جریان «صدر» راه گفتگوهای سیاسی در عراق را مسدود کرد

یک نماینده پارلمان عراق ضمن انتقاد از مواضع جریان «صدر» در زمینه گفتگوهای سیاسی برای تشکیل دولت جدید، گفت: جریان صدر با مواضع خود عملا راه گفتگوهای سیاسی را مسدود کرد.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، «احمد الموسوی» نماینده ائتلاف «فتح» در پارلمان عراق با انتقاد از ادامه بن بست سیاسی و عدم خروج از بحران کنونی، گفت: ابتکار عمل پیشنهادی صدر در واکنش به ابتکار هیئت هماهنگی شیعی صورت گرفت و درها را به روی گفتگوهای سیاسی بست.

بیشتر بخوانید:

مخالفت جنبش «حقوق» عراق با عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها

این نماینده پارلمان افزود: هیئت هماهنگی همچنان ابتکاراتی را یکی پس از دیگری برای خروج از انسداد سیاسی و حل بحران کنونی ارائه می‌دهد، اما موانعی وجود دارد که مانع از دستیابی به پیشرفت می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: صدر ۴۰ روز مهلت داد تا هیئت هماهنگی نسبت به تشکیل دولت حرکت کند، آن هم در شرایطی که این هیئت برای تشکیل دولت مهلتی درخواست نکرده است. هیئت هماهنگی بر لزوم مشارکت تمامی گروه‌ها در اتخاذ تصمیمات سرنوشت ساز کشور تاکید می‌کند.

وی تاکید کرد: راه حل بحران کنونی این است که گروه‌های سیاسی بدون پیش شرط بر سر میز گفتگو بنشینند تا در مرحله بعدی برنامه‌ای برای مدیریت کشور ارائه کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    2 0
    جریان صدر را می توان نواسماعیلیه به شمار آورد!
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    6 0
    جریان صدر همان اصلاحات خودمونه دیگه... در لباس روحانیت علیه اسلام ناب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس