کد خبر 1373006
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
واکنش هافبک پیکان به حاشیه‌های لایی انداختن به شهریار مغانلو

هافبک تیم فوتبال پیکان به حاشیه‌هایی که بعد از بازی با سپاهان به وجود آمد، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، در بازی روز گذشته پیکان و سپاهان، مجتبی حقدوست هافبک پیکان توپ را از بین پاهای شهریار مغانلو مهاجم سپاهان عبور داد. بعد از این اتفاق فرهاد کرمانشاهی دروازه‌بان نیمکت‌نشین پیکان از کنار زمین به تشویق حقدوست پرداخت که این موضوع به مذاق مغانلو خوش نیامد. بعد از پایان بازی، مغانلو با کرمانشاهی درگیری لفظی پیدا کرد که این موضوع با وساطت برخی بازیکنان و مربیان دو تیم حل شد.

بیشتر بخوانید:

محرومیت بازیکن سپاهان از بازی با پرسپولیس

مجتبی حقدوست درباره لایی انداختن به مغانلو و حاشیه‌هایی که ایجاد شد، گفت: باور کنید که حواسم به بازی بود و اصلاً متوجه نشدم چه اتفاقاتی رخ داد. البته متوجه شدم که بعد از بازی جر و بحث‌هایی شده است، ولی مربیان ما به رختکن پیکان رفتند و عذرخواهی کردند. این اتفاق چیز خاصی نبود و در فوتبال هم ممکن است چنین مسائلی دیده شود.

وی راجع به شکست برابر سپاهان خاطرنشان کرد: تا جایی که امکان داشت حریف را کنترل کردیم ولی در یک صحنه معمولی گل بد خوردیم و توپ بعد از برخورد به پای بازیکن ما وارد دروازه شد.

هافبک خودروسازان در خصوص عدم پیروزی در 8 بازی گذشته و اینکه آنها فقط یک گل در این 8 بازی به ثمر رسانده‌اند، گفت: خودمان هم بابت این مسئله ناراحت هستیم و نتایج خوبی نگرفتیم. امیدوارم در 4 بازی پایانی جبران کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس