کد خبر 1371035
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
یکسان‌سازی دستمزد پزشکان در بخش دولتی و خصوصی الزام قانونی است

معاون درمان وزارت بهداشت ضمن تأکید بر لزوم یکسان‌سازی دستمزد پزشکان در بخش دولتی و خصوصی، از کاهش فاصله جزء حرفه‌ای در بخش دولتی و خصوصی خبر داد.

به گزارش مشرق؛ سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به لزوم یکسان‌سازی دستمزد پزشکان در بخش دولتی و خصوصی اظهار کرد: یکسان شدن تعرفه جزء حرفه‌ای در بخش دولتی و خصوصی جزو الزامات قانونی است.

وی افزود: پزشکی که در بخش دولتی عمل جراحی انجام می‌دهد به اندازه پزشک بخش خصوصی محتمل زحمت می‌شود اما طی سال‌های گذشته به دلیل آن‌که ارائه خدمت در بخش دولتی باید ارزان‌تر باشد، جزء حرفه‌ای (دستمزد پزشک) را کمتر از بخش خصوصی در نظر گرفته بودند؛ امسال با رویکرد خوب شورای عالی بیمه فاصله جزء حرفه‌ای خدمات درمانی بخش دولتی و خصوصی به کمترین حد خود رسیده است و پس از ابلاغ تعرفه‌ها، این اعداد قابل مقایسه خواهد بود.

معاون درمان وزارت بهداشت تصریح کرد: برای ما مهم است که پزشکان در بخش دولتی ماندگار باشند و به سمت بیمارستان‌های خصوصی سوق داده نشوند، زیرا در حال حاضر حجم زیادی از خدمات در بخش دولتی انجام می‌شود و پزشکان سرمایه‌های ما هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    1 0
    پزشکها متخصص تو همین بیمارستان های دولتی با پولی که به اسم کارانه بهشون میدن دویست سیصد میلیون در ماه درآمد دارند.خصوصی که درآمد میلیاردی دارند خیلی هاشون.درکل پزشک متخصص زیر صد میلیون در ماه درآمد ندارد (غیر رزیدنت ها که بندگان خدا درآمد شون نهایتا شش میلیونه).به فکر درآمد پرستاران باشید که زیر ده میلیون هست.
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      1 0
      فقط شر و ور بلدید بگید بیا کارانه زیر ده میلیون دکتر متخصص رو فت و فراوون بهت نشون بدم
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    وزارت بهداشت کمی بودجه هم بگذارد تا حقوق پرستاران هم عادلانه شود .هیچ جای دنیا پرستار درآمدش در این حد با پزشکان تفاوت ندارد.پرستاران بخاطر درآمد بسیار پایین خیلی هاشون مجبور به کار کردن در دو حتی بعضی ها سه جای مختلف هستند بخصوص اگر مستاجر و متاهل هم باشند .
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    1 0
    فقط به فکر پر کردن جیب دکتر هاند
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    1 1
    طبق طرح پلکان به هیچ عنوان در بخش دولتی کارانه نمی تواند بالای ۶۰ ملیون باشد حتی اگر پزشکی ۲۰۰ملیون درآمد داشته باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس