کد خبر 1369297
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
هیچ‌کس به فکر تیم ملی فوتبال نیست/ شرایط ناامیدکننده است

کارشناس فوتبال و مدافع پیشین تیم ملی ایران معتقد است فضایی که بر فدراسیون حاکم شده کاملا ناامیدکننده است و با این روند نمی‌توان انتظار داشت تیم ملی در جام‌جهانی نتیجه مناسبی بگیرد.

به گزارش مشرق، رحمان رضایی در خصوص حواشی پیش آمده در فدراسیون و نحوه آماده سازی تیم ملی برای حضور پر قدرت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: متاسفانه شاهد اتفاقات خوبی در فوتبال ایران نیستیم و این عدم ثباتی که در فدراسیون مشاهده می‌کنیم نمی‌تواند حاوی پیام‌های امیدوار کننده‌ای برای حضور تیم ملی در جام جهانی باشد.

ملی پوش پیشین فوتبال بیان داشت: یادآوری می‌کنم در جام جهانی با کشورهای انگلیس و امریکا هم گروه هستیم که نتیجه بازی مقابل این دو تیم علاوه بر تاثیرات مهم ورزشی قطعاً تاثیرات مهم اجتماعی و حتی سیاسی هم برای کشور ما خواهد داشت. من روزی را می بی نم که تیم ملی در دوحه با انگلیس و امریکا بازی می‌کند و آن زمان مشخص می‌شود که اهمیت این دیدارها برای ما چقدر است. پس اگر آن روز از تیم ملی انتظار داریم، باید امروز مقدمات لازم را فراهم کنیم.

هیچ‌کس به فکر تیم ملی فوتبال نیست/ شرایط ناامیدکننده است

کارشناس فوتبال تاکید کرد: موفقیت در جام جهانی شانسی و تنها با حرف زدن به دست نمی‌آید. اگر قرار باشد تیم ملی همانطور که در جام جهانی روسیه آبروداری کرد در قطر هم از حیثیت کشور دفاع کند، باید مقدمات آن را از امروز فراهم کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ در ادامه این گفتگو تصریح کرد: امیدوارم در کنار مسئولان فدراسیون مسئولان کشور هم به فکر تیم ملی و حضور پر قدرت آن در جام جهانی بوده و در کنار فدراسیون قرار گرفته و علاوه بر کمک‌های معنوی که حتماً وجود دارد، به لحاظ مالی و مادی هم به تیم ملی ایران کمک کنند.

رضایی در خصوص ادامه کار با اسکوچیچ بیان داشت: با اینکه خیلی‌ها اسکوچیچ را گزینه مناسبی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی نمی‌دانند، اما من معتقدم فعلاً بهترین گزینه همین اسکوچیچ است. البته که من او را بهترین مربی دنیا نمی‌دانم، اما با توجه به شرایط موجود و زمان کمی که برای آماده سازی تیم ملی داریم، بهترین گزینه همین آقای اسکوچیچ است. هرچند به عقیده من باید کادر فنی او قدری تقویت شود.

هیچ‌کس به فکر تیم ملی فوتبال نیست/ شرایط ناامیدکننده است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص این تیم و بازی‌های باقی مانده در لیگ برتر بیان داشت: با اینکه در تنها ۶ هفته به پایان فصل پرسپولیس ۶ امتیاز از استقلال عقب است، اما شاگردان گل‌محمدی نباید تا آخرین لحظه دست از تلاش بردارند. آنها باید بدون توجه به نتایج و بازی‌های استقلال تنها به فکر جذب ۱۰۰ درصدی امتیازات باقی مانده تا پایان فصل باشند. در این صورت حتی اگر قهرمان هم نشوند، عذاب وجدانی نخواهند داشت.

او بیان داشت: برنامه بازی‌های پرسپولیس به گونه ایست که ظرفیت جذب امتیازات ۱۰۰ درصدی برای این تیم وجود دارد و تنها کافی است بازیکنان این تیم بتوانند در زمین همه توانایی‌های خودشان را بروز دهند.

رضایی در خصوص ورود این باشگاه به نقل و انتقالات فصل آینده با مذاکره جهت تمدید قرارداد با چند بازیکن بیان داشت: این سیاست خوبی است که بازیکنان مورد نظر گل محمدی از الان برای تمدید مورد مذاکره قرار بگیرند، اما باشگاه باید مراقب باشد این موضوع باعث بر هم خوردن تمرکز این بازیکنان و همچنین بازیکنان دیگر نشود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    1 0
    سیاست کلان این نیست که ایران در جام جهانی موفق شود باعث شور مردم شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس