کد خبر 1368858
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
حزب‌الله: عملیات استشهادی در کرانه باختری بیانگر عزم ملت فلسطین در مقابله با اشغالگران است

حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای عملیات استشهادی اخیر فلسطینیان در کرانه باختری را ستوده و آن را بیانگر عزم ملت فلسطین برای مقابله با اشغالگران دانست.

به گزارش مشرق، حزب‌الله لبنان امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای عملیات استشهادی فلسطینیان در شهرک «آرئیل» واقع در شمال کرانه باختری را ستوده و اعلام کرد که این عملیات قهرمانانه بیانگر عزم ملت مقاوم فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر و دفاع از فلسطین و همه مقدسات آن با تمامی ابزارهای موجود است.

در ادامه بیانیه حزب‌الله آمده است، ملت فلسطین راه مقاومت و مبارزه را تا آزادی سرزمین خود و دستیابی به پیروزی کامل که انشاءالله به زودی محقق خواهد شد، ادامه خواهد داد.

حزب‌الله تاکید کرد، این عملیات و عملیات‌های قهرمانانه قبلی، هوشیاری مردم فلسطین و آمادگی همیشگی آنها برای مقابله با اشغالگران را ثابت می‌کند.

کمیته‌های مقاومت فلسطین با تبریک عملیات شامگاه جمعه در شهرک صهیونیست نشین ارئیل در شمال کرانه باختری از آن به عنوان واکنش طبیعی و مشروع به تروریسم شهرک نشینان و دشمن صهیونیستی یاد کردند.

از سوی دیگر، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد: عملیات قهرمانانه در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین ارئیل نشان می‌دهد که قیام در تمام کرانه باختری شعله ور است.

وی افزود: این عملیات بخشی از واکنش ملت ما به تجاوزات علیه مسجدالاقصی و نمازگزاران است و اجرای عملی اعلام ملت ما مبنی بر خط قرمز بودن قدس را نشان می‌دهد. ما در جنبش حماس از تمام اقدامات مبارزه جویانه علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

دیشب دو تن از فلسطینیان در عمیات استشهادی یک نگهبان شهرک صهیونیست‌نشین آرئیل واقع در شمال کرانه باختری را به ضرب گلوله کشته و بلافاصله از محل حادثه متواری شدند.

شبکه المیادین اعلام کرد که این نگهبان پس از شلیک دو عضو نیروی مقاومت به سوی نگهبان شهرک‌ آرئیل کشته شده است.

مدیر دفتر المیادین در فلسطین اشغالی گفت که انتخاب این شهرک در کرانه باختری برای انجام عملیات، به چالش کشیدن نیروهای اشغالگر صهیونیستی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس