کد خبر 1370538
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی نوشت: "کریستین لیندنر" وزیر دارایی آلمان، می گوید که جنگ بین اوکراین و روسیه، نظم نوین جهانی را بدنبال خواهد داشت.

وابستگی شدید اروپا به انرژی روسیه بهمراه قحطی های خود ساخته گلوبالیست ها، در روزهای آینده نارضایتی های زیادی را در کشورهای مختلف اروپا، به وجود می آورد.

پیش تر از این سیاستگذاران شیوع ویروس کرونا و نابسامانی بعد از آن را مهم ترین عامل شکل گیری نظم نوین جهانی می دانستند. اما با آغاز درگیری های روسیه و اوکراین و پشتیبانی آمریکا و اروپا از  اوکراین، پتانسیل شروع جنگ تمام عیار جهانی قابل مشاهده است.

 دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    1 9
    لااقل به زبون روسى دوبله اش ميكرديد
    • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      3 0
      فکر کردیم قراره شما به زبان انگلیسی لهجه نیویورکی ترجمه کنید؟!!!
    • RU ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      3 0
      ترجمه انگلیسی بهتره . شما بی بی سی ملکه رو باهاش گوش میدید و عادت دارید . ما هم یاد گرفتیم تا واحد پاس کنیم .
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      4 0
      آمریکا بر تنورجنگ می دمد تا سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی بیشتری پیدا شود ـــــ آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. با افزایش سرسام آور نفت ؛ از یک سو ؛ اقتصاد چین را مهار می کند و از سوی دیگر؛ مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: 1ـــ روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و 2ـــ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) اروپایی به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی . سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی پیدا شد ـــــ گاوهای بولوند چشم آبی آماده شیر دهی می شوندــــ
  • IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    یعنی جنگ جهانی گرسنگان !؟؟؟
  • UA ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    2 0
    جالبه که امپراتوری دروغ ترور و نظامی گری رو اسمش رو گذاشتند نظم جهانی! یک نکته به جنجال توییتر بیندازید! ایلان ماسک بعد از خرید اینترنت گفته میخواد این پلاتفرم رو به محلی برای گردش آزاد اطلاعات تبدیل کنه حالا همون مدعیان آزادی بیان و دمکراسی تهدید کردند که این پلاتفرم رو تحریم کنند! اسمش رو هم گذاشتند به خاطر خطر عدم اطلاع رسانی درست! به عصر وزرات ارویلیان خوش آمدید! نظم جدیدی که شکل خواهد گرفت بر اساس مقابله با فاشیسم تروریسم نظامی گری و اشغال کری و مقابله با دروغ و تزویر و ریا خواهد بود به گونه ای که تمام مردم زمین بدانند دشمن واقعی بشریت کدام کشور مدیا کشورهاست و چنان رسوا بشوند که این نهادهای دروغ پراکن و تروریسم و فاشیسم همه بنیانشان از جا کنده شود.
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    حالا این ها که گفت یعنی چه؟
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      2 0
      هیچی ، گلوبالیستها برای جنگ اوکراین دارن سوسه میان ، مردم رو گرسنه تر میکنند میترسونن آخرش میفرستن توی جنگ منافعشون کشته بشن .
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 2
    روس به کمک چچنها وطالبان ایران را هم تصرف میکند بهتر است نابود شود
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      1 0
      ببین ساقیتو عوض نکن . با جنس این بی وجدان همینجوری تا آخر عمرت چیز رو به شقیقت کوک میزنی !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس