کد خبر 1368966
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
رییس جمهور گفت نه آبی ام نه قرمز، ولی من رنگش را گفتم

پیشکسوت استقلال گفت: لابه لای صحبت با ابراهیم رئیسی پس از اهدای پیراهن های آبی و قرمز استقلال و پرسپولیس حرفی به او زدم که خوشحال شد و آن را تایید کرد.

به گزارش مشرق، حسن روشن، بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین و کاپیتان اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره ملاقات با ابراهیم رئیسی در حاشیه مراسم افطاری نهاد ریاست جمهوری اظهاراتی را مطرح کرد.

از مراسم ریاست جمهوری و دیدارتان با ابراهیم رئیسی صحبت کنید. آنجا چه خبر بود؟

یک دورهمی و محفل دوستانه بود که البته بیشتر وقت حضار به گله گذاری گذشت.

چطور؟

چون از رشته‌های مختلف قهرمانان حضور داشتند. می گفتند ما در فلان تاریخ قهرمان شدیم حالا می خواهیم ازدواج کنیم ولی پول نداریم خانه بخریم. یک عده دیگر می‌گفتند به ما قول ۱۰ میلیارد تومان پاداش داده اند ولی دومیلیارد بیشتر نگرفته ایم. مسئولان دور و بر آقای رئیسی هم تمام مسائل را یادداشت می کردند و می گفتند ترتیب اثر خواهند داد.

رییس جمهور گفت نه آبی ام نه قرمز، ولی من رنگش را گفتم

شما کجا نشسته بودید؟

من و علی پروین کنار آقای رئیسی نشسته بودیم و اتفاقاً فرصت شد تا باهم حرف بزنیم. البته از علی پروین تقاضا کردند صحبت کند که او گفت من حرفی نمی زنم و به جای من تو حرف بزن.

شما در چه زمینه ای صحبت کردید؟

طبیعی بود که در باره دو تیم آبی و قرمز پایتخت حرف بزنم. گفتم لطفاً هرچه زودتر تکلیف این دو تیم را روشن کنید. چند وقت پیش ۱۵ درصد از سهام شان را به مردم واگذار کردند ولی در نهایت باز هم مردم اختیاری نسبت به این دو باشگاه ندارد. یک نکته دیگر هم در رابطه با توصیه رهبر انقلاب گفتم.

چه نکته ای؟

اینکه گفتم ایشان امسال را به عنوان سال تولید معرفی کرده است. به آقای رئیسی گفتم فکر نکنید فقط باید پژو و پراید تولید کنید. پژوی ما را در همین کشور همسایه ۱۰ دلار هم نمی خرند. کشور برزیل بیشترین درآمدش از تولید ناخالص با صادرات بازیکن است. وقتی امروز بازیکنان ایرانی در اروپا بالای ۵ تا ۶ میلیون یورو ارزش دارند یعنی باید روی این موضوع کار کنیم و از این استعداد نهفته در کشورمان بهره مند شویم. باید به باشگاه ها بگوییم به جای تیمداری، باشگاه داری کنند. از رئیسی خواستم اگر به پیشکسوتان هیچ چیزی نمی دهید لااقل احترامشان را نگه دارید و حداقل یک بیمه برایشان در نظر بگیرید.

رییس جمهور گفت نه آبی ام نه قرمز، ولی من رنگش را گفتم

در این دورهمی و بیرون ز از فضای سخنرانی، از رئیس جمهور نپرسیدید طرفدار آبی است یا قرمز؟

اتفاقاً اول یک پیراهن سفید تیم ملی را به رئیس جمهور دادند و همه گفتند آقای رئیسی طرفدار تیم ملی است. بعد پرسپولیسی ها یک پیراهن قرمز به او دادند و گفتند آقای رئیسی قرمز است. بعد آجورلو پیراهن آبی به او داد و گفتند آقا آبی است. آنجا بود که من به آقای رئیسی گفتم رئیس جمهور ما رنگارنگ است و همه رنگها را دوست دارد که اتفاقاً خودشان هم از این حرف من استقبال کردند و گفتند من همه رنگها را دوست دارم. در کل محفل خوب و دوست داشتنی بود. گرچه در اواسطش باران شروع به باریدن کرد و ما به داخل مسجد رفتیم.

آجورلو را هم دیدید؟

بله اتفاقاً به او گفتم قول‌هایی داده بود که باید به آنها عمل کند. از او خواستم با دقت بیشتری به آکادمی فوتبال استقلال رسیدگی کند. گفتم پولت را خرج آکادمی کن تا بهره برداری درستی از سرمایه استقلال داشته باشی. درباره پیشکسوتان هم گفتم به فکر قدیمی های باشگاه باش.

مدیرعامل استقلال چیزی نگفت؟

او هم قبول کرد و اتفاقاً قرار شد ۲۷۰ نفر از پیشکسوتان باشگاه را طبقه بندی کنیم و از طرفی قراردادی با بیمارستان امید ببندیم و شرایطی فراهم کنیم که بچه‌های پیشکسوت برای کارهای درمانی شان به این بیمارستان بروند.

ماحصل این جلسه برای شما چه نکته مهمی در برداشت؟

یک موضوعی که در این جلسه مطرح شد بحث استخدام مدال‌آوران ورزشی در وزارت خانه ها بود که این از قبل از انقلاب هم مطرح شده بود ولی اتفاق خاصی در این‌باره رخ نداد. وزیر ورزش وقتی شروع به صحبت کرد گفت در این زمینه پیشنهاداتی به هیئت وزیران خواهد داد تا ازبین مدال‌آوران رشته های مختلف نفرات برتر جذب وزارتخانه ها شوند. امیدوارم این قول ها فقط در حد حرف نباشد و به آنها عمل شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • هانا IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    2 1
    جانم رییسی و جانم روشن اسطوره آبی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس