کد خبر 1373023
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
کوتینیو در کنار جرارد یا در تیم سعودی‌ها؟

باشگاه نیوکاسل به مشتریان خرید فیلیپه کوتینیو پیوست تا این بازیکن را از بارسلونا خریداری کند.

به گزارش مشرق، فیلیپه کوتینیو که به صورت قرضی راهی استون ویلا شد، نمایشی دیدنی در لیگ برتر انگلیس به اجرا گذاشت و بار دیگر به تیتر رسانه‌ها بدل شد.

او در زمستان ۲۰۱۸ از لیورپول با بیش از ۱۶۶ میلیون یورو به بارسلونا رسید ولی هیچگاه نتوانست عملکرد مثبتی از خود به ثبت رساند.

کوتینیو در کنار جرارد یا در تیم سعودی‌ها؟

قرارداد کوتینیو با استون ویلا در پایان فصل به اتمام می‌رسد و او باید به بارسلونا بازگردد. البته در قرارداد این بازیکن بندبازخرید ۴۰ میلیون یورویی قرار داده ولی هنوز خبری از تصمیم جرارد برای خریداری کوتینیو منتشر نشده است.

قرارداد کوتینیو نیز در سال ۲۰۲۳ به اتمام می‌رسد و آبی‌اناری‌ها سعی دارند با فروش او کمی از پول از دست رفته خود را بازیابند.

در همین راستا، گل انگلیس ادعا کرد که نیوکاسل مشتری این بازیکن است و در صورتی که استون ویلا برای او اقدام نکند با ۴۰ میلیون یورو او را خریداری خواهد کرد.

البته رومانو نوشت که استون ویلا و جرارد خواهان این بازیکن است و برای دائمی کردن قرارداد او حاضر است ۴۰ میلیون یورو را بپردازد. باید دید در انتها کوتینیو در استون ویلا می‌ماند یا به نیوکاسل می‌رسد؟

کوتینیو در کنار جرارد یا در تیم سعودی‌ها؟

به این ترتیب می‌توان پایان داستان کوتینیو در بارسلونا را پیش‌بینی کرد. داستانی که پر از ناکامی و تلخی بود و هیچ شیرینی برای هواداران و خود کوتینیو به همراه نداشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس