۴ گل استقلال به فجر برای ما ملاک نیست/ حتما پیشنهادی از پرسپولیس بوده که رسانه‌ای شد

معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: نتیجه بازی دوستانه فجر سپاسی مقابل استقلال برای ما ملاک نیست.

به گزارش مشرق، علی علیزاده در گفت وگویی در خصوص شرایط تیم مس رفسنجان پیش از شروع دوباره لیگ برتر و مصاف با فجر شهید سپاسی شیراز اظهار داشت: همه چیز خوب است و همه سرحال هستند تا ان‌شاالله بازی خوبی را در هفته بیست و پنجم برگزار کنیم. هرچند که این بازی اصلا ساده نیست.

وی در مورد شرایط چمن جدید و طبیعی ورزشگاه شهدای مس، عنوان کرد: تیم حدود ۵ روز است در رفسنجان تمرین می‌کند. بچه‌ها در زمین اصلی هم تمرین کردند. خداراشکر چمن ورزشگاه بسیار خوب شده، الان یک چمن طبیعی با کیفیت و در کنار آن نیز یک چمن تمرینی بسیار خوب داریم.

معاون باشگاه مس رفسنجان در خصوص شرایط تیم فجرسپاسی گفت: این تیم با کادرفنی جدید دچار تحول خوبی شده است. هم و غمشان را می‌گذارند که بیایند و از ما نتیجه بگیرند. بازی با تیم‌هایی که پایین جدول هستند سخت‌تر است چون بسته‌تر بازی می‌کندند و به دنبال گرفتن تک امتیاز هستند. حتی در جلسه فنی هم که با بازیکنان صحبت کردیم به این نتیجه رسیدیم واقعا بازی سختی پیش رو داریم. فجرسپاسی چیزی برای از دست دادن ندارد. تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا با امتیاز از رفسنجان برود. این بازی را اصلا ساده نمی‌گیریم و تلاش می‌کنیم که به امیدخدا دست پر از زمین خارج شویم.

وی در مورد اینکه فجرسپاسی در بازی تدارکاتی مقابل استقلال ۴ گل دریافت کرد، گفت: نتیجه بازی دوستانه ملاک نیست. ما هم هوادار را ۴ بر ۲ بردیم و بعد از آن مقابل ذوب آهن شکست خوردیم. در بازی‌های تدارکاتی شما نقاط ضعف و قوت تیم‌تان را پیدا می‌کنید. به هرحال همه بازیکنان ما آماده و قبراق هستند. خداراشکر همیت و همدلی خوبی نیز بین مدیریت و اعضای تیم وجود دارد.

 ۴ گل استقلال به فجر برای ما ملاک نیست/ حتما پیشنهادی از پرسپولیس بوده که رسانه‌ای شد

علیزاده با اشاره به حضور تماشاگران در بازی روز سه شنبه عنوان کرد: خبر خوب این است که تماشاگر می‌آید. بعد از حدود ۳ سال تماشاگران را در ورزشگاه خودمان خواهیم داشت. خداراشاکرم که توانستم ورزشگاه خوبی هم در رفسنجان آماده کنیم. ان‌شاالله بتوانیم در اولین بازی با نتیجه خوب از زمین خارج شویم. این بازی بلیت فروشی می‌شود و طبق قانون ۳۰درصد ظرفیت ورزشگاه، تماشاگر خواهد داشت. من با مدیرعامل فجر صحبت کردم و قرار است تماشاگر بیاورند. قدمشان روی چشم ما، امیدوارم بتوانیم پذیرایی خوبی از آن‌ها داشته باشیم و شرمنده‌شان نشویم. شیرازی‌ها را قلبا دوست دارم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که هم تماشاگران ما و هم تماشاگران شیرازی، در آسایش و راحتی بازی را تماشا کنند.

علیزاده در مورد اینکه پس از حرف و حدیث‌هایی که پیرامون وضعیت ادامه همکاری با محمد ربیعی به وجود آمد، گفته می‌شود فضای سردی در مس رفسنجان ایجاد شده، گفت: به هیچ وجه چنین چیزی نیست. کاش به تمرین ما می‌آمدید و شرایط تیم را می‌دیدید. در این چند روز مدیران باشگاه در تمرین حاضر می‌شوند و در کنار بازیکنان و کادرفنی هستند. اخوت خوبی در مجموعه ایجاد شده، بعضی اوقات برخی رسانه‌ها شیطنت می‌کنند و کمی فاصله می‌افتد که این طیعی است اما خداراشکر همدلی و همیت گذشته به تیم برگشته است. امیدواریم بچه‌ها بتوانند در اولین بازی نتیجه خوبی بگیرند.

معاون باشگاه مس رفسنجان در خصوص اینکه آیا پیشنهاد پرسپولیس به محمد ربیعی حتی به صورت شفاهی و غیررسمی، صحت دارد، اظهار داشت:‌ قبلا هم گفته بودم؛ ما یک قرارداد قلبی و یک قرارداد حرفه‌ای با ربیعی داریم. آخر فصل حتما با هم برای ادامه همکاری صحبت می‌کنیم .هرچند که او یک سال دیگر با ما قرارداد دارد.

 ۴ گل استقلال به فجر برای ما ملاک نیست/ حتما پیشنهادی از پرسپولیس بوده که رسانه‌ای شد

وی افزود: همیشه دو نوع درخواست وجود دارد؛ رسمی و غیر رسمی. رسمی به باشگاه چیزی ارائه نشده ولی ممکن است با مدیرعامل و یا سرمربی ما صحبت کرده باشند. در طول فصل حتی ۴-۳ پیشنهاد غیر رسمی به ربیعی شده بود که من خودم درجریانش بودم. به گذشته بر نمی‌گردیم اما اگر چنین چیزی نبود اعلام نمی‌کردند. صددرصد چیزی بوده که اعلام شده و در رسانه‌ها مطرح کردند اما رسمی نبوده است. از طرفی مس رفسنجان هم الان تیم کوچکی نیست و خیلی ها دوست دارند در این تیم کار کنند. در کل محمد ربیعی برای ما زحمت کشیده و دوست داریم به همکاری با ما ادامه بدهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    0 0
    آخه خود پرسپولیس کلی پیشکسوت و اسطوره داره‌. دیگه علی پروین و علی دایی بهترین قرن شناخته شدن. این بزرگترین افتخاره که فقط برای ما پرسپولیسی ها نیست؛ بلکه برای تمام مردم ایران هست. حالا با این همه یال و کوپال بریم ربیعی رو بیاریم پرسپولیس!
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    0 0
    ربیعی انسان شریف و خوبی هست اما در تیم بزرگی مثل پرسپولیس نمیتونه کار کنه. ما اگر بخواهیم کادرفنی رو تقویت کنیم باید امثال علی آقا دایی و یا برانکو رو بیاریم. وگرنه بین گلمحمدی با ربیعی؛ حتما خود یحیی را انتخاب میکنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس