کد خبر 1371345
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏

بعد از انتقادها جانب انصاف رو رعایت کنیم،

بخشی از خدمات ‎دولت ضدفساد :

۱- واکسیناسیون عمومی

۲- آزادسازی سواحل(با کمک ق‌ق)

۳- نظارت میدانی

۴- نظام رتبه بندی معلمان( با کمک مجلس)

۵- دیپلماسی منطقه‌ای

۶- تسویه بدهی دولت قبل

۷- افزایش درآمدها

۸- تسهیل مجوز کسب و کار

۹ - عدم قطع انرژی

مروری بر بخشی از خدمات ‎دولت ضدفساد

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    0 10
    جانب انصاف رو رعایت کنیم، به غیر از دوتای اول، مابقی هیچکدوم اتفاق نیفتاده.
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      3 0
      امان از دروغ
  • حاجی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 0
    معلومه آثار دولت فساد همه مشهوده
    • جاجی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      0 3
      چقدر دقیق گفتی همه جا آثار دولت ضد فساد پیدا هست ولی چرا من نمیبینم حتما امثال من سواد دیدن نداریم
  • پادشاه IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 0
    درد رئیسی رو سر روحانی و دارو دستش.
  • بزرگترین خدمت مورد انتظار از دولت IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    2 0
    بزرگترین خدمت مورد انتظار از دولت و دیگر قوا احیای صنایع و معادن تاراج شده دولت است . خصوصی سازی ؛ ریشه اصلی فساد اقتصادی است . این فرایند فاسد و مفسد باید متوقف شده و سوابق سوء استفاده های آن مورد رسیدگی قرار گیرد .... باید بپذیریم ؛ بخش خصوصی بزرگ ، واقعی و توانمند نداریم .... فقط بازنشسته های حرفه ای با هم یک حیات خلوت خصوصی تشکیل میدهند و شروع میکنند به تصاحب مجانی شرکت دولتی که از آنجا بازنشست شده اند ... کل ماجرا همین است و نتیجه اش چیزی نیست جز به باد رفتن اموال عمومی و درآمدهای دولت ... استقراض از بانک مرکزی و افزایش نقدینگی .... ایجاد تورم .... تنزل زندگی مردم مظلوم ........ از دست رفتن سرمایه های اجتماعی .... اگر دولت ، مجلس و و قوه محترم قضاییه جلوی سوء استفاده در معادن ، صنعت نفت و پتروشیمی را بگیرند ، کل اقتصاد ایران احیا میگردد . البته شامل همه معادن ، پالایشگاهها ، قیرسازی ، روغنسازی و همه زیرمجموعه های نفت و پتروشیمی این کار بزرگترین خدمت به اقتصاد و جامعه خواهد بود .
  • کارشناس مجرب IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    2 0
    ( دولت باید شرکتهای سرطانی هزینه زا را از تهران خارج کند تا اقتصاد و مردم ، آزاد شوند . ) خوش نشینی شرکتهای بزرگ دولتی در تهران ، مشکل تراشی برای کارگران ، مردم و دولت در شهرستانها ..... یکی از مسایل مهمی که کشور با آن روبرو میباشد ، تصمیمات و رفتار عجیب و غیرمسئولانه برخی مدیران در دفاتر شرکتهای دولتی یا خصوصی و مستقر در تهران است . در حالی که ایشان در مرکز ، از بهترین وضعیت حقوق و مزایا ، ماموریت داخلی و خارجی ، انواع ورزش ، آموزش و ارتقای انفجاری مدرک تحصیلی برخوردارند اما متاسفانه دایما در حال مشکل تراشی برای دولت و پرسنل همان شرکتها در شهرستانها با انواع رفتارهای غیرمدیریتی و تنش زا هستند . رفتارها و تصمیماتی که نه تنها سودی برای کشور و دولت ندارد بلکه باعث از دست رفتن درامدهای دولت ، افزایش تورم ، تخریب شدید سرمایه های اجتماعی و نارضایتی در جامعه شده است . واگذاریها یا اجاه دادنهای فاقد کارشناسی و ارزان کارخانه ها و معادن بی نظیر دولتی یا قراردادن اجباری پرسنل دولت در اختیار پیمانکار ( راهبر خصوصی ) نمونه هایی از این قبیل رفتارهاست . این اقدامات غیرمدیریتی و غیر مسئولانه باعث ضایع شدن منابع دولت و مشکلات و پرونده های فرساینده بسیاری میگردد . نکته مهم اینکه از سالها قبل قانون به این شرکتها تکلیف کرده که باید از تهران خارج شوند اما نه تنها خارج نشده اند بلکه دایم رشد کرده و کانونی برای هزینه زایی ، استخدامهای سفارشی و مشکل تراشی بیشتر در سطح کشور شده اند . حضور و رشد غیر موجه و غیرعقلایی این شرکتها در تهران ، عامل مهم هزینه تراشی و مشکل سازی برای مردم کشور ، دولت ، مجلس و قوه قضاییه میباشد . ◼️ حضور زیان بار این شرکتها در تهران با رشد سرطانی مداوم و فاقد ارزش آفرینی ، عامل مهمی در تقاضای بالای مسکن تجاری و مسکونی در تهران است . این تقاضای بسیار بزرگ مسکن در تهران باعث ایجاد تورم زیاد در بخش مسکن و انتشار این تورم وحشتناک به کل کشور و پایین آمدن سطح رفاه و رضایت عمومی شده است . لازم است مسئولان و مدیران دلسوز در هر سه قوه و مشاوران ایشان ، التفات و توجه بیشتری به موضوع مورد اشاره و اتخاذ راه حلهای قاطع برای کاهش حضور شرکتهای مورد اشاره در تهران و متوقف نمودن مشکل تراشی های گسترده این شرکتها در کشور برای کارگران مظلوم و کل جامعه داشته باشند .
  • شاهد IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 0
    وقت اعلام خدمات دوات رییسی که میشه یه عده میرن تو کما نه میشنوند و نه می بینند و نه حرف میزنند ولی زمان مشکلات که میشه تمام اینهایی که تو دولت قبل کر و لال و کور بودند 4 متر زبان باز میکنند. اللهم عجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس