کد خبر 1369361
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
قدردانی رئیس قوه قضائیه از نمایندگان برای حمایت از دستگاه قضا

رئیس قوه قضائیه از پشتیبانی مجلس از رویکردهای تحولی و تعالی‌بخش دستگاه‌ قضا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مشرق، به دنبال قرائت بیانیه ۲۳۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از اقدامات تحولی و تعالی‌بخش رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی ضمن قدردانی از بیانیه حمایتی وکلای ملت بر همراهی و همدلی قوای کشور برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری و برداشتن گام‌های مهم و اثربخش در جهت خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها تأکید کرد.

نامه رئیس قوه قضائیه به مجلس که در جلسه علنی امروز قرائت شد به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

رئیس و هیئت‌رئیسه و نمایندگان محترم مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیات

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان

از تلاش‌های ارزشمند و خدمات خالصانه شما نمایندگان محترم و خستگی‌ناپذیر مجلس شورای اسلامی و همچنین از حمایت‌های گرم و پشتیبانی کامل از رویکردهای تحولی و تعالی‌بخش و اقدامات دستگاه‌ قضا در جای‌جای نامه آکنده از لطف که به محضر ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تقدیر و تشکر می‌کنم. توفیق خدمتگزاری به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه در سنگر خطیر و مهمی مثل مجلس شورای اسلامی برای شما خادمان ملت افتخاری بزرگ و برای همه کارگزاران نظام اداری کشور فرصتی مغتنم است، ان‌شاءالله با همراهی و همدلی مجلس و دولت محترم بتوانیم برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری گام‌های مهم و اثربخشی در جهت خدمت به مردم عزیز میهن اسلامی و حل مشکلات آن‌ها برداریم.

امید دارم حضور مؤثر و همت بالای شما نمایندگان دلسوز در کنار کارکنان خدوم قوه قضائیه منشأ خیر و برکات برای انقلاب مردم باشد. سعادت، سلامت و توفیقات روزافزونتان را در پیشبرد اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی از درگاه خداوند مسئلت دارم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس