مظاهری: از هواداران استقلال و سپاهان عذرخواهی می‌کنم/ حتما خوب نبودم که مجیدی از من خوشش نیامده است+فیلم

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: از هواداران استقلال و سپاهان به خاطر حرف‌های اخیرم عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش مشرق، محمد رشید مظاهری پس از تساوی یک بر یک دیدار سپاهان و استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و هم ما و هم استقلالی‌ها خوب بازی کردیم. همه از فوتبال سپاهات لذت بردند اما با بدشانسی توپ‌های ما به گل نرفت. تیم ما به دلیل برگزاری شش بازی در آسیا خسته بود و مدافعان‌مان  در همه دیدارهای آن مسابقات را بازی کردند. به ویژه روی دانیال اسماعیلی‌فر و امید نورافکن خیلی فشار آمده بود. با وجود این فشاری که در بازی‌های آسیایی روی آنها آمد امروز خیلی خوب بازی کردند. از عملکرد خودم هم راضی هستم.

وی درمورد حضور تماشاگران در ورزشگاه نقش جهان گفت: واقعا دل ما برای هواداران تنگ شده بود. جو خوبی بود و امیدوارم تدارک ببینند تا حضور هواداران همچنان ادامه داشته باشد. فوتبال با طرفداران فرق می‌کند. خواهش ما ادامه دادن این روند است.

دروازه‌بان سپاهان درمورد تقابل با تیم سابقش توضیح داد: خوب بود. اگر بگویم انگیزه خاصی نداشتم دروغ است و انگیزه داشتم. تا جایی که توانستم با تمرکز به زمین آمدم.

مظاهری درباره اینکه صحبت‌های اخیرش سبب دلخوری هواداران استقلال شده بود اما پس از پایان بازی سمت طرفداران این تیم رفت و مورد تشویق‌شان قرار گرفت، عنوان کرد: از وقتی به سپاهان آمدم، فضای مجازی را کنار گذاشتم و اکنون فشار مجازی را متوجه نمی‌شوم. رسانه‌ها هم تا جایی که می‌توانم دنبال نمی‌کنم و روی کار خودم تمرکز دارم. 

وی ادامه داد: در این مدت هم نه کسی با من صحبت کرد و نه فشار مجازی و رسانه ای روی من بود. در تنهایی خودم به آن صحبت ها فکر کردم و در شأن من و باشگاه سپاهان نبود. کاری به طرف مقابل هم ندارم. ۱۳-۱۲ سال است فوتبال بازی می‌کنم و به هر حال یک مربی از من خوشش نمی‌آید. فوتبال همین است. همین جا از هواداران استقلال و سپاهان به این خاطر عذرخواهی می‌کنم تا کلاس کار باشگاه سپاهان را با حرف خودم پایین آوردم. 

دروازه‌بان سپاهان درخصوص اینکه فرهاد مجیدی ماه‌ها قبل درمورد تعیین تکلیفش گفته بود رشید مظاهری یکی از بازیکنان تیم من است و در آن زمان جدایی‌اش را تکذیب کرده بود، توضیح داد: من گفتم شاید مربی از من خوشش نیاید. سلیقه مربی است و هیچ بازیکنی هم نمی‌گوید من بد هستم. حتما خوب نبودم که او خوشش نیامده و به من بازی نداده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    4 7
    چند هفته از بازیهای آسیایی هنوز خسته بودین؟!! تیمهای خارجی حداقل هفته ای دو بازی انجام میدن! مزد به قیمت حهانی میگیرید باید در حد جهانی هم کار کنید. پنالتی مسلم سوخته سپاهان هم که طبق روال معمول فدای سر عوامل استقلالی فدراسیون، اعم از بابا و دایی و عموهای بزرگوار!
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      4 3
      خاموش لنگی، برو به بازی پیکان رو ببین که بعد گل و ده نفره شدن پیروزی تا آخر بازی تو زمین راه می رفتن، این پیکان همون پیکان جلو استقلال بود
    • حسین18 IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      0 3
      اگر این 5هفته بزارن باور کنید استقلال بر عکس پرسپولیس کم میاره اینو تاریخ ثابت کرده استقلالیها استرس دارند ولی بر عکس پرسپولیسیها بیخیالند
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
      0 1
      کیسه ۲ امتیاز از دست داد و باز هم میده!
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
      0 1
      کیسه داره آتیش میگیره که امتیاز از دست داد و باز هم میده خیالتون راحت. اینها فقط هوچیگری میکنن. توهم کیسه زده بالا
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
      0 1
      میرشاد گشاد و بابا حمید پشت الاستقلال الکیسه هستن و خسروی شیتیل هم که ماست مالی میکنه
  • ۲۲ IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    2 0
    شما خوبی. مخصوصا در آسیا
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
      0 1
      اصلا کیسه برنامه نداره. تا الانم با رانت پاپا حمید بالا اومده. ۴ امتیاز رایگان بهشون دادن. ۳ امتیاز گل گهر و ۱ امتیاز بازی دربی رو که داور شیتیل گرفته بود، وگرنه الان پرسپولیس بدون بازیکن هم صدر جدول بود.
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    آقا رشید شیشتقلال بازیکن خراب کنه؛ اصلا به خودت نگیر! برادران مجیدی مافیای فوتبال ایران هستن و فقط برای دلالی بازیکن گرون قیمت میارن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس