کد خبر 1371920
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
نویدکیا: باشگاه تمایل به ادامه همکاری دارد/ سازمان لیگ ضعیف کار کرد

سرمربی سپاهان می‌گوید باشگاه از شرایط تیمش راضی است و به ادامه همکاری با آن تمایل دارد.

به گزارش مشرق، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: هر چه بازی‌ها به انتها می‌رسد، حساسیت‌ها بیشتر می‌شود. فردا بازی سختی داریم و تیم جوانی است. بازی بسیار مهمی برای ماست و باید با تمرکز بالا بازی کنیم. بازیکنان ما می‌دانند این بازی چقدر برای ما حساس است. امیدوارم بازی خوبی شود و نتیجه خوبی کسب کنیم.

او درباره ادامه همکاری‌اش با سپاهان عنوان کرد: من یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم و با باشگاه صحبت‌هایی هم انجام دادیم. باشگاه از شرایط راضی بودند. باید فصل تمام شود و بعد ببینیم عملکرد ما چقدر توانسته کمک کند. مسئولان باشگاه تمایل به ادامه همکاری دارند. نمی‌خواهم از کارم دفاع آن‌چنانی کنم اما تمام تلاشم را انجام دادم. این یک تجربه بزرگ بود که مطمئنم به من کمک ‌می‌کند. امیدوارم این ساختار سپاهان محکم جلو برود. سپاهان باشگاهی است که سال به سال بهتر می‌شود و شاید به ساختار فوتبال ایران کمک کند.

سرمربی سپاهان درباره تساوی مقابل استقلال گفت: احتیاجی نبود کار خاصی انجام دهم چون بازیکنانی که داریم با کیفیت هستند. بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا از نظر روحی و روانی خوب نبودیم چون اما بازیکنان ما در این مسابقات با تمام وجودشان تلاش کردند. همیشه گفتم تیم‌های بزرگ وقتی با هم بازی می‌کنند احتیاجی نیست کاری انجام دهید. کار مقابل تیم‌های کوچک‌تر سخت‌تر است و بازیکنان باید در اینجا خودشان را نشان دهند. در فوتبال ایران چنین مشکلاتی وجود دارد و ممکن است مقابل تیم‌های ضعیف تر امتیاز از دست دهید.

او درباره محرومان تیمش بیان کرد: محمدرضا مهدی زاده مصدوم و گئورگی ولسیانی و محمد کریمی محروم هستند.

او درباره بررسی مجدد فدراسیون فوتبال درباره محرومیت اریک باگناما، بازیکن گل گهر گفت: این مساله به من ربطی ندارد و همیشه دلم می‌خواهد فقط درباره فوتبال نظرم را بگویم.

نویدکیا در پایان درباره اعلام نشدن زمین بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: سازمان لیگ دارد یکی از ضعیف‌ترین شرایطش را تجربه می‌کند. ما از دو هفته پیش داریم تلاش می‌کنیم از نتیجه این ماجرا با خبر شویم و کسی جواب نمی‌دهد. اینجاست که همه را به شک می‌اندازد چون سازمان لیگ برای بازی‌های ما از مدت‌ها قبل می‌گوید همه چیز مشخص باشد اما برای بازی با پرسپولیس چنین شرایطی وجود ندارد. به نظرم سازمان لیگ بسیار ضعیف کار می‌کند.

تقابل دو تیم پیکان و سپاهان در قالب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فردا (دوشنبه) ساعت ۱۹:۰۰ دقیقه در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس