کد خبر 1372761
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
حلالی: رضائیان همین کارها را کرد که از پرسپولیس اخراج شد/ بازیکنان در اصفهان تمرکز نداشتند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: رفتار رامین رضائیان کاملاً غیر حرفه‌ای بود و او همین کارها را کرد که برانکو از پرسپولیس اخراجش کرد.

به گزارش مشرق، اسماعیل حلالی در خصوص تساوی روز گذشته تیم پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و فاصله ۶ امتیازی سرخ‌پوشان با صدر جدول اظهار داشت: پنج دقیقه اول بازی شرایط به گونه‌ای بود که پرسپولیس انگار در شرایط بازی نبود به طوری که در همان ابتدا یک گل خوردیم و یک گل هم نخوردیم. نمی‌دانم که قبل از بازی چه اتفاقاتی افتاده بود که بازیکنان بدون تمرکز بازی کردند اما چیزی که مشخص بود این بود که بازیکنان پرسپولیس تمرکز نداشتند. وقتی در زمین حریف شما گل زودهنگام می‌خورید خیلی سخت می‌شود به بازی برگشت. البته مصدومیت وحید امیری که شاید آمادگی کامل را نداشت هم مزید بر علت شد و دیدید که آخر بازی کار او به بیمارستان کشید. از اول هم گفتم که حریف پرسپولیس استقلال نیست بلکه خود ما حریف پرسپولیس هستیم. اگر پرسپولیس امتیازات بازی‌های خودش را می‌گرفت دیگر منتظر لغزش رقبا نبودیم. به هر حال کار سخت شده و از طرفی استقلال هم برد به دست آورد و فاصله ۶ امتیازی تا چهار هفته مانده به پایان لیگ کار را خیلی سخت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

خبر تلخ برای پرسپولیس؛ دیسک کمر وحید را زیر تیغ می‌برد؟

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که از نظر او چه اتفاقی رخ داده که بازیکنان پرسپولیس تمرکز کافی برای بازی نداشتند، ادامه داد: نمی‌دانم چه شده بود اما با تعطیلی لیگ پرسپولیس می‌توانست خودش را خیلی خوب پیدا کند. هرچند که به دلیل شرایط اصفهان که ارتفاع از سطح دریا دارد بازی کردن در آن شرایط سخت است. زمانی که خود ما هم بازی می‌کردیم ۱۵دقیقه اول بازی در اصفهان واقعاً کار سخت بود. بازیکنان بعد از گلی که خوردند تا حدودی به خودشان آمدند اما می‌توانم بگویم که بدشانسی مانع از برد مقابل ذوب‌آهن شد. 

حلالی در خصوص رفتار عجیب رامین رضائیان در زمان تعویض که حاضر به بیرون رفتن از زمین نبود، تصریح کرد: رضائیان قبلاً هم در پرسپولیس از این کارها کرده بود اما بازیکن باید بداند که حق ندارد به نظر مربی اعتراض کند. مگر سانترهای قبلی رضائیان چه گلی به سر پرسپولیس زده بود که او اصرار داشت یک سانتر دیگر هم انجام دهد؟! وقتی تابلوی تعویض بالا می‌رود بازیکن باید اطاعت کند. اما رضائیان با این رفتارش نشان داد که هنوز هم حرفه‌ای نیست. بازیکنان ایرانی فقط در قرارداد بستن حرفه‌ای هستند. رضائیان در زمان برانکو هم همین کارها را می‌کرد که اخراج شد. رضائیان در فوتبال اروپا بازی کرده و باید تجربه حرفه‌ای کسب می‌کرد. وقتی که رضائیان به پرسپولیس آمد باید چند بازی بیرون می‌نشست تا این رفتارها را انجام ندهد. 

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره اینکه شانس قهرمانی پرسپولیس چقدر شده است، ادامه داد: من بازی استقلال را ندیدم اما شنیدم که آنها هم سخت برنده شدند و این مسئله نشان می‌دهد که شاید آنها در بازی‌های بعدی باز هم امتیاز از دست بدهند. شاید اگر ۲ امتیاز اهدایی به استقلال از این باشگاه کسر شود باز هم شانس برای پرسپولیس وجود داشته باشد. اما بازیکنان باید تا دقیقه ۹۰ تلاش کرده و بجنگند. اگر قهرمان هم نشدیم به تیم قهرمان تبریک می‌گوییم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس