کد خبر 1371361
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
قیمت گوشی‌ آیفون+لیست جدیدترین انواع موبایل امروز (۱۷ اردیبهشت)

قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن همراه برند اپل از قبیل آیفون۱۳پرومکس مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش مشرق، امروزه تلفن‌های همراه برند اپل با مدل‌ها و ویژگی‌های مختلفی در بازار موجود است؛ این برند امروزه بسیار محبوب است و به دلیل عملکرد عالی تلفن‌های برند اپل، بسیاری از افراد خواستار تلفن‌های این برند هستند.

در ادامه لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند اپل در بازه زمانی هفت روز گذشته در بازارهای ایران به همراه قیمت حدودی آن را مشاهده می‌کنید:

قیمت گوشی‌های اپل

**SE (۲۰۲۰) ۱۲۸G

BLACK

۱۴۷۵۰۰۰۰

**SE (۲۰۲۰) ۱۲۸G

WHITE

۱۴۷۲۰۰۰۰

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    0 1
    این همه از ایرانیان خارج دعوت به بازگشت میکنند بعد حتی گوشی همراه فرد که کل زندگی ایش توش هست رو نمیتونه رجیستر کنه. من خودم بخاطر نداشتن کارت ملی و خط موبایل و حساب بانکی نتونستم در طی مدت سی روز گوشی ام رو در سامانه همتا رجیستر کنم و وقتی درخواست مهلت بیشتر کردم بعد از ساعتها پشت خط ماندن خط گمرک و تماسبتذهمتا و فرودگاه آخر سر گفتند انشالله ذسفر بعدی رجیستر می‌کنی . من تمامی اپلیکیشن‌هایی که فقط در کشور محل اقامتش میشه نصب و راه اندازی مرد رو در گوشی ام دارم که در گوشی دیمه نمیشه راه اندازی کرد در خارج از محل اقامت اونوقت هیچ راهی برای رجیستر کردن گوشی که در فرودگاه اشعار کردم ولی مهلت سی روز ام تمام شد چون بخاطر مشکلات قانونی نتوانستم گمرکی گوشی ام را در مهلت مقرر پرداخت کنم. یا نگویید به ایران برگردید و یا این مشکل رحیستری رو حل کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس