کد خبر 1370602
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹
کامیابی‌نیا: به استقلال فکر نمی‌کنیم/ نعمتی: ششمین قهرمانی خیلی برایمان مهم است

بازیکنان پرسپولیس پس از بازی با پیکان در مورد شرایط این تیم و قهرمانی در لیگ صحبت کردند.

به گزارش مشرق، کمال کامیابی نیا پس از برتری پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: امروز سه امتیاز خوبی را گرفتیم و امیدوارم در هفته های باقیمانده هم بهترین امتیاز ها را جمع کنیم و به قهرمانی برسیم.

وی در مورد اینکه چقدر برای قهرمانی امیدوار است، گفت: ما تا آخرین لحظه تلاش مان را می‌کنیم تا با حمایت هواداران جام را بالا ببریم. اگر هفته قبل هم هوادار را می‌بردیم، فاصله مان کمتر هم می‌شد.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه اگر با استقلال هم امتیاز شدند، بازی رو در رو و گل زده حساب خواهد شد، عنوان کرد: نمی‌دانم چطور تجزیه و تحلیل می‌کنند، اما ما به این چیزها فکر نمی‌کنیم.

کامیابی نیا در مورد اینکه کم شدن اختلاف امتیاز روحیه شما را افزایش داده است، گفت: ما اصلا به بازی های استقلال فکر نمی‌کنیم و تمرکز روی کار خودمان است. 

کامیابی‌نیا: به استقلال فکر نمی‌کنیم

نعمتی: ششمین قهرمانی برایمان مهم است

سیامک نعمتی دیگر بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه به ۴ امتیازی استقلال رسیدید، گفت: بعد از تعطیلات اولین بازی خیلی مهم بود که توانستیم ببریم. امیدوارم ۴ امتیاز را هم جبران کنیم و بعد از ۵ هفته قهرمان شویم.

وی در مورد شرایطش گفت: شرایطم خوب است و امروز هم می‌توانستم کمک کنم، اما نظر کادرفنی مهم است و هر زمانی و هرجا صلاح بدانند، به تیم کمک می‌کنم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه وضعیت قراردادش و پیشنهادهای صورت گرفته عنوان کرد: من فقط دوست دارم این ۵ بازی را انجام دهیم و ششمین قهرمانی که برایمان مهم است را به دست بیاوریم و بعد از آن تصمیم می‌گیریم و با باشگاه صحبت می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    1 0
    کوچکتر از آن هستید که به استقلال فکر کنید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس