کد خبر 1373347
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
تنبیه جمعی 1100 نفر از بستگان عاملان استشهادی در کرانه باختری

رژیم موقت صهیونیستی تنبیه‌های جمعی علیه ۱۱۰۰ نفر از بستگان عاملان عملیات‌های استشهادی در کرانه باختری اعمال کرد.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی از ورود ۱۱۰۰ نفر از اقوام و خویشاوندان عاملان عملیات استشهادی در کرانه باختری به منظور دیدارهای خانوادگی، کار، درمان یا اقامه نماز در مسجدالاقصی جلوگیری کرد.

شبکه «کان» اعلام کرد، پس از عملیات‌های اخیر، سازمان امنیتی رژیم صهیونیستی تصمیم به اعمال تنبیه علیه نزدیکان عامل این عملیات‌ها و لغو مجوزهای کار آنها گرفت.

در ادامه این گزارش آمده، تصمیم مذکور به صورت مشترک با «غسان علیان» هماهنگ‌کننده کابینه رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی گرفته شده و این تنبیه‌های جمعی علیه بستگان درجه یک و دو عاملان استشهادی اعمال شده است.

این ۱۱۰۰ نفر به لیست ۲۲۰۰ نفر دیگر از فلسطینی‌ها اضافه می‌شوند که بنا به هشدارهای امنیتی اجازه ورود به کرانه باختری را ندارند.

از دیگر اقدامات تنبیهی رژیم صهیونیستی علیه عاملان استشهادی خراب کردن خانه‌های آنهاست، موضوعی که مورد اعتراض نهادهای حقوقی است.

از مارس گذشته تا کنون، ۱۸ صهیونیست در شش عملیات استشهادی کشته شده‌اند؛ سه نفر از مجریان این عملیات‌ها از اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و مابقی از کرانه باختری بوده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید میرزایی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    5 3
    اندکی صبر . سحر نزدیک است.
  • محمدصالح چگینی قزوین خ سعدی ک شهیدنوروزی ب دوم 33 IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 0
    این برادران وخواهران هم بی خانمان میشوند وباسلاح ازمحله ها نگهبانی ومانندبرادران وخواهران صفه که اصحاب صفه رسول الله ما هستند درخانه های برادران وخواهرانشان زندگی وازدواج میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس