کد خبر 1368559
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
داور به طارمی توهین کرد و به او گفت «فریبکار»

سرمربی تیم فوتبال پورتو بعد از گذشت چند روز از باخت تیمش مقابل براگا، از داور این مسابقه در قبال توهین به بازیکنانش از جمله مهدی طارمی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پورتو فردا شنبه در چارچوب هفته سی و دوم لیگ فوتبال پرتغال به مصاف ویزلا می‌رود.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و به سئوالات مختلف از جمله بحث تبانی در بازی پرگل این تیم مقابل پورتیموننزه پاسخ داد. او در ادامه بحث را به داوری بحث برانگیز دیدار پورتو مقابل براگا کشاند و از داور آن مسابقه به شدت انتقاد کرد.

کونسیسائو در خصوص باز شدن پرونده تحقیقات از مسابقه با پورتیموننزه این اتفاق را محکوم کرد و گفت: افراد زیادی هستند که در این محیط حرکت می‌کنند و اولویت‌های خودشان را دارند. کار من این است که تیمم را برای پیروزی آماده کنم. فکر می‌کنم شرم آور است. مایه شرمساری است که این تحقیق برای یک مربی و یک تیم باز باشد اما این آینه فوتبال پرتغال است. افراد زیادی هستند که به دنبال آن چیزی می‌روند که روزانه گفته می‌شود و نه چیزی که به صورت واقعی رخ می‌دهد.

وی سپس با تاکید بر اینکه سطح بعضی از مسائل در فوتبال پرتغال پایین آمده است، به اتفاقات بازی با براگا اشاره کرد و گفت: در دوران بازی من، داورانی بودند که به بازیکنان پاسخ می‌دادند، اما حالا توهین می‌کنند همانطور که در دیدار با براگا اتفاق افتاد.

سرمربی پورتو افزود: داور آن بازی به معنای واقعی کلمه طارمی را متقلب و فریبکار خطاب کرد و به فرانسیسکو (پسر کونسیسائو) گفت "امروز چرا زمین نخوردی؟ " وقتی لوئیس گونکالوس (یکی از اعضای نیمکت پورتو) کارت قرمز گرفت، داور به او گفت: "حالا احتیاط کن. "

کونسیسائو همچنین نشست خبری خود را با کوبیدن دستش روی میز مقابلش و به سبک «ژوزه مورینیو» به پایان رساند و گفت: در براگا به بازیکنان توهین شد. هیچکس در مورد آن صحبت نمی‌کند. در برابر این، در برابر همه اینها، ما هر کاری برای پیروزی انجام خواهیم داد. برای پیروزی.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حقیقت گو IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    0 2
    بالاخره یکی لقب برازنده مهدی شیرجه ای را به او داد !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس