کد خبر 1370550
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
"شهرخودرو" فرصت طلایی را از دست داد/ شاگردان سیدعباسی همچنان در قعرجدول

تیم فوتبال شهرخودرو در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به تساوی مقابل صنعت نفت آبادان بسنده کرد تا شانس جداشدن از قعر جدول را از دست بدهد.

به گزارش مشرق، تیم‌های شهرخودرو و صنعت نفت از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در مشهد به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک نماینده مشهد برابر طلایی پوشان آبادان به پایان رسید. 

در نیمه نخست این بازی محمدابراهیم رضازاده در دقیقه ۲۳ گلزنی کرد تا شهرخودرو ۴۵ دقیقه اول را با پیروزی به رختکن برود. 

با توجه به توقف روز گذشته نفت مسجدسلیمان برابر تراکتور و شکست فجرسپاسی در بازی مقابل مس رفسنجان، شاگردان داود سیدعباسی این فرصت را داشتند تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی از قعر جدول جدا شده و با ۱۷ امتیاز به رده پانزدهم جدول صعود کنند تا بالاتر از فجر سپاسی و پائین‌تر از نفت مسجد سلیمان قرار بگیرند. در آن سوی میدان صنعت نفت آبادان نیز در صورت برتری جایگاه خود را در میانه‌های جدول تثبیت می‌کرد.

دو تیم با این شرایط پا به نیمه دوم گذاشتند، شاگردان منصوریان که نمی‌خواستند در این دیدار خانگی بازنده باشند برای رسیدن به گل تساوی تلاش مضاعفی را در دستور کار خود قرار دادند و در نهایت در ۶ دقیقه پایانی این بازی به حداقل امتیاز دست یافتند.

حسن بیت سعید در دقیقه ۸۴ رضا جبیره را صاحب توپ کرد که این بازیکن کار را به تساوی کشاند تا نماینده مشهد با یک امتیاز این دیدار خانگی همچنان قعرنشین لیگ برتر باقی مانده و شانس خود برای جدا شدن از رده شانزدهم را از دست بدهد. با این شرایط شاگردان داود سیدعباسی باید چشم انتظار هفته‌های آتی باشند تا وضعیت ماندن یا سقوط‌شان مشخص شود.  

ترکیب شهرخودرو:

یوسف بهزادی، مجتبی بیژن، محمدحسین حیدری، مرتضی حسین زاده، محمدابراهیم رضازاده، علی طاهران،محمدرضا فلاحیان،محمد محمدزاده،امیرحسین نعمتی،مهدی شریفی و ابوالفضل عکاشه

ترکیب صنعت نفت آبادان:

فرزین گروسیان، حسین ساکی، محمد طیبی، میثم تهیدست، امید خالدی، محمدرضا غبیشاوی، امید حامدی‌فر، طالب ریکانی، حکیم نصاری، حسن بیت‌سعید و رضا جبیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    ان شاالله هفته آینده تیم کیسه رو میترکونه و شانس موندن در لیگ رو بدست میاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس