اقبالی: اوضاع نابسامان فوتبال هدیه افراد سودجو و منفعت طلب است/ برخی اعضای هیات رئیسه در حد و اندازه های فوتبال نیست

کارشناس فوتبال ایران با تاکید بر اوضاع نابسامان این فدراسیون گفت: از آقایانی که دنبال سهم‌خواهی در این فدراسیون هستند می‌خواهم بروند و با خداحافظی خود شان و منزلت فوتبال را حفظ کنند.

به گزارش مشرق، مسعود اقبالی افزود: متاسفانه فدراسیون فوتبال ما آنقدر خار و خفیف شده که آقایانی که تا دیروز جایگاهی در فوتبتل نداشتند برای این مجموعه تصمیم می‌گیرند و به دنبال حل مشکلات این رشته هستند. این افراد شرایط اسف‌باری را برای فوتبال ایران به وجود آوردند که باعث شرمساری و خجالت است و امیدوارم هر چه زودتر از فوتبال ایران بروند. 

وی ادامه داد: البته این افراد به دنبال منافعی هستند و تا به آن نرسند دست از فوتبال بر نمی‌دارند، برخی افرادی که امروز در هیات رییسه فدراسیون فوتبال قرار گرفته‌اند در حد و اندازه‌های فوتبال ایران نیستند و با رفتارهای خود نشان دادند هیچ شناخت مدیریتی و تشکیلاتی ندارند.

مربی اسبق استقلال تصریح کرد: معضلات بسیاری داریم که در سال منتهی به جام‌جهانی باید حل شود اما این آقایان به دنبال سهم‌خواهی و رسیدن به منافع شخصی خود هستند. کار که نمی‌توانند بکنند پس دردسر هم برای فوتبال به ارمغان نیاورند. همه کشورهایی که به جام جهانی رفته‌اند درگیر مراحل آماده سازی خود هستند اما این آقایان به فکر سود و زیان خود بوده و فقط می‌خواهند از این سفره پر زرق و برق سودی ببرند.

بیشتر بخوانید:

سفر تیم ملی فوتبال به کانادا قطعی شد

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد: با تدابیر همین افراد، امروز فدراسیون و فوتبال ما درگیر کلاف پیچیده‌ای شده که نمی‌دانیم فردا چه بلایی سرمان می‌آید. متاسفانه برخی از این آقایان فقط دنبال منافع شخصی خود بوده و به دنبال آن هستند تا با رایزنی، پست‌های بهتر و بالاتر بگیرند. البته در این میان از نعمات فیفا و سفره چربی که در آستانه جام‌جهانی پهن شده نیز بی‌نصیب نخواهند ماند اما یادشان نرود که باید روزی پاسخگو باشند.

اقبالی گفت: این همه هرج و مرج در فدراسیون فوتبال برای چیست؟ چرا همان آقایانی که ادعای دلسوزی دارند در رفتار و کردارشان تعهد و مسئولیت پذیری را نمی‌بینیم؟ متاسفانه روز به روز هم شرایط بدتر می‌شود و اگر همین روند ادامه داشته باشد باید قبول کنیم که به سمت نابودی حرکت می‌کنیم. انگیزه آن آقایی که آتش به خرمن فوتبال ایران می‌زد فقط یک چیز است، این افراد می‌خواهند از سکوی فوتبال ایران پرش بلندی داشته باشند تا به منافع بیشتر برسند و در این راه از هیچ کوششی هم دریغ نخواهند کرد.

این کارشناس فدراسیون فوتبال یادآور شد: روزی برای صندلی این فدراسیون ارج و قربی قائل بودیم اما امروز کار به جایی رسیده که یکی از اعضای هیات رئیسه می‌گوید من این صندلی را نمی‌خواهم! صحبت من با آنهایی است که فکر می‌کنند مردم و افکار عمومی متوجه اعمال و رفتارشان نیست، لطف کنید بروید و فوتبال را به اهلش واگذار کنید. این فوتبال نیاز به مدیری دلسوز دارد که منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح دهد نه این که فقط خودش را ببیند و برای رسیدن به آن تیشه به ریشه ورزش بزند اما متاسفانه تعداد کنی از اعضای هیات رییسه چنین ویژگی را ندارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس