نویدکیا: استقلال نتایج فوق‌العاده‌ای در لیگ برتر گرفته/ از لحاظ روحی آماده این دیدار هستیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی‌های سپاهان و استقلال همیشه جذاب بوده است، امیدوارم فردا هم همینطور باشد.

به گزارش مشرق، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: بازی‌های سپاهان و استقلال همیشه جذاب بوده است، امیدوارم فردا هم همینطور باشد.

وی با صدرنشین لیگ بازی داریم نتایج فوق‌العاده‌ای در لیگ برتر گرفته است، بازی خیلی حساسی و جذابی خواهد بود چرا که استقلال در کورس قهرمانی است و ما هم در تلاشیم که فاصله خودمان را به صدر جدول کمتر کنیم.

نویدکیا تصریح کرد: تیم ما از لحاظ روحی بسیار آماده و نیازی به روحیه بخشی و کمک روانی نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: موقعیت‌سازی می‌کنیم واینکه موقعیت‌ها گل نمی‌شود، نیاز به تمرین دارد و بازیکنان باید ضربه آخر را باید بهتر و نرم‌تر بزنند و خیلی نگران بازی فردا نیستم.

وی خاطرنشان کرد: شرایط جسمانی خوبی داریم و وضعیت نگران‌کننده‌ای نداریم هرچند در چند روز سه بازی داشتیم و گمان می‌کنیم بازی برای استقلال هم همینطور خواهد بود.

نویدکیا افزود: در فوتبال باید در لحظه تصمیم گرفت، زیاد مهم نیست که قبلا به دنبال دروازه‌بان تیم استقلال بودیم و شرایط امروز متفاوت است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه گفت: قبول دارم خیلی نایج موفقی نداشتیم که در موردش صحبت کنم، همیشه مایل بودم نفرات تیمم خوب بازی کنند و قطعا مربیان خوب دنیا برای ترکیب بازی با چالش‌هایی برای انتخاب بازیکن و ترکیب روبه‌رو هستند؛ مصدوم بازی فردا مهدی‌زاده خواهد بود.

وی در پایان گفت: حضور هواداران بعد از دو سال باعث خوشحالیست و اما از طرفی ناراحت حضور کم آن‌ها هستم و امیدوارم همه بتوانند شرکت کنند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یک استقلالی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    0 2
    خاک بر سر استقلال اگر با اختلاف پنج گل سپاهان زهوار دررفته رو شکست ندهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس