جباری: تا زمان انتخاب جانشین محمدی، کارها را پیگیری می‌کنم/ با ۵-۴ تیم برای بازی دوستانه در حال مذاکره‌ایم

رئیس دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال که مدیریت تیم امید را به عهده گرفته، می‌گوید تا انتخاب جانشین محمدی، پیگیر امور تیم است.

به گزارش مشرق، غلامرضا جباری درباره حضورش به عنوان جانشین محمد محمدی در سمت مدیر تیم فوتبال زیر ۲۳ سال، گفت: من مسئول دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال هستم و به طور کلی، مدیریت تیم‌های ملی پایه را به عهده داریم. اکنون هم بر حسب وظیفه امور را پیگیری می‌کنم و با توجه به کناره‌گیری محمد محمدی، برنامه‌ها را دنبال می‌کنم تا به زودی نفر دیگری مسئولیت را قبول کند.

بیشتر بخوانید:

رییس معزول فدراسیون فوتبال در کمیته اخلاق چه گفت؟

وی افزود: با انتخاب فردی جدید به عنوان مدیر تیم امید، امور واگذار می‌شود و فرد جدید کارها را جلو می‌برد. سعی داریم، تا ۸-۷ روز آینده مسئول جدید تیم امید معرفی شود و می‌خواهیم پیش از اعزام تیم به مسابقات، این وضعیت تعیین تکلیف شده باشد. در حال صحبت کردن با گزینه‌هایی برای مدیریت تیم امید هستیم و به محض رسیدن به نتیجه نهایی، مدیر جدید این تیم معرفی خواهد شد.

رئیس دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال درباره بحث برگزاری دیدار دوستانه با تیم زیر ۲۳ سال عراق پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و سایر برنامه‌های این تیم، اظهار داشت: در تلاش هستیم ۸-۷ روز قبل از اعزام، اردویی داشته باشیم و دو بازی دوستانه برگزار کنیم. طبق نظر سرمربی و اینکه بازی با چه تیم‌هایی می‌تواند برای ما مفید باشد، با گزینه‌هایی که ۵-۴ تیم هستند، در حال رایزنی هستیم که بتوانیم بازی دوستانه انجام دهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس