1

جلالی اطلاعات کامل( محل کار، تردد و منزل) برخی دانشمندان نخبه کشور چون شهیدان شهریاری و علی‌محمدی را در اختیار موساد گذاشته و این سازمان منحوس توسط عامل مزدور خود قرار داده تا عملیات ترور اجرا شود.

سرویس سیاست مشرق- هفته گذشته  یک مقام آگاه اعلام کرد که حکم اعدام احمدرضا جلالی در دستور اقدام قرار گرفته و این حکم حداکثر تا آخر اردیبهشت ماه جاری اجرا خواهد شد. ذبیح‌الله خداییان سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت جاسوس موساد  در پاسخ به مشرق گفت:«احمد رضا جلالی فرزند محمد از اتباع ایران و ایرانی هستند. در سال ۱۳۹۶ به اتهام جاسوسی، ارتباط با موساد، اقدام علیه امنیت کشور و افشای اطلاعات طرحهای سری و بکلی سری و حتی اطلاعات مربوط به دانشمندان هسته ای تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد.

وی افزود: بعد از بازداشت کشور سوئد به این شخص تابعیت داد . در واقع ماجرای گرفتن تابعیت بعد از بازداشت و امتیازی بوده که کشور سوئد به ایشان داد.

سخنگوی قوه قضاییه با تاکید بر اینکه احمد رضا جلالی به خاطر اتهامات متعددی که داشت به اعدام محکوم شده و حکم قطعی شده است افزود: مقامات قضایی نسبت به اجرای حکم اقدام خواهند کرد.


 وی درباره ارتباط این پرونده با ماجرای حمید نوری نیز گفت: پرونده حمید نوری ارتباطی با حکم جلالی ندارد جلالی دو سال قبل از پرونده دروغین نوری بازداشت شده است.»

احمدرضا جلالی چه کسی است؟

احمدرضا جلالی متولد سال ۱۳۵۰ یکی از مهمترین ماموران اطلاعاتی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی است که توسط سربازان گم نام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر شده است. جلالی پس از پایان تحصیلاتش در رشته پزشکی وارد وزارت بهداشت و در بخش ستاد بحران آن وزارتخانه مشغول به کار می‌شود.

جلالی در سال ۱۳۸۰ با توجه به وضعیت شغلی وارد یک پروژه مشترک با وزارت دفاع می‌شود.این همکاری تا سال ۱۳۸۲ ادامه یافته و پس از آن از آن وزارت‌خانه منفک می‌شود. این جاسوس موساد پس از پایان پروژه همکاری با وزارت دفاع به یک پژوهشگاه مهم رفته و از طریق آن بار دیگر همکاری‌اش را با وزارت دفاع آغاز می‌کند. جلالی به موازات همکاری با چند وزارت‌خانه مهم از کشور خارج شده و سعی می‌کند این بار در یک پوشش جدید با داخل کشور ارتباط بگیرد. جلالی در دوره آموزشی و پژوهشی دریک کشور اروپایی در تور اطلاعاتی سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی افتاده و شروع به همکاری با موساد می‌کند. نکته جالب آن‌که جلالی در اعترافات خود مامور موساد را فردی منظم و مرتب معرفی کرده است که در بخش ایمنی و حوادث به او تقاضای همکاری داده است.

مامور موساد از جلالی می‌خواهد خانواده‌اش را از کشور خارج کرده و سوابق خود در ایران را به اطلاع او برساند، در این مرحله احمدرضا جلالی مورد ارزیابی دقیق اطلاعاتی از جانب موساد قرار می‌گیرد. ماموران موساد در دو مرحله جلالی را مصاحبه کرده و مورد ارزیابی فنی قرار می‌دهند. جلالی می‌گوید در طول مصاحبه متوجه سوالات غیر معمول شده، اما به آن توجه نکرده است! افسران موساد برای جلب اعتماد جلالی به خود در ابتدا خود را افسران امنیتی اتحادیه اروپا معرفی کرده تا بتوانند سوژه را به خود نزدیک کنند.

حکم اعدام جاسوس‌ رژیم صهیونسیتی اجرا می‌شود/ احمد رضا جلالی چه کسی است؟

موساد مرحله به مرحله جلالی را در مسیر اهداف خود هدایت کرده و او را آماده جاسوسی در داخل کشور می‌کنند. جلالی در این باره در اعترافات خود می‌گوید:« عمده دیدارها با افسران موساد در پوشش مصاحبه کاری، درباره پروژه‌هایی در بخش دفاعی کشور بود که در آن من در کنار افرادی چون دکتر( شهید) شهریاری و دکتر(شهید) علی‌محمدی در آن حضور داشتم!» یکی از مهم‌ترین خواسته‌های موساد از جلالی جمع آوی اطلاعات از دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور بوده است.ماموران موساد از جلالی می خواهند که با نفوذ در داخل کشور اطلاعات و پازل‌های امنیتی را برای آنها پر کند. موساد از جلالی می‌خواهد اطلاعات افراد مختلف در پروژه‌های علمی کشور را جمع آوری و برای‌ آنها دسته‌بندی کند. جلالی از این مرحله به بعد متوجه می‌وشد قرار است برای یک سازمان امنیتی نقش جاسوس را بازی کند. جلالی توسط موساد آموزش حفاظتی دیده و برای انجام ماموریت راهی ایران می‌شود.

حکم اعدام جاسوس‌ رژیم صهیونسیتی اجرا می‌شود/ احمد رضا جلالی چه کسی است؟

موساد دو تلفن همراه در اختیار جلالی قرار داده که یکی برای گذاشتن قرار اطلاعاتی و دیگری برای ارتباطات شخصی بوده است. این مزدور دشمن در بیش از ۵۰ ملاقات با ماموران موساد حاضر شده و برای آن‌ها مبالغی را به عنوان حق الجلسه دریافت می‌کند. علاوه بر این موساد به جلالی قول تابعیت در یک کشور اروپای غربی را نیز به این جاسوس پوششی وعده می‌دهد.

جلالی اطلاعات کامل( محل کار، تردد و منزل) برخی دانشمندان نخبه کشور چون شهیدان شهریاری و علی‌محمدی را در اختیار موساد گذاشته و این سازمان منحوس توسط عامل مزدور خود قرار داده تا عملیات ترور و شهادت آن‌ها اجرا شود.

حکم اعدام جاسوس‌ رژیم صهیونسیتی اجرا می‌شود/ احمد رضا جلالی چه کسی است؟

موضوع بسیار قابل تامل، درباره احمدرضا جلالی آن است که به دلیل اقامت موقت این جاسوس در کشور سوئد و جلب همکاری وی به موساد در همان کشور، دولت سوئد بنا به درخواست رژیم صهیونیستی ، پس از بازداشت وی در ایران به او اقامت دائم و پس از محاکمه و صدور حکم اعدام وی، به او تابعیت سوئدی اعطاء نمود تا نظام قضایی ایران را تحت فشار قرار دهد! جلالی به عنوان پزشکی که می‌توانست مرهمی برای مردم محروم کشورمان باشد؛ به جای استفاده از جایگاه علمی خود کج راهه خیانت به کشور را انتخاب کرده و به زودی به سزای اعمال خود خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 74
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 17
  • نیما IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    حکم اعدام گواری وجودت
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      55 1
      بررسی شود چگونه در تور سرویسان امنیتی می افتند. نیمی از مسئولان کشور فرزندانشان در خارج است
    • وطن پرست ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      8 68
      دوستانی که از اعدام جلالی خوشحال شدن زود فریاد خوشحالی نکشید اگر دولت سوئد کوتاه بیاد با نوری معاوضه می شه پس اعدامی در کار نیست
    • علی مشهدی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      35 2
      یک سوال کنجکاوانه از دستگاه های مطلع: در ایران و اماکن حساس و مهم …… چند نفر همچون احمدرضا جلالی داریم ……!؟! چند نفر همچون شهید شهریاری و علی محمدی ها باید بدهیم تا افراد خیانتکار و جاسوسی همچون جلالی ها کشف و شناسایی شوند……!؟
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      37 2
      به زودی اعدام میشه و خیییییییییییییییییلی خوشحالیم سزای خائن به وطن همینه
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      32 1
      اتفاقأ ما در جهت ایجاد فشار بر روی دولت تروریست سوئد هرروز خواستار اعدام این جاسوس خواهیم بود تا بدونن که شوخی نیست و حساب کار خودشونو بکنن!!!
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      4 3
      آقای علی مشهدی: تشخیص این موارد به این راحتی که فکر می کنی نیست، تا یک شخص به طور عادی کارش را انجام می دهد و در ترددش چیز مشکوکی ملاحظه نشود. عملا در تور اطلاعاتی قرار نمی گیرد. مگر کشور چقدر نیروی امنیتی دارد که بخواهد تک تک این افراد را در سطوح مختلف رصد کند. اگر رد پایی باشد تشخیص داده می شود ولی اگر نبود، نبود... اینجاست که نقش ایمان و تقوا و مدد الهی نمایان می شود. در بسیار از موارد امنیتی اتفاقات به ظاهر نامرتبط باعث لو رفتن این افراد می شود...
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      15 0
      قرار نیست مبادله ای صورت بگیره از الان لباس سیاه خودتو بپوش
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      4 0
      علی کنجکاو مشهدی واقعا میفهمی چی میگی یا قصد دیگه ای داری؟!!! مگه دستگاه نیت سنج و یا جاسوس یاب داریم که بشه گفت طرف چه کاره هست!!!!
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      13 0
      خخخخ از الان ورودش به دوزخ رو تبریک میگم برو با زم زم ته جهنم باش خخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      3 0
      پزشکی با فیزیک ربطی ندارد مگر پزشکی هسته ای. مگر شهدای هسته ای در آن قسمت بودند ؟ اطلاعات حرفه ای نباید در گرداب چنین نیرنگ هایی بیفتد.
    • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 0
      لازم است قوانینی بازدارنده هویت و نشانی افراد برای استخدام یا هر اعلام دیگر وضع شود تا اینگونه اطلاعات افراد لو نرود.
  • احمد TR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    73 8
    این خائنان و جاسوسان وطن فروش را باید در ملا عام آن هم نه یک بار بلکه 2 بار اعدام کنند تا درس عبرتی باشد برای دیگر خائنان و وطن فروشانی که در خدمت بیگانگان هستند برای ضربه زدن به ایران و ملت ایران . اعدامش کنید و جنازه اش را بفرسید برای دولت سوئد .
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    19 42
    باید تمام خانواده اش رو به آتش بکشند
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      32 11
      ربطی به خانواده ش نداره. اراجیف نگو.
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      31 2
      هر کس جوابگوی اعمال خودش هست.
    • حاجی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      1 9
      من باورم نمیشه
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      13 0
      هرکی پاسخگوی اعمال خودشه و نه دیگران، احساسی حرف نزن.
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      7 1
      حاجی قلابی باز پیدات شد ؟!! تو باور نکن ولی موقعی که انداختمت تو آب و .... شدی اون موقع میفهمی کی به کیه، دارمت که شنا تمرین نمیکنی
    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      2 11
      ساندیس نخورید
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 0
      با این نظرت مشخصه که خودت طرفدار این جاسوسی !
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    50 6
    راستی دستگاههای امنیتی از خودشون پرسیدن جلالیها چطوری به اون طرفیها شناسانده میشن؟چه کسانی این افراد رو به مهاجرت تشویق میکنند و اونجا اونا رو پشت اقامت نگه میدارم تا بشه ازشون کار کشید؟قطعا افرادی مثل جلالی محرکهایی نامریی دارند.راستی چرا در رسانه های ما علنا برای سرمایه گذاری و خرید خانه و ... در ترکیه تبلیغ میشه ولی بعدش داد میزنیم که کلی ارز از کشور خارج شده.خودمون سر خودمون رو کلاه می‌ذاریم.
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      35 4
      جاسوسی رو عادی سازی نکنید سزای خائن اعدامه و تمام
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    28 4
    باید دارش زد
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    18 13
    لطفا مستندات جاسوسی ایشان را اعلام کنید.
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      18 1
      ببخشید، جنابعالی؟؟!!
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      14 1
      مگه دشمن این کار رو میکنه که ما بکنیم.... با خودت چند چندی؟؟؟؟ و یا میشه همه این اطلاعات رو منتشر کرد. شاید برخی این مستندات منجر به لو رفتن برخی افراد بشه...
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    28 3
    امیدواریم شدیم که حداقل ایندفعه جاسوس ها رو ندهند بروند. کلا جاسوس جماعت میاد ایران باید تن و بدنش بلرزه
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      12 1
      احسنت باید هزینه جاسوسی کردن رو بالا برد که کسی که میاد ایران جاسوسی کنه فاتحه خودش رو بخونه / سرویس های جاسوسی غربی _ عبری _ عربی _ اروپایی قبل از اینکه جاسوسی رو بخوان بفرسته ایران یکی از ایرانی‌های مقیم اروپا و غرب رو میگیرن دستگیر میکنند و درواقع گروگان میگیرن که جون جاسوسشون رو حفظ کنند و بهش اطمینان بدهند که تو اگه دستگیر هم بشی اعدامت نمی‌کنند و نهایتا مبادله میشی و بقیه عمرت رو در اروپا و آمریکا و غرب کیف میکنی / با اعدام این جور جاسوس‌ها حساب های غربی ها و اروپایی ها برای امنیت دادن به این جاسوس ها بهم میریزه و هزینه زیادی رو دستشون می‌گذاره/
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    15 4
    اگه واقعا هویت دانشمندان هسته‌ای ای را چنین انسان خائنی به ایران و نسلهای آینده لو داده پس چرا تاخیر...آیا اين تاخیر خیانت نیست؟
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      4 2
      کشور قانون داره و شما هم لازم نیست متر و معیار خیانت کار بودن سازمان یا شخصی باشی، کلاه خودتو سفت بچسب و حرف نزن
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      2 0
      کشور قانون داره و انگار شما ازین وضع خیلی ناراحتی، نه؟؟!! ایشون بر اساس حکم قانونی که داده شده با اعدام این جاسوس موافقه، کسی هم نظر تورو نخواست، برو بگیر بخواب دهنتم ببند، باریکلا!!!!
  • داود IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    27 1
    خدا لعنتش کنه که اینجوری مملکت و دانشمندان کشورش رو به دشمنان فروخته. اعدامش کنید
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    17 3
    زودتر
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    17 3
    اقدام علیه امنیت کشور و افشای اطلاعات طرحهای سری و بکلی سری و حتی اطلاعات مربوط به دانشمندان هسته ای تحت تعقیب قرار گرفت ".نکته اینجاست که این فرد چگونه به اطلاعات بکلی سری دست پیدا کرده!؟.مسلما"افراد نفوذی دیگر در پشت پرده هستند که اطلاعات را در اختیار وی گذاشته اند!.کاش بیشتر مراقب نفوذی ها باشند.
    • ایرانی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      7 5
      فرد نفوذی که جلالی را به سازمان مربوطه دعوت و او را تا بالاترین رده های پژوهشی سازمان مذکور ارتقا داد هنوز در همان پست است
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    18 4
    چه عجب بلاخره ما دیدیم حکم اعدام برای یه جاسوس داره اجرا میشه!!
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    17 4
    خائن کثیف
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    8 4
    هر چقدر هم جایی که زندگی میکنه سخت باشه، ک ترک وطن نمیکنه و طن فروشی ، نمیکنه با هزار خواهش و آرزو مثلا برای زندگی خیلی بهتر ، بعد میرسن دروغها و فریب ها شروع میشه ک وای هیچ جا کشورمون نمیشه، دلمون تنگ شده و صدها شعار.،،، خوب برگرد،،،،مگر عمر ادم چقدر ک ارزشش داشته باشه،، سختی هم باشه دست به دست مملکت خودمون درست کنیم ،،، حالا این فرد جاسوسی و خبرچین رژیم منفور اشغالگر دشمن صهیونیستی بوده ،،،اعدام حقش میباشد،،،
  • داود IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    7 4
    نشه ماجرای دیگه ای
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    2 9
    جزو مقامات کشور بوده
  • علی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    11 7
    ایران پر شده از جاسوس
  • كورش DE ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    8 6
    خب پس دستگاه امنيتي و حفاظتي ما چه كار ميكرده
    • FR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      10 1
      چایی میخورده و قلیان میکشیده ! مگر فیلمش را ندیدی ؟ و ادعای نقاشی کشیدن هم میکرده
  • ناشناس IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    6 7
    تو را بخدا یه پزشک ایرانی چرا به مملکتش باید خیانت کند
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      8 1
      چون بی.....ه
    • FR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      10 8
      تو را بخدا یک رییس جمهور چرا باید کدخدا پرست باشه ؟ مسئله توحید و ایمان افراد نیز هست ! چون اگر وجدان داشت و فرقان ، شریک برای خدا نمیگرفت
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    8 4
    سیستم اطلاعاتی کشور چرا گذاشت این فرد اینقدر به دانشمندان نزدیک شود؟
  • محتشم IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    10 10
    باید قانون مبارزه با جاسوسی و خانینن به وطن شدیدتر وضع گردد و همه جاسوس ها اعدام شوند
    • حیدر صالح IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 0
      باید حل بشه،
  • محتشم IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    9 1
    تاعدام نشود دلم خنک نمی شود / وای وای خیانت به وطن / پستی مرزی ندارد
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    8 5
    پرونده حمید نوری برای تحت شعاع قرار دادن پرونده مزدور موساد جلالیست،ج.ا.ا باید وجه کثیف رژیم قرون وسطایی سوئد را در سطح بین الملل زیر سوال ببرد،چون این امربرایشان مهم بوده ،پرونده نوری را طراحی کردند.
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    10 5
    مطمئنید معامله نمی شود؟
  • US ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    1 12
    مطمعنم جرات اجرای ان را ندارید
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    5 3
    ماموران موساد را نیز باید به سزای خود برسند . عرصه ها در هر کجا باید بر اینان تنگ و تنگ تر شود .
  • تاجر DE ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    7 8
    چشماش شبیه خون آشامه اعدام برای چنین شرور حقیری خیلی کمه.
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    2 10
    باید دید با چه کسی قوم و خویش هست که با چند وزارتخانه همکاری می کرده
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    6 3
    جلسات دادگاه او کی بر گزارش شده .؟ آیا حکم او صادر شده ؟ حکم او چیست ؟
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    6 1
    منتظریم
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    6 8
    سریعتر گردنش را بزنید
  • محمدصالح چگینی IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    4 1
    این شخص باید درووسط میدان هم اعدام شود
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    4 0
    امیدوارم که معاوضه نشود
  • GB ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    5 4
    پنج سال از دستگیری و‌ محاکمهٔ این جاسوس خائِن می‌گذرد. چرا برای اجرای حکم اعدامش این همه وقت‌کُشی کرده‌اند؟
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    5 1
    الله اعلم
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    4 4
    عجب جاسوسی کارکثیف است
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    6 0
    برا چیه
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    0 10
    در طول مصاحبه متوجه سوالات غیر معمول شده، اما به آن توجه نکرده است! کاش در این مورد بیشتر توضیح داده بودید که مثلا چه نوع سوالاتی .
  • DE ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    3 0
    آمده بود ایران درباره چه چیز جاسوسی بکند ؟؟ مگر افراد عادی می توانند در نهادها و یا مقامات ، نفوذ بکنند ؟؟
  • سعید FR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    5 5
    خائن کثیف است.
  • حسینی IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    4 1
    واقعا چراباید اعدام این جاسوس این قدر به تاخیر بیفتد
  • س ز IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    0 1
    بنده یه نیروی عادی بدون هیچ مسیولیت در ارتش بودم از اقوام درجه یک اروپا بودن سالی چند بار مرا میبردن مصاحبه
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 1
    ما از نفوذی ها ضربه خوردیم.
  • حمید IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    1 0
    خدا لعنتش کنه اشکم برای شهدا درامد اینهمه تلاش و زحمت کشیدن سر آخر توسط یک خائن وطن فروش جانشان را ازدست دادن خدایا ما رو ببخش کاری برای عزیزان نکردیم شرمنده شهدائیم.
  • دانیال موسوی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    جاسوس حکمش اعدامه ( سریع و قاطع ) لطفا به کسی یا دولتی باج ندید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس