کد خبر 1370267
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
رهایی مس از بحران/ فجرسپاسی نزدیک به سقوط

تیم فوتبال مس رفسنجان با برتری برابر فجرسپاسی از بحران رهایی پیدا کرد.

به گزارش مشرق، سه‌شنبه شب در نخستین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، مس رفسنجان در دیداری خانگی در ورزشگاه شهدای صنعت مس با قضاوت سعاد وفاپیشه به مصاف فجرسپاسی شیراز رفت که این دیدار در نهایت با تساوی ۲ بر یک مس رفسنجان خاتمه یافت.

این در حالی بود که مس رفسنجان پیش از تعطیلات لیگ در پنج هفته اخیر طعم برد را نچشیده بود.

از طرفی فجر هم که بحران قرار دارد و هفته‌هاست عملکرد خوبی ندارد، دنبال بهبود شرایطش در جدول بود.

با این حال این ابتدا تیم میهمان بود که توانست روی حرکت حسین مهربان و پاس در عرض این بازیکن به علیرضا نبی‌زاده دروازه مس را باز کند اما این پایان کار نبود و پنج دقیقه بعد مجید علیاری روی سانتر گادوین منشا بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۶۶ نیز گادوین منشا با شوتی زیبا دروازه ایمان صادقی را باز کرد تا تیم محمد ربیعی در این دیدار حساس به برتری برسد.

با سه امتیاز این دیدار حساس شاگردان محمد ربیعی ۳۸ امتیازی شد و موقتا جای فولاد را در رده چهارم جدول گرفتند. فجر نیز با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد تا بیش از هر زمان دیگری خطر سقوط را بیخ گوش خود حس کند.

ترکیب مس:

فایز الرشیدی،فرشاد محمدی‌مهر،مجید نصیری،عقیل کعبی،حسن جعفری،میثم تیموری،مهرداد رضایی،سید مهدی حسینی،محسن آذرباد،مجید علیاری و گادوین منشا

ترکیب فجر:

ایمان صادقی،یوسف وکیا،رضا علیاری،محمد قنبری،محمد زینالی، احمدرضا زنده‌روح،عرفان معصومی،علی نبی‌زاده،شهرام گودرزی،رضا آقابابایی و حسین مهربان

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس