته تر از این حرفهاس
  • محمد IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    0 5
    اوایل انقلاب ، منافقین و ضدانقلاب ، منتظری را مسخره میکردند ، برخی ناراحت می شدند، زمانی که هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور بود ، به او توهین میکردند بازهم بعضی ها ناراحت می شدند ، ... بعد همین اتفاق در باره ناطق نوری و... اتفاق افتاد .... همه اینها جزو مردودین شدند ، چرا چون افراد نفوذی هم در کنار این افراد داشتند که به تدریج آنها را زاویه دار کردند .... از زمان فتنه ، هجمات زیادی روی آقای قالیباف بود... امروز وقتی آقای قالیباف در پاسخ به تذکر آقای پژمان فر ، امر به معروف را سیاسی کرد ، قلبم لرزید ، خدا کنه این بار نقشه منافقین ، نقش بر آب شود. من که دعا می کنم.
    • ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      3 0
      هیچ کس نباید از پاسخگو کردن مسئول بترسه
    • محمد IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      0 0
      شما راس میگی بایدم قلبت بلرزه چون هم قطارات هروز دارن رسوا میشن قلبت میلرزه؟ راس میگی همش حجمه منافقینه.
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 13
    فقط با همدلی مردم و مسولان ایین وضعیت قابل حل است
    • ب IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      10 1
      شما تا باحال دیده ای مسیول با مردم همدل باشه و با خودشان را از مردم بدانند کدام مسول مرغ و گوشت یخی میل فرموده
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    4 6
    زياد هم گرانی نبود
  • امین جعفری IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    18 0
    به قران له شدیم به حضرت عباس له شدیم زیر بار گرانی کمبود توررررم همه چیمان نصف شده
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      11 1
      تخم مرغ شانه ای شده است 70 هزار تومان
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      1 1
      سخت گیری باید بشه و با سختگیری بالاتر نمیره مطمئنم
    • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      5 1
      مرغ که هیچ.دیگه تخم مرغ نصیب ما فقرانمبشه.
    • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      6 1
      هر تصمیمی میگیرن فقیر فقیر تر و میلیونر میلیاردر میشه.
    • US ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      2 1
      تره بار هم تمامی میوه‌های خراب رو با قیمت مصوب میفروشند و هیچ نظارتی هم نیست. میوه و سبزی رو خوب هاش رو میدند مغازه دار و اشغالهاش رو میفروشند به مردم فقیر.
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 3
    مشرق ....
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      1 0
      نه مغرب....
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    17 2
    به خدا شماها برین کنار کار دست آدمهای لایق وکاربلد
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 1
      سریال قهوه تلخ یادت هست؟
  • فرشید IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    10 2
    کشور آنوقت به ثبات میرسه که فاسدا رو جلوی دید مردم گردن بزنند
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    3 5
    نان ماکارانی نوشابه دوغ ماءالشعیر زمان شما در زمان روحانی گران شده گفتم شاید بی خبر باشید
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    6 2
    راه‌کارهای حل معضل گرانی: حفظ ارزش پول ملی با تصویب قانون ایجاد واحد جدید پولی معادل یک میلی‌گرم طلا، استفاده‌ی حداکثری از واحد جدید پول ملی، و حداقلی از سایر ارزها به‌ویژه دلار آمریکا در تبادلات بین‌المللی؛ جایگزین کردن نظام بانکی ربوی با بانک‌داری اسلامی بر اساس قرض‌الحسنه، برخورد قانونی با نزول‌خواران و قماربازان و دلالان مسکن، خودرو، ارز، طلا و کالاها به‌ویژه کالاهای اساسی؛ ایجاد اشتغال مولد و پایدار، سوق دادن سرمایه‌ها به سمت تولید دانش‌بنیان، افزایش تولید یا خدمات مفید سرانه‌ی ملی، ایجاد رقابت سالم و حفظ بهره‌وری؛ مبارزه‌ی با قاچاق و واردات بی‌رویه، اصلاح نظام توزیع، کنترل و نظارت بر بازار با سامانه‌ی هوشمند و یک‌پارچه، جلوگیری از تبانی در قیمت‌گذاری‌ها، ایجاد بازار سیاه و احتکار، حذف مدیران فاسد در بدنه‌ی دولت، جلوگیری از فساد در نظام توزیع با نظارت دائمی دولت و قوه‌ی قضائیه؛ اصلاح الگوی مصرف و جلوگیری از اسراف، کاهش هزینه‌های جاری دولت، جلوگیری از کسری بودجه، استقراض از نظام بانکی، خلق پول و افزایش تورم، گسترش عدالت در نظام مالیاتی؛ فرهنگ‌سازی انصاف و توجه به حلال و حرام، امر به معروف و نهی از منکر و تذکر به تقوی در بین اصناف، آموزش اقسام بیع در کتب فقهی، جلوگیری از مرابحه، دروغ، گران‌فروشی و کم‌فروشی در معاملات؛ اجرای احکام الهی و پیش‌گیری از منکرات شرعی و معصیت خداوند، برخورد با بدحجابی، بی‌حجابی، بی‌عفتی، بی‌حیایی، ولنگاری، استفاده‌ی ابزاری از بانوان و سایر عوامل ایجاد فساد، رخوت و تنبلی در جامعه و جوانان.
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    3 2
    موضوع اصلی کشور این است ولی همدلی و از خود گذشتگی همه آحاد ملت و مسولین رو می طلبه. نجومی بگیران رو قلع و قم کنید تا به آرامش نسبی برسیم
  • حسنی راد IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 1
    چی بگم
    • مصطفى IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      9 1
      چيزى نگو اگر انتقاد سازنده اى بنويسى منتشر نخواهد شد انچه هم منتشر ميشود به گوش و چشم مسئولين نميرسد و اگر هم اتفاقى برسد تاثيرى نخواهد داشت
  • ناشناس IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    13 1
    جهاد امروز شما با خودتان باید شروع بشه!
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    8 2
    گرانی نتیجه تصویب قوانین در مجلس است
    • حبیب IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 3
      با تشکر از جناب سردار دکتر حاج باقر قالیباف در خصوص واردات حودرو و...، ان شاء الله دولت با دقت تصمیم بگیرد، متشکر از یارانه 400 هزار تومانی، واقعا 40 هزار تومن تو این 8 سال واقعاً ظلم بود، بر ظالمان تحریف گر لعنت
  • علی ولی خداست .عبا دالله IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    9 1
    بله این همه گرانی فقط با تلاش جهادی دولت جهادی و انقلابی
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    5 2
    مملکت درست نمیشه
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    5 0
    چرا معلوم نیست یعنی ده هزار نفر دلال حریف شما میشن و نمی‌تونید کنترلشون کنید
  • علی IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    3 1
    میدونم مردم رو میفهمید
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    3 1
    جناب آقای قالیباف شما باورتان می شود هفتاد و دو میلیون جمعیت ایران زیر شش میلیون درآمد ماهیانه داشته باشند و فقط ما بازنشستگان و کارمندان دهک دهم باشیم ؟؟؟؟
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    3 1
    نظام پرداخت یارانه اصلا عادلانه نیست چون اطلاعات دریافتی غلط است . اکثر ثروتمندان که در منازل گران قیمت زندگی می کنند و املاک بسیاری دارند دارند یارانه دریافت می کنند ولی یارانه بسیاری از کارمندان و فرهنگیان از جمله بنده چندین سال است که حذف شده و سامانه هم خراب است و جواب نمی دهد . آیا کسی که هشت میلیون حقوق دارد جز دهک دهم است ؟؟؟؟
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    5 1
    توی کل تاریخ ایران وضعیت خاصتر مثل امروز نبوده است
  • محمدصالح چگینی33 IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    3 1
    شمانباید شفافیت راطول بدهی تامدتتتمام بشود وبعددرمجلس بعدی بگویید که مخالفان مامارامیکوبندودروغ میگویند
  • محمدصالح چگینی 33 IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 0
    نحوه ی تحلیل خبرزیرنوسی مردمی سانسورشده وبه نفع گیریست مخالفان رابدون تحیلی مینویسیدوموافقان راباتحلیلهای خشک وسطحی کامل مینویسیداین دوقطبی بیحیاهای مرفه یااحمق واحساسی وخشک مقدس نمایی ریش وتسبیح بین صرف است اگرمغزخودت کاریکاتوریست هم نباید پای بررسی بنشینی
  • GB ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 2
    خبر بسیار مهم این است که فردا یکماه کمک معیشتی قابل برداشت است فردا همه می توانند مرغ تخم مرغ گوشت برنج انواع میوه را که به وفور و فراوانی هم اکنون در دسترس خانوارهای ثروتمند و بی دغدغه هست
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 0
    دلالها وواسته هاشون در(سازمانها،ارگانها،بانکها،صنایع،سایپا وایران خودرو...) غارت،احتکار وگرونی را باعناوین مختلف شردع کردنند(آهن آلات را احتکار کرده اند،قطعه وخودروهای سواری وتاکسی را بعنوان تعویض مدل پائین با وام گرفتن ازبانکها غارت کردنند(هم پول ازبانکها بعنوان وام میگیرندبرای خرید خودروی معوض وهم خودرو امتیازمعوض به قیمت نصف ازخودروسازها میگیرند-به اسم وقولنامه های صوری وام اجاره ورهن خانه میگیرندتا بعد خانه را به یکی دیگر رهن بدهند-ازحالا پمپهای بنزین وگاز وگازوئیل خودیها کم فروشی میکنند-روغن آرد شکر قند دولتی را احتکار میکنند......)
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    4 1
    تو رو خدا هیچ کاری برای ما نکنید ما راحت تریم همین که سعی می‌کنید مشکلات مت رو حل کنید وضعمون بدتر میشه
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 5
    درود بر رییسی
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      0 0
      لعنت بر طرفداران رئیسی
  • ابوالفضل IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 0
    پس من فکر میکردم جهاد امروز
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 1
    بله مدیریت شما نماینده های انقلابی و دولت مردمی را باید ببینیم
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 1
    نترس چاپش کن
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 1
    دولت حالا که طرح حذف ارز ترجیحی را اجرا کرده است با اطلاع رسانی قیمتهای جدید و نظارت جدی و قاطع با عده ایی سودجو که به دنبال گرانی سایر کالاها به بهانه حذف ارز ترجیحی هستند مقابله کند تا بازار ملتهب نشود
  • محسن IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    3 1
    حلب 4نیم 90 تومنی رو نمیدونم باچه حساب کتابی کرده 400هزار .تازه اونم زده اگر تولید کننده قبول کنه.
  • DE ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    2 1
    کارید کنید که کار آمدی دین را در جامعه ببینیم! این سخن پراکنی ها برای مردم عاصی گرفتار ، نان و آب نمی شود .
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      0 2
      بالاخره این آلمانی نشین یه حرف حسابی زد .نگفت مردم معترض به گرانی آلبانی نشین و صهیونیسم و غربگدا و کاسه لیس وافساد طلب وفتنه گر هستند .
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    2 1
    ما با گوشت و پوست و استخون میفهمیم گرانی چیه . شما به ما رحم کنید
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    3 1
    ادم بهتره از خانواده ش شروع کنه
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    2 0
    خداوند این مسیولین را کمک کند .یک روز در زندگی آرامش نداریم
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    2 1
    اقناع مردم قبل از شوک ارزی و کالایی هم از اهم انواع جهاد هست...
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    2 1
    صد رحمت به روحانی و لاریجانی..‌.
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    2 2
    جالبه مسئولین گند میزنند مردم باید بصیرت داشته باشند
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    1 1
    ما هم درک میکنیم کار سختی در پیشش است ولی تورو خدا به فکر فقرا باید این وسط له نشوند
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    0 1
    لعنت به طرفدارانش.
  • کارشناس IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    1 1
    مشکل هست. نه گرانی.
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    1 2
    دوستان اروم باشید و جو رو آروم نگه دارید. از همین کامنتها باید به هم آرامش و اطمینان برسونیم تا جراحی اتفاق بیفته بدون تنش
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    2 0
    گفتنیها را گفته ایم. خدا رحم کند
  • حسین IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    2 1
    جراحی اقتصاد مردم
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    2 0
    باید ادعای وزیر صمت که گفته 5 روش واردات هست چیست؟ / آنچه مسلم است باید واردات خودروهای دست دوم و سایر کالاها گران قیمت نامعقول مثل الترونیکی که عملا کشور توان تولید کافی و مقرون به صرفه ندارد آزاد شود/ آزادی وادرات کالاهای این چنینی میتواند تاثیر بیشتری در مهار قیمت و رفع نیاز محرومین و فقرا داشته باشد
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    1 1
    زور که نیست مملکت داریسخت است
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    1 1
    آقایان مسول .لطفا دیگه ازاین شعارهاندهید
  • منورى IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    0 0
    آقاى احمد توكلي از شكيبايى شما سپاسگزاريم
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    0 0
    بازنشسته ها باید برن بمیرن
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    0 0
    بابا آرد ونان صنعنی گردن شده ویارانه اش را داده اند-چرا مرغ،روغن برنج و....دربازار احتکارشده وگرون ومغازه ها میگویند نداریم!؟
  • فرزاد IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    0 1
    درود
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    0 0
    موافقم
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    0 0
    من باز نشسته هستم واصلا ماشین ندارم ویک واحد پیس خرید کرده ام یکسال دیگه تحویل میشه
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    0 0
    درسته
  • منورى IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    0 0
    آقاى احمد توكلي از شكيبايى شما سپاسگزاريم شما در نوبت كمى دور دريافت پاسخ هستيد
  • منورى IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    0 0
    آقاى احمد توكلي از شكيبايى شما سپاسگزاريم ؟ ادامه اش را بريديد دم بريده اش كرديد
    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
      0 0
      در ادامه : اقاى قالباف جوابى ندارنددر حال وقت كشى هستند ماجرا به فراموشى ختم شود
  • منورى IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    0 0
    آقاى احمد توكلي محكم سر درخواست شفاف سازى خودتان بايستيد درشأن سوابق سياسى و ديانتى شما نيست پيگير نباشيد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس