کد خبر 1367925
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
مسجدالاقصی خط قرمز است/ با تمام توان از قدس حمایت می کنیم

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» اعلام کرد که روز جهانی قدس امسال همزمان با تجاوزات رژیم صهیونیستی به قدس به ویژه مسجدالاقصی است.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، اسماعیل رضوان عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» اعلام کرد که روز جهانی قدس امسال با تجاوزات رژیم صهیونیستی به قدس به ویژه مسجدالاقصی و همچنین اجرای یک سری عملیات قهرمانانه فلسطینیان در نقب، کرانه باختری و الخضیره همزمان است.

وی در روز جهانی قدس به توده‌های ملت فلسطین مستقر در مسجد الاقصی که نقشه ذبح قربانی صهیونیست‌ها در داخل مسجد الاقصی را خنثی کردند، درود فرستاد و با تاکید بر عربی و اسلامی بودن مسجدالاقصی و قدس تاکید کرد این مسجد پایتخت ابدی فلسطین و اولین قبله مسلمانان جهان و سومین مکان مقدس مسلمانان است.

رضوان در روز جهانی قدس به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران که روز جهانی قدس را به عنوان روزی برای تحقق وحدت اسلامی و یادآوری نقش مسلمانان در دفاع از قدس و فلسطین برگزیدند، درود فرستاد.

رضوان با بیان اینکه ما می‌گوییم قدس مسئله اصلی امت عربی و اسلامی بوده و خواهد ماند، افزود: آنچه در سطح توده‌های عربی و اسلامی لازم است، حمایت پایدار و استوار از مقدساتمان است.

وی از مسجدالاقصی به عنوان خط قرمز نام برد و تاکید کرد که حماس اجازه اقدامات علیه مسجدالاقصی و قدس اشغالی را نخواهد داد.

رضوان گفت: ما با تمام توان از قدس حمایت می کنیم و به نبرد ادامه می دهیم.

وی خواستار اقدام عاجل جامعه بین المللی برای توقف جنایات اشغالگران علیه ملت فلسطین و مقدسات آن شد و از کشورهای اسلامی و عربی هم خواست که حامی فلسطینی در قدس در مقابله با طرحهای رژیم صهیونیستی باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس