کد خبر 1369851
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
سه فلسطینی هدف شلیک گلوله صهیونیستها قرار گرفتند

نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی ضمن یورش به شهر رام الله در کرانه باختری سه فلسطینی را هدف شلیک گلوله قرار داده و یک نفر دیگر را بازداشت کردند.

به گزارش مشرق به نقل از منابع پزشکی فلسطینی این سه نفر در روستای نعلین شهر رام الله هدف گلوله قرار گرفته و به مراکز درمانی منتقل شده اند.

شاهدان عینی نیز به این خبرگزاری گفتند ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به این روستا یکی از ساکنان را بازداشت کردند و همین اقدام با مقاومت مردم مواجه شد.

صهیونیستها برای درهم شکستن مقاومت مردم اقدام به شلیک گلوله به سمت آنان کردند.

با آغاز ماه مبارک رمضان حملات نظامیان صهیونیستی به مردم فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی افزایش یافته است.

طی هفته های گذشته ده‌ها فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند و در مقابل نیز بر اساس آخرین آمار ۱۶ صهیونیست در عملیات فلسطینیان به هلاکت رسیدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    بنظر من ایران نباید به صورت مستقیم به رژیم صهیونیستی حمله کند بلکه باید طالبان به عنوان نیرویی زمینی عمل کند و ایران به عنوان نیرویی دریای هوایی
  • محمدصالح چگینی قزوین خ سعدی ک شهیدنوروزی ب دوم 33 IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    اسراییل رقمی نیست من خودم برای نابود کردن تمام صهیونیستهای فلسطین اگریک گردان به من زرهی بدهند ویک گردان تک تیرانداز ودوگردان پیاده ویک گردان پدافند فقط سپاه شهرمان به من بدهد خودم تضمینی سه روزه تل اویو وحیفارافتح میکنم وباغزه دست میدهم وموسادودیمونا رابازداشت خانه ی صهیونیستها میکنم اسراییلی ها زنهای یهودی رالخت برای رقاصی وفحشا درمجالس وفیلمهای هالیوود حاضرمیکنند وبساط الکل برایشان مهیا میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس