کد خبر 1368346
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
واکنش رهبر جریان صدر عراق به هتک حرمت قرآن در کشور اروپایی

یک نماینده عضو جریان «صدر» در پارلمان عراق اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر توافق میان این جریان با هیئت هماهنگی شیعی در خصوص تشکیل دولت آتی را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق به نقل از بغداد الیوم، «حسن العذاری» نماینده عضو جریان «صدر» در پارلمان عراق اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر توافق میان این جریان با هیئت هماهنگی شیعی در خصوص تشکیل دولت آتی را تکذیب کرد.

جریان «صدر» با «هیئت هماهنگی شیعی» عراق به توافق رسید؟

بر اساس این گزارش، نماینده عضو جریان صدر در پارلمان عراق تصریح کرد: آنچه که برخی رسانه‌ها در خصوص توافق میان جریان صدر و هیئت هماهنگی پیرامون تشکیل دولت آتی مطرح کرده‌اند چیزی جز یک دروغ پردازی نیست.

پیش از این، «جاسم محمد جعفر» عضو ائتلاف دولت قانون عراق در سخنانی گفته بود: اختلافات سیاسی اخیر اهل تسنن، جریان صدر را وادار می‌کند تا برای تشکیل دولت نزد هیئت هماهنگی بازگردد.

وی با بیان این موضوع تصریح کرد: آنچه در ائتلاف حاکمیت به رهبری خمیس الخنجر و شریک او محمد الحلبوسی در حال رخ دادن است، قدرت قدرت چانه زنی هیئت هماهنگی را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید:

هشدار «نوری المالکی» درباره عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها

وی خاطرنشان کرد: پس از شکست ائتلاف سه جانبه (صدر، حلبوسی و بارزانی) و نیز برگزاری سه جلسه ناموفق برای انتخاب رئیس جمهور، نیروهای سیاسی به این نتیجه رسیدند که جز مذاکره و گفتگو راهی برای برون رفت از بن بست سیاسی در عراق وجود ندارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس