گروکِشی به سبک دو عضو هیات رییسه/چهره جنجالی نباشد در جلسات شرکت نمی‌کنیم

دو عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال به دلیل عدم موافقت سایر اعضا با یک انتصاب جنجالی حاضر به شرکت در جلسات آتی نیستند.

به گزارش مشرق، بر این اساس دو عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال که اخیرا به صراحت اعلام کردند حاضر به شرکت در جلسات نیستند یک خواسته مشخص دارند و آن انتصاب یک چهره جنجنالی به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال است.

این خواسته بارها با مخالفت صریح سایر اعضا در جلسات مواجه شده و جالب اینجاست که این دو عضو حاضر به ارائه درخواست خودشان به صورت مکتوب نیستند اما به دلیل مخالفت هیات رییسه با برکناری کامرانی‌فر و انتخاب این فرد که سابقه خوبی در مدیریت فوتبال ندارد، اعلام کرده‌اند دیگر در جلسات شرکت نمی‌کنند.

گفته می‌شود بسیاری از جنجال‌های روزهای اخیر از جمله پرداختن به موضوع استعفا، محرومیت و یا برکناری کامرانی‌فر، از رسمیت افتادن جلسات هیات رییسه و حتی تعلیق فدراسیون نیز از سوی همین جریان طراحی شده تا برای ورود این چهره جنجالی فدراسیون فوتبال را تحت فشار قرار دهند.

فدراسیون فوتبال ایران این‌روزها با حواشی زیادی مواجه است و پس از عزل موقت «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» از ریاست، با سرپرستی «میرشاد ماجدی» اداره می‌شود. در این راستا هیات رئیسه فدراسیون نیز طی هفته‌های اخیر با اختلاف نظر و حواشی فراوانی مواجه شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سمیر IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    کامرانی فردرمقایسه با کدوتنبل چهار هیچ عقبه
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    فقط مانده یک وطن فروش مثل علی خطیر بشود همه کاره فدراسیون فوتبال یک آدم که با لاپورت دادن به النصر عربستان علیه پرسپولیس هنوز پرسپولیس درگیر این پرونده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس