کد خبر 1367896
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
نقش صهیونیست‌ها در حملات تروریستی افغانستان

یک مقام سابق دولتی افغانستان گفت: حملات تروریستی اخیر در ولایات افغانستان نشان داد که این جنایات با طراحی عوامل صهیونیستی در راستای منافع این رژیم اجرا می‌شود.

به گزارش مشرق، «صالح محمد خلیق»؛ رئیس انجمن نویسندگان و رئیس اسبق اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس با یادآوری حملات اخیر در مساجد و مکان‌های مقدس افغانستان گفت: پیدایش گروه‌های تکفیری در این کشور با صهیونیست‌ها مرتبط است.

رئیس انجمن نویسندگان ولایت بلخ  با محکومیت حملات تروریستی اخیر گروه‌های تکفیری در مراکز آموزشی و مذهبی افغانستان در ولایات کابل، قندوز و بلخ، افزود: این جنایات با طراحی عوامل صهیونیستی در راستای منافع این رژیم اجرا می‌شود.

انفجارهای تروریستی اخیر در مزارشریف، کابل و قندوز و پیش از آن هتک حرمت حرم امام رئوف با ترور وقیح ۲ روحانی روزه در حرم آن حضرت که موجب شد خون شیعه و سنی ایرانی و افغانستانی یکی شود، نشان داد آمریکا، انگلیس، سعودی و امارات و صهیونیسم، دور جدیدی از اقدامات خشن تروریستی را به گروهک کثیف داعش و وهابیت جاهل سفارش داده‌اند تا ایران اسلامی و کشور مسلمان و مظلوم همسایه‌اش افغانستان، روز خوش نداشته باشند.

امروز در فلسطین، افغانستان، عراق و یمن و در کل منطقه، کشورهای مستکبر با تمام توان حضور دارند تا جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند. برای جلوگیری از روند اسلام‌گرایی مجبور می‌شوند در اروپا قوانین ضداسلامی متعدد تصویب و شعارهای محدودکننده ضددین در انتخابات مطرح کنند؛ گواینکه شیاطین عالم، اسلام را دشمن شیطنت خود می‌دانند و بازگشت انسان‌ها به فطرت‌شان را خطری برای قدرت نفسانی‌شان برمی‌شمارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    رژیم صهیونیستی دشمن اسلام است ولو شعیه باشی یا سنی فقط با وهابیت که توسط مرد یهودی محمدبن عبدلوهاب و خاندان آل سعود یا همون آل جهود خودمون درست شده مشکلی نداره
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    4 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس