پاکدل

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با پیکان خیلی سختی و مهم‌ترین دیدار ما در این ۶ مسابقه بود.

به گزارش مشرق، حامد پاکدل پس از برتری دو بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان درباره گلزنی خود در این مسابقه اظهار داشت: بازی با پیکان یکی از شش فینالی بود که پیش رو داشتیم. بازی خیلی سخت و مهم‌ترین دیدار ما در این ۶ مسابقه بود. خدا را شکر توانستیم به سه امتیازی که دوست داشتیم دست پیدا کنیم و بتوانیم خودمان را برای پنج بازی باقی‌مانده آماده کنیم  تا به آنچه هدف‌مان است برسیم.

وی درمورد توقف استقلال مقابل سپاهان و کاهش فاصله پرسپولیس با آبی پوشان در صدرجدول گفت: ما به بازی‌های خودمان فکر می‌کنیم. بازگشت به صدر جدول دست خودمان است. پنج بازی باقی‌مانده و بازی به بازی جلو می‌رویم. ان‌شاءالله بتوانیم سه امتیاز این دیدارها را کسب کنیم و در نهایت کار به قهرمانی پرسپولیس ختم شود.

مهاجم پرسپولیس درباره آسیب دیدگی‌اش در جریان بازی با پیکان، توضیح داد: مقداری آسیب دیدگی دارم. فردا باید پزشکان تشخیص بدهند تا ببینیم مشکل چیست.

پاکدل درباره محل برگزاری دیدار پرسپولیس و سپاهان، گفت: این را باید از مسئولان پرسپولیس بپرسید. آنها بهتر می‌توانند درمورد این مووضع توضیح بدهند.

وی درمورد اینکه در صورت برابر شدن امتیاز استقلال و پرسپولیس در پایان فصل با توجه به قانونی که سهیل مهدی اعلام کرده استقلال قهرمان خواهد شد، عنوان کرد: ان‌شاءالله کار به آنجا نمی‌کشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس