کد خبر 1372254
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
کشف دستگاه‌های شنود در دفتر یک شخصیت بلندپایه صهیونیست

کشف دستگاه‌های در دفتر یک شخصیت بلندپایه اسرائیلی، نگرانی محافل صهیونیستی از شکست تل آویو در جنگ اطلاعاتی را بیشتر کرده‌ است.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه فلسطینی سمانیوز، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی شب گذشته (یکشنبه) از کشف دستگاه‌های شنود در دفتر یک شخصیت بلندپایه اسرائیلی خبر داد.

بنابراین گزارش، این مقام صهیونیست پس از کشف این دستگاه‌ها به پلیس اطلاع داده و این مساله برای تحقیقات بیشتر به یگان اطلاعاتی «لاهف ۴۳۳» واگذار شده است.

بیشتر بخوانید:

شهرک‌سازی، نقض آشکار حقوق فلسطینیان است

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی بدون اشاره به نام این شخصیت، عنوان کرد که وی یک زن است. همچنین هنوز مشخص نشده که چه طرف یا طرف‌هایی این دستگاه را در دفتر کاری وی جاسازی کرده‌اند.

این رخداد جدید در زمینه جاسوسی از مقامات رژیم صهیونیستی در حالی مطرح شده که در ماه‌های اخیر کشف پرونده‌های این چنینی چندین بار رخ داده است.

بیشتر بخوانید:

اردن به فلسطین دیگری تبدیل می شود

یکی از آخرین موارد، کشف دستگاه ضبط مکالمه‌های تلفنی و صوتی در دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی بود که سال‌ها بدون اطلاع وی در دفترش جاسازی شده بود.

بنابر اعلام منابع عبری، این دستگاه در زمان نخست وزیری ایهود اولمرت در دفتر نخست‌وزیری جاسازی شده بود، و نتانیاهو به مدت ۱۰ سال نمی‌دانسته که مورد استراق سمع قرار می‌گرفته است. در موارد دیگر نیز دستگاه‌های شنود در دفتر رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ این رژیم کشف شده که موجبات شگفتی و حیرت صهیونیست‌ها را به وجود آورده است.

چندی پیش نیز رسانه‌های عبری گزارش دادند که یک نیروی خدماتی که در منزل «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کرده، دارای ارتباطی با ایران بوده و از گانتز برای ایرانی‌ها جاسوسی می‌کرده است. در پی این شکست‌های اطلاعاتی، «رونین بار» رئیس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دو مقام همین سرویس اطلاعاتی را توبیخ کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    1 0
    صهیونیست های جنایتکار؛ نابودی تان حتمی است. یا خودتان را بکُشید، یا تسلیم شوید و یا تا دیر نشده خاک فلسطین را ترک کنید. این بار دیگه آتش بسی در کار نخواهد بود.
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    1 0
    صهیونیست های جنایتکار؛ نابودی تان حتمی است. یا خودتان را بکُشید، یا تسلیم شوید و یا تا دیر نشده خاک فلسطین را ترک کنید. این بار دیگه آتش بسی در کار نخواهد بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس