کد خبر 1368458
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
واکنش مدیرعامل نساجی به شکایت آلومینیوم

مدیرعامل نساجی به احتمال شکایت باشگاه آلومینیوم از ساکت الهامی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، ایزد سیف‌الله پور در گفت و گویی درباره قهرمانی تیم فوتبال نساجی در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: بار دیگر این قهرمانی را به هواداران، مالک باشگاه، کادرفنی، بازیکنان و همه افرادی که برای نساجی زحمت کشیدند تبریک گفته و آن را به روح نادر دست نشان تقدیم می‌کنم. فردا قرار است تیم ما به مازندران برود. مسیر ساری تا قائمشهر را طی کرده و در نهایت کاپ جام حذفی را بر سر مزار دست نشان می‌بریم. بلافاصله هم به تهران بازمی‌گردیم . با توجه به فاصله نزدیک بین‌ بازی‌ها، اکنون امکان برگزاری جشن باشکوه تر نداریم. باید دید پس از مسابقات چه اتفاقی می‌افتد. فقط قرار است فردا اعضای تیم با مردم دیداری داشته باشند.

وی درباره اینکه باشگاه آلومینیوم اراک مدعی شده بابت اتفاقات قبل و بعد از بازی فینال از ساکت الهامی شکایت خواهد کرد، گفت:‌ خواهش می‌کنم هر دو طرف به هم احترام بگذارند. مدیرعامل و اعضای کادرفنی آلومینیوم از دوستان ما هستند و برای آنها احترام قائل هستم. می‌گویند الهامی به محمد نوازی لگد زده اما اگر یک نفر فیلم یا عکسی نشان بدهد که ثابت شود وی چنین رفتاری داشته هرچه تیم حریف بگوید، قبول می‌کنم. خواهش می‌کنم دوستان قبل از بازی حساس دو تیم در اراک تنش ایجاد نکنند تا این دیدار در آرامش برگزار شود.

مدیرعامل نساجی درمورد اینکه اتفاقات بازی فینال، این باشگاه را نسبت به بازی آتی دو تیم در لیگ برتر نگران نمی‌کند، عنوان کرد: فوتبال جای دوستی‌ها است و جای کینه ورزی و دشمنی نیست. در این چند سال به هر تیمی باختیم تبریک گفتم و الان هم می‌گویم این اتفاقات زیبا نیست. از حمیدرضا محرابی، مهدی رحمتی و محمد نوازی خواهش می‌کنم فضا را آرام کنند تا برای بازی دو تیم در لیگ برتر، اتفاق خاصی پیش نیاید. فوتبال حرفه ای و مردم اراک هم باشخصیت هستند. مهدی رحمتی و کادرش هم قطعا دنبال تنش و درگیری نیستند. باشگاه آلومینیوم باید تمام شرایط میزبانی از نساجی را فراهم کند تا مشکل خاصی پیش نیاید.

سیف‌الله پور ادامه داد: قطعا اتفاقی در میزبانی باشگاه آلومینیوم از نساجی نمی‌افتد اما اگر اتفاقی هم بیفتد، مسئولان مقصر هستند. بعد از هر بازی برای یک تا دو روز مسائلی مطرح می‌شود اما دیگر نباید به آن دامن زد. کادرفنی و مدیریتی آلومینیوم برادران و دوستان ما هستند. می خواهیم بار دیگر با هم بازی کنیم و هرکس حقش باشد، برنده می‌شود. تیم بازنده هم باید به تیم برنده تبریک بگوید. همانگونه که حریف برتری در فینال جام حذفی را به ما تبریک گفت، وظیفه ما هم تشکر کردن است. شک نکنید اگر در لیگ برتر به این تیم ببازیم، به آلومینیوم تبریک می‌گوییم. دنبال این قضایا نباشید زیرا روشن شدن شعله درگیری‌ها، فوتبال را زیر سوال می‌برد.

وی ادامه داد: همه با هم برادر هستیم. دامنه فوتبال کوچک است و همه به هم می‌رسیم. دنبال این هستیم با برگزاری یک جلسه، آرامش را به هر دو طرف بازگردانیم. محمد نوازی، مهدی رحمتی و ساکت الهامی جزو مربیان جوانی هستند که برای فوتبال ما زحمت کشیده‌اند. نباید سرمایه‌های خود را بسوزانیم و فوتبال باید سال‌ها در اختیار این مربیان باشد. به عنوان یک فوتبالی نه مدیرعامل نساجی می‌گویم اجازه بدهید همه به یکدیگر وصل شوند.

مدیرعامل نساجی درمورد آخرین وضعیت پرداختی به بازیکنان این تیم پاسخ داد: تاکنون ۸۰ درصد قرارداد اعضای تیم را پرداخت کرده ایم. به عنوان یک باشگاه خصوصی این کار را انجام داده ایم. کدام باشگاه چین کاری کرده است؟

سیف‌الله پور درخصوص اینکه آیا قرار است بازی‌های خانگی نساجی در این فصل لیگ برتر همچنان در مشهد برگزار شود، گفت: با توجه به آماده نبودن زمین ساری و وطنی قائمشهر، فعلا اولویت ما برگزاری بازی‌های مان در استادیوم امام رضا(ع) مشهد است. البته به این شرط که دوستان اجازه بدهند این مسابقات با تماشاگر برگزار شود. فردا هم جلسه‌ای در این خصوص برگزار کرده و به زودی بحث را جمع‌بندی خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس