شکایت حنیف عمران زاده از باشگاه استقلال رد شد

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود چطور ۱۰ میلیارد تومان به این تیم کمک شد؟

به گزارش مشرق، حنیف عمران‌زاده در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت استقلال گفت: شرایط استقلال خوشبختانه خوب است و نسبت به تیم دوم جدول ۶ امتیاز بیشتر داریم. با این حال هنوز چیزی تمام نشده و بازیکنان هم باید این را بدانند که تا آخرین هفته باید بجنگند چون در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. می‌توان جام حذفی را مثال زد که استقلال برابر نساجی حذف شد و خیلی راحت یک جام را از دست داد. بابت آن بازی خیلی حرص خوردم و امیدوارم بازیکنان استقلال در ادامه لیگ برتر همه مسابقات را جدی بگیرند.

وی با اشاره به اهمیت بازی روز چهارشنبه استقلال با سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر عنوان کرد: استقلال اگر این بازی را ببرد تا حدود زیادی قهرمانی‌اش قطعی خواهد شد، این بازی سختی‌های خاص خودش را دارد ولی مطمئناً کادر فنی تمامی جوانب را در نظر خواهند گرفت تا استقلال نتیجه خوبی در اصفهان بگیرد.

عمران‌زاده با تمجید از فرهاد مجیدی و نقش سرمربی استقلال در صدرنشینی آبی‌پوشان، تصریح کرد: جدا از مسائل فنی باید گفت که مجیدی در مدیریت کردن حاشیه‌ها عالی عمل کرد و اجازه نداد برخی مسائل بیرونی به تیمش ضربه بزند. مجیدی در این زمینه باهوش بود. در مورد مسائل فنی هم حرفی باقی نمی‌ماند چون آمار همه چیز را نشان می‌دهد.

مربی پیشین استقلال در خصوص صحبت‌های برخی از اعضای تیم پرسپولیس از جمله یحیی گل‌محمدی که گفته‌اند برخی نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود، گفت: همین چند روز پیش بود که خبر کمک ۱۰ میلیارد تومانی فدراسیون به باشگاه پرسپولیس رسانه‌ای شد. اگر نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود چطور ۱۰ میلیارد به آنها دادند؟ اگر قرار است اینطور به تیمی کمک شود باید عدالت را رعایت کنند و این پول را به بقیه تیم‌ها هم بدهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    1 0
    منظورشون قهرمانی بدون بازی هستش که فعلا تعطیل شده
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      0 2
      یه شیشتقلالی دیگه از غار زد بیرون. علی آقا پروین و علی آقا دایی بازیکن قرن شناخته شدن! حالا برید دنبال کیسه کشی!
  • علی IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    2 3
    آقای عمران زاده :: یه تیم فوتبال به جام جهانی وارد میشود کلی پاداش میگیره چطور پرسپولیس پنچ دوره قهرمان لیک برتر دو دوره نایب قهرمان آسیا این باشگاه نباید پاداش بگیرد ده میلیارد تومان فقط بخشی از پاداش این تیم وباشگاه هستش البته خیلی بیشتر از این مبلغ حق باشگاه پرسپولیس هست .
  • ع IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    0 2
    به‌ما‌ب‌و‌تو‌کجای‌الفبا‌هستی‌در‌رابطه با‌تیم‌رقیب‌صحبت‌میکند‌هر‌کجا شما‌‌استقلالی‌ها هسدیدد‌تیم‌ها را به‌گند‌کشیدید
  • Hamid IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    0 3
    از کی تا حالا وام پاداش حساب میشه ،الان تو‌این وضعیت بی پولی پرسپولیس و مجبور میکنن این وام و پرداخت کنه ،اقای عمران و بقیه اقایون اینطور که صحبت میکنید برای این وام یه کاری هم کنید فدراسیون پاداش آسیایی پرسپولیس و هم از ای اف سی بگیره البته گلات قهرمانی سوزشش تا سالها ادامه داره
  • سید امیر حسینی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    1 2
    بدجوری براتون قهرمانی عقده شده. این روزها امثال این آقا از سوراخ بیرون خزیدن و اظهار فضل می کنند.
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    1 2
    کیسه کشا لطفا ......
  • سعید IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    تا جونت درره. اگر کمک وزیر و مربی های کیسه کش نبود قهرمان نمی شدید و پنالتی هایی که برایتان گرفتند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس