کد خبر 1370603
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴
حسینی: گل اول پرسپولیس تمام برنامه‌هایمان را به هم ریخت/ گل دوم خطا نبود

سرمربی پیکان از عملکرد دفاعی تیمش انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، پیکان امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب پرسپولیس شد. مجتبی حسینی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: در این زمین و این استادیوم مقابل تیمی مثل پرسپولیس گل بد بخورید، بد تنبیه می‌شوید. ما می‌دانستیم که پرسپولیس با دادن نیم‌پاس‌ها از کناره‌ها خطرناک می‌شوند اما متاسفانه بازیکن سمت چپ ما غافلگیر شد و گل خوردیم.

او افزود: در ادامه خودمان را جمع و جور کردیم. با اخراج بازیکن پرسپولیس، آن‌ها بازی را بستند. تلاشمان را کردیم. در شروع نیمه دوم روی توپی که مطمئنم خطا نبود، روی اهمال مدافعانمان گل بدی خوردیم. تمام سعی و تلاشمان را کردیم اما آن‌ها با دفاعی منطقی و پرتعداد فضا را گرفتند و این برد را به دست آوردند. گل اولی که ما خوردیم، تمام برنامه ما را به هم ریخت.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که به چه دلیل مقابل پرسپولیس و استقلال ۱۰ نفره نتوانستند گل‌زنی کنند، گفت: به هر شکل انتظارات از تیم ما بالا رفته است. بازیکنان ما به غیر از دو، سه نفر تجربه بالایی ندارند. همین که مقابل استقلال و پرسپولیس توانستند یکی از بازیکنان آن‌ها را کم کنند نشان می‌دهد که قوی عمل کرده‌اند، آن‌ها که خودشان اخراج نشدند، حتما براثر فشار ما مرتکب خطا شده‌اند. بزرگترین عامل شکست تیم ما، گل اولی بود که خوردیم. ما می‌دانستیم با توجه به نتیجه اصفهان، پرسپولیس در ۲۰ دقیقه اول می‌کوبد و پرفشار عمل می‌کند. ما می‌خواستیم این دقایق را رد کنیم اما متاسفانه گل خوردیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    3 1
    تو برنامتون فقط باخت به استادت بود، خیلی تابلو بازی کردید، من که همیشه سعی می کردم سوظن نداشته باشم این بازی واقعا از نظر قبلم برگشتم
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    2 1
    تو برنامت فقط باختن به استادت بود، بازیکنان تو زمین راه می رفتن، کمیته اخلاق باید ورود کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس